Gmina Olesno ogłasza przetarg
- Adres: 33-210 Olesno, ul. Władysława Jagiełły 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6412431 , fax. 014 6412439
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olesno
ul. Władysława Jagiełły 1 1
33-210 Olesno, woj. małopolskie
tel. 014 6412431, fax. 014 6412439
REGON: 85166081000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesno.intarnet.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT BUDYNKÓW PEŁNIĄCYCH FUNKCJE SPOŁECZNO KULTURALNE NA TERENIE GMINY OLESNO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie remontu obiektów użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy Olesno, w tym; części pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w Oleśnie z-s w Zalipiu oraz remontu Domów Ludowych w miejscowościach: Ćwików, Niwki, Pilcza Żelichowska, Dąbrówka Gorzycka, Oleśnica, Dąbrówki Breńskie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:7 000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.); 1. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Dąbrowie Tarnowskiej - oddział Olesno, nr konta: 69 9462 1026 2003 3000 0039 0001. 2. Termin wniesienia wadium upływa: 07.01.2010 r. do godziny: 12:00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 5. Wykonawca musi złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty wymagane w niniejszej SIWZ. 6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm) i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi złożyć wypełniony i podpisany: 1.Formularz Oferty (załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ) oraz dołączyć niżej wymienione dokumenty(załączniki): 2. Aktualny wypis -odpis-z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania oferty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie.; 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków uczestnictwa w przetargu zgodnie z art. 22. ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ); 4. Zaparafowany przez upoważnionego przedstawiciele oferenta -projekt umowy - (stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ) 5. Wykaz wykonanych robót w ciągu ostatnich 5 lat robót o podobnym zakresie rzeczowym co przedmiot zamówienia (minimum 2 roboty o wartości min. 200 000,00 zł- potwierdzone referencjami); 6. Uprawnienia kierownika budowy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa , 7. Kosztorys ofertowy sporządzony (wypełniony) na podstawie przedmiaru robót (załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ). 8. Potwierdzenie wpłaty (zabezpieczenia) wadium. 9.W przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, wykonawca wskaże w formularzu oferty części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olesno.intarnet.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w istniejącym budynku wielofunkcyjnym z przeznaczeniem na pomieszczenia remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubczy, zlokalizowanym na działce nr 1607/1 w miejscowości Lubcza, gm. Ryglice wraz z rozbudową wewnętrznej instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i elektrycznej
Dodano: 2016-07-22 - Rozbudowa budynku szkoły polegająca na budowie budynku infrastruktury społecznej - żłobka w celu utworzenia ,,Centrum Opieki Nad Małymi Dziećmi,,
Dodano: 2016-07-12 - Wykonanie odwodnienia budynku Gimnazjum Nr 2 w Bochni
Dodano: 2016-06-24 - wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Łanowa 43d a) korytarz, stołówka, pomieszczenie socjalne, b) dwa pokoje dzienne, c) adaptacja trzech kuchni na pokoje mieszkalne
Dodano: 2016-06-24 - Rozbudowa budynku szkoły polegająca na budowie infrastruktury społecznej - żłobka w celu utworzenia ,,Centrum Opieki Nad Małymi Dziećmi,,
Dodano: 2016-06-21 - Adaptacja piwnic na kancelarię Leśnictwa Tunel
Dodano: 2016-06-16 - prace remontowo- budowlane w wybranych pomieszczeniach oraz w części korytarza na II piętrze budynku Prokuratury Rejonowej dla Krakowa Nowej Huty i Podgórza zlokalizowanego przy os. Stalowym 16D w Krakowie.
Dodano: 2016-06-06 - Adaptacja tymczasowego zagospodarowania Sali Gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Cichem na sale lekcyjne
Dodano: 2016-06-03 - Rozbudowa szkoły- adaptacja poddasza pod sale dydaktyczne w Szkole Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Osieku
Dodano: 2016-06-03 - Przebudowa dachu Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczawnicy przy ul. Zawodzie 19c
Dodano: 2016-06-01