Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 22100 Chełm, ul. Wołyńska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 825 630 450
- Data zamieszczenia: 2017-04-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
ul. Wołyńska 57
22100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 082 5631461 do 63, fax. 825 630 450
REGON: 11005287100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynków ZWiK - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów budynków Zakładu Wodociągu i Kanalizacji Zamawiającego w podziale na zadania, tj.: 1.1. Zadanie nr 1: Remont budynku warsztatu sieci kanalizacyjnej. Zakres robót obejmuje m.in.: - prace przygotowawcze (m.in.: zabezpieczenie folią ochronną okien, drzwi, parapetów), - wykucie ościeżnic i wbudowanie nowych drzwi wejściowych zewnętrznych, - przygotowanie powierzchni ścian elewacji pod malowanie, - malowanie ścian elewacji budynku, - uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac. Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarze robót (załącznik nr 1.1 do DIWZ). 1.2. Zadanie nr 2: Remont budynku ujęcia wody Trubaków. Zakres robót obejmuje m.in.: - prace przygotowawcze (m.in.: zabezpieczenie folią ochronną okien, drzwi, parapetów), - wymiana stolarki okiennej (kolor biały) - malowanie ścian elewacji budynku, - ułożenie nowego chodnika oraz odwodnienia z kostki brukowej (kolor szary), - uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac. Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarze robót (załącznik nr 1.2 do DIWZ). 1.3. Zadanie nr 3: Wykonanie ścianki aluminiowej w pomieszczeniu sterowni budynku „BALON”. Zakres robót obejmuje m.in.: - montaż ścianki aluminiowej dźwiękochłonnej pow. 30 dB, oszklonej na budowie wydzielającej pomieszczenie sterowni w budynku administracyjnym Oczyszczalni Ścieków na serwer. Kolor aluminium biały. Przeszklenie ścianki szkłem gładkim bezpiecznym 4/16. Drzwi aluminiowe szt. 2. Zamknięcie górne stanowi istniejący system sufitu podwieszanego. 1.3.1 Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarze robót (załącznik nr 1.3 do DIWZ). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z powyższym podziałem na zadania. 3. Załączony przedmiar robót może posłużyć wykonawcy wyłącznie jako materiał pomocniczy do wyceny wynagrodzenia ryczałtowego robót objętych przedmiotem zamówienia. Ilości podane w przedmiarze należy traktować jako ilości przybliżone. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. 4. Wykonawca sporządzi oraz przekaże zamawiającemu harmonogram robót w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. 5. Wszystkie materiały stosowane przy wykonywaniu umowy muszą: - być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem (w tym w szczególności Prawem budowlanym i Ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych), - posiadać wymagane prawem deklaracje lub certyfikaty zgodności i oznakowanie, - być nowe i nieużywane. 6. Wszystkie nazwy i znaki firmowe (handlowe, towarowe) wyrobów budowlanych oraz inne określenia mogące jednoznacznie wskazywać na konkretnego producenta/dostawcę/wytwórcę użyte w opisie przedmiotu zamówienia maja wyłącznie na celu dokładne opisanie przedmiotu zamówienia i powinny być uznane jako służące określeniu parametrów materiałów lub wyrobów budowlanych. W każdym takim przypadku mogą zostać zastosowane inne równoważne materiały lub wyroby budowlane o tych samych lub lepszych parametrach. Ciężar udowodnienia, iż produkt jest równoważny spoczywa na wykonawcy, dlatego też w przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zawieprzycach
Dodano: 2024-07-04 - Wykonanie remontu pomieszczeń kawiarenki usytuowanej w budynku Domu Studenta oraz dwóch pokoi dydaktycznych usytuowanych w budynku Głównym Uczelni w AWF Filia w Białej Podlaskiej
Dodano: 2024-06-03 - Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wąwolnicy
Dodano: 2024-05-27 - Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
Dodano: 2024-05-15 - Wykonanie okładzin akustycznych oraz innych prac remontowych i wykończeniowych w budynku Regionalnego Ośrodka Badań i Rozwoju przy ul. Akademickiej 2 w AWF Filia w Białej Podlaskiej
Dodano: 2024-05-10 - „Wykonanie remontu elewacji budynku dydaktyczno – mieszkalnego „AGAT” przy ul. 34 Pułku Piechoty 2 w AWF Filia w Białej Podlaskiej”
Dodano: 2024-03-27 - Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku: Młodzieżowy Dom Kultury w Puławach
Dodano: 2024-02-20 - Modernizacja infrastruktury kulturalnej i edukacyjnej na terenie gminy Żmudź
Dodano: 2024-02-02 - Remont i modernizacja pomieszczeń biurowych na II piętrze i garażu w budynku KM PSP w Lublinie z podziałem na części
Dodano: 2023-11-07 - Wykonanie napraw gzymsów i balkonów w budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 43
Dodano: 2023-09-13