Gmina Mściwojów ogłasza przetarg
- Adres: 59-407 Mściwojów, Mściwojów 43
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8728522 w. 22
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mściwojów
Mściwojów 43 43
59-407 Mściwojów, woj. dolnośląskie
tel. 076 8728522 w. 22
REGON: 39064741700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.msciwojow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynków świetlic wiejskich w: Godziszowej, Luboradzu, Siekierzycach, przebudowa i remont świetlicy wiejskiej w Zimniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w przedmiarach robót i projekcie technicznym stanowiących integralną część SIWZ. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej obiektu przeznaczonego do remontu, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót objętych niniejszym zamówieniem w które wchodzi: a/ Remont świetlicy wiejskiej w Luboradzu polegający na: - robotach rozbiórkowych. - robotach budowlanych, - robotach instalacji wod - kan, - robotach instalacji elektrycznej. b/ Remont świetlicy wiejskiej w Godziszowej polegający na: - robotach rozbiórkowych. - robotach budowlanych, - robotach instalacji wod - kan, - dojścia do budynku, - robotach instalacji elektrycznej. c/ Remont świetlicy wiejskiej w Siekierzycach polegający na: - robotach budowlanych, - robotach instalacji wod - kan, - robotach instalacji elektrycznej. d/ Przebudowa z częściową rozbiórką świetlicy wiejskiej w Zimniku polegającą na: - robotach rozbiórkowych. - robotach budowlanych, - robotach instalacji wod - kan, - robotach instalacji elektrycznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 15.000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp i złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, 1.2 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i złożą dokumenty to potwierdzające, 1.3 remontowali obiekt o takim samym charakterze o wartości brutto powyżej 500.000,00 zł, 1.4 dysponują osobami, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami są wpisane do właściwej izby samorządu zawodowego w branży budowlanej, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia budowlane, 1.5 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a. posiadają ubezpieczenie o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000,00 złotych, bez ograniczeń sumy ubezpieczenia oraz z dodatkową klauzulą odpowiedzialności za podwykonawcę, b. wniosą wadium w wymaganym terminie, w wysokości i formie zgodnie z zapisami rozdziału IX. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według metody - zero - jedynkowej - czyli - spełnia/nie spełnia, na postawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń i wymaganych załączników. 3. Niespełnienie któregokolwiek z warunków podmiotowych, mimo wezwania do uzupełnienia dokumentów, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale V jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Pzp w z art.22 ust.1 - wg wzoru stanowiący załącznik; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia nin. postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości brutto powyżej 500.000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (referencje) - wg wzoru stanowiącego załącznik, 1.4 wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane wymienione w rozdziale V pkt 1.4 wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia i zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, wg wzoru stanowiącego załącznik, 1.5 aktualną polisę OC, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z warunkiem określonym w rozdziale V pkt 1.5 lit. a, 1.6 dokument potwierdzający wniesienie wadium, w kwocie i w jednej z form, na zasadach określonych w rozdziale IX . 2. Dokumenty mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, lub osobę upoważnioną. 3. W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty wymienione w punktach od 1.1 do 1.5 składa ten z Wykonawców, który spełnia ten warunek.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.msciwojow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną