Zakład Drogownictwa i Inżynierii Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 91-613 Łódź, ul. Ekologiczna 26
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6162850, 6162862 , fax. 042 6162854
- Data zamieszczenia: 2009-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Drogownictwa i Inżynierii Sp. z o.o.
ul. Ekologiczna 26 26
91-613 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6162850, 6162862, fax. 042 6162854
REGON: 47317433400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: społka prawa hanfdlowego, 100 % własność Miasta Łodzi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynków zlokalizowanych w Łodzi przy ul. Mazowieckiej 2/4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynków (biurowego i gospodarczego) zlokalizowanych w Łodzi na ul. Mazowieckiej 2/4 w celu dostosowania pomieszczeń dla potrzeb laboratorium drogowego. Prace polegać będą na: 1) Wykonaniu instalacja wodno-kanalizacyjnej, 2) Wykonaniu instalacje elektryczne 3) Wykonaniu instalacja centralnego ogrzewania* 4) Wykonaniu wentylacji budynku 5) Wykończeniu pomieszczeń laboratorium *Instalacje centralnego ogrzewania należy wykonać w budynku biurowym, gospodarczym wraz z kanałem łączącym oba budynki i węzłem cieplnym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki podmiotowe wynikające z art. 22 Ustawy: oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Wykażą iż w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali 1 roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacja wodno-kanalizacyjna, elektrycznej centralnego ogrzewania, wentylacji i gazu w ramach jednej inwestycji. 3. Wykażą, iż dysponują lub będą dysponować odpowiednio na stanowisko kierownika robót co najmniej: - 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. - 1 osobą z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , urządzeń i instalacji sanitarnych, wodociągowych, kanalizacyjnych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - 1 osobą z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , urządzeń i instalacji elektrycznych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - 1 osobą z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , urządzeń i instalacji gazowych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy- załącznik nr 4 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej załączyć umowę spółki, w przypadku spółki z o. o., jeżeli cena ofertowa przewyższać będzie 2-krotność kapitału zakładowego wykonawcy, należy załączyć uchwałę walnego zgromadzenia wspólników, upoważniającą zarząd do podejmowania zobowiązań przekraczających 2-krotność kapitału zakładowego (art. 230 w związku z art. 17 Kodeksu Spółek Handlowych). 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie dostaw rodzajowo porównywalnych z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich opisu wartości, odbiorców, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie - załącznik nr 6. 4. Aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z Formularzem Nr 4. 6. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wykazane w powyższym formularzu uprawnień budowlanych oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w Formularzu Nr 4 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdii.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja parteru segmentu w Szkole Podstawowej nr 9 w Kutnie na przedszkole
Dodano: 2016-05-25 - Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. Przebudowa budynku Przedszkola nr 1 w Skierniewicach przy ul. Batorego 61/63
Dodano: 2016-05-05 - Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. Przebudowa budynku Przedszkola nr 1 w Skierniewicach przy ul. Batorego 61/63
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie robót budowlanych: Remont budynku i ogrodzenia oraz przebudowa pomieszczeń w LO im. B. Prusa w Skierniewicach
Dodano: 2016-02-05 - Wykonanie robót budowlanych: Remont łazienek na I piętrze w budynku Ratusza w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa siedziby Urzędu Miasta
Dodano: 2016-01-22 - Wykonanie robót budowlanych: Remont łazienek na I piętrze w budynku Ratusza w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa siedziby Urzędu Miasta.
Dodano: 2015-11-18 - ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB KLINIKI NEUROLOGII ORAZ POZ, numer sprawy: 747/PN/ZP/RB/2015
Dodano: 2015-10-28 - Prace budowlane i instalacyjne w budynku przy ul. Skowieszyńskiej w Puławach
Dodano: 2015-09-22 - Budowa siedziby Urzędu Miasta
Dodano: 2015-07-16 - Roboty budowlane związane z elewacją i przebudową wejścia głównego w budynku Szpitala Ginekologiczno - Położniczego spółka z o.o. w Łodzi
Dodano: 2015-07-10