Przetargi.pl
Remont budynków Nadleśnictwa Spała

Nadleśnictwo Spała ogłasza przetarg

  • Adres: 97-215 Inowłódz, Spała, ul. A. Gabrysiewicza 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 7257050 , fax. 44 7257052
  • Data zamieszczenia: 2014-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Spała
    Spała, ul. A. Gabrysiewicza 2 2
    97-215 Inowłódz, woj. łódzkie
    tel. 44 7257050, fax. 44 7257052
    REGON: 59001918100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lodz.lasy.gov.pl/web/spala
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynków Nadleśnictwa Spała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów w budynkach Nadleśnictwa Spała.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 8.Wymagany okres udzielonej pisemnej gwarancji jakości wynosi min 36 miesięcy.Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia. W tym przypadku Wykonawca jest zobowiązany wskazać na formularzu oferty zakres prac, który zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty będzie uznawany jako stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia.Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców.Mając na uwadze, iż w niniejszym postępowaniu przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 KC, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej celem uzyskania wszelakich informacji niezbędnych do przygotowania oferty.Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć ww dokumenty przy odbiorze ostatecznym zadania.Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00100) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a)pieniądzu;b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c)gwarancjach bankowych;d) gwarancjach ubezpieczeniowych;e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm).Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Nadleśnictwo Spała Nr rachunku-18 2030 0045 1110 0000 0049 7100 BGŻ S.A. Piotrków Trybunalski -Wadium - Remont budynków Nadleśnictwa Spała.Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego.4.Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy złożyć (wnieść) w kasie w siedzibie Zamawiającego, adres jak w Rozdz. I SIWZ (w tym przypadku Wykonawca otrzyma pisemne potwierdzenie wpłynięcia dokumentu).5.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,3)kwotę gwarancji lub poręczenia, 4)zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy PZP oraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 6.Wadium w każdej dopuszczalnej formie musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do 23 maja 2014 roku. do godz. 900. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu musi być zgodny z terminem związania ofertą.7.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania na rachunku Zamawiającego.8.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie:a)wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy PZP;b)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy;c)na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.10.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.11.Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca:a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,b)nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.12.Zamawiający zatrzyma wadium także w okolicznościach ujętych w art. 46 ust. 4a Ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spala.lodz.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach