Przetargi.pl
Remont budynków MPGK Sp. z o.o. w Chełmie mieszczących się przy ul. Fabrycznej i ul. Bieławin

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22100 Chełm, ul. Wołyńska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63, , fax. 825 630 450
  • Data zamieszczenia: 2017-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Wołyńska 57
    22100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5631461 do 63, , fax. 825 630 450
    REGON: 11005287100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mpgk.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Przedsiębiorstwo komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynków MPGK Sp. z o.o. w Chełmie mieszczących się przy ul. Fabrycznej i ul. Bieławin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów budynków Zamawiającego mieszczących się przy ul. Fabrycznej i ul. Bieławin w podziale na zadania, tj.: 1.1. Zadanie nr 1: Remont elewacji budynku pompowni wody DPS ujęcia wody „Bariera” przy ul. Fabrycznej 4b w Chełmie. Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarze robót (załączniki nr 1a do DIWZ). Remont budynków studni głębinowych nr 2 – 8 ujęcia wody „Bariera” przy ul. Fabrycznej 4b w Chełmie. Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarach robót (załączniki nr 1 b do DIWZ). 1.2. Zadanie nr 2: Wymiana drzwi wewnętrznych w budynku oczyszczalni ścieków „BALON”. Zakres robót obejmuje m.in.: - demontaż starych drzwi w pomieszczeniu sali konferencyjnej oraz jadalni w budynku administracyjnym „BALON” na trenie oczyszczalni ścieków „Bieławin w Chełmie”; - montaż nowych drzwi płytowych w kolorze białym oraz drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych w kolorze białym. Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarze robót (załącznik nr 1c do DIWZ). 1.3. Zadanie nr 3: Wykonanie remontu budynku magazynu Zamawiającego mieszczącego się przy ul. Bieławin 5 w Chełmie. 1.3.1. Konserwacja i zabezpieczenie nośnej, metalowej konstrukcji dachu magazynu: Zakres robót obejmuje m.in.: - prace przygotowawcze (m.in.: zabezpieczenie folią ochronną okien, drzwi, regałów), - czyszczenie, odtłuszczenie oraz gruntowanie konstrukcji kratowej dachu, - malowanie emalią poliwinylową konstrukcji kratowej dachu, kolor: jasno szary (kolor zbliżony do istniejącego), - zamurowanie otworów w ścianach, - wykonanie tynków zewnętrznych, - uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac. Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarze robót (załącznik nr 1d do DIWZ). 1.3.2. Wykonanie podjazdów żelbetonowych przed bramami budynku magazynu: Zakres robót obejmuje m.in.: - rozbiórka podestów betonowych, - rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej, - wykonanie płyt żelbetowych, - uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac. Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarze robót (załącznik nr 1e do DIWZ). 1.3.3. Wykonanie remontu ściany zewnętrznej budynku magazynu oraz opaski przeciwwilgociowej: - rozbiórka opaski przeciwwilgociowej - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, - wykonanie docieplenia ścian budynku, - wykonanie tynków cienkowarstwowych, kolor: brąz (kolor zbliżony do istniejącego), - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - wykonanie tynków zewnętrznych, - malowanie tynków zewnętrznych, kolor: żółty (kolor zbliżony do istniejącego), - uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac. Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarze robót (załącznik nr 1f do DIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY NIEZBĘDNE DO POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 11 Regulaminu: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a). 1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. a) Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a). b) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: dla Zadania nr 1: - co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie, modernizacji lub budowie budynku o wartości 15 000 zł netto, dla Zadania nr 2: Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a). dla Zadania nr 3: - co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie, modernizacji lub budowie budynku o wartości 25 000 zł netto, 1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a). 1.4. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a). b) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, co najmniej: dla Zadania nr 1 i 3: - Kierownikiem Budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który posiada następujące kwalifikacje: - co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru w robotach budowlanych w zakresie konstrukcyjno budowlanym, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane zagraniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami. dla Zadania nr 2: Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a). 1.5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a). 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 4). II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (ART. 11 UST 1 PKT 1-4) ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 12 UST 1 REGULAMINU. 1. Zamawiający przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. a) Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w ust. VIII DIWZ pkt 1.1 i pkt 2. b) Zamawiający dokona weryfikacji wszystkich złożonych ofert w zakresie rachunkowym. 1.1. W zakresie wykazania przez wykonawcę spełnienia warunków o których mowa w art. 11 ust 1 pkt 1-4 Regulaminu, wykonawca powinien złożyć: 1.1.1. Oświadczenie zgodnie z treścią załącznika nr 3 lub 3a. 1.1.2. Wykaz wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dla Zadania nr 1: - co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na remoncie, modernizacji lub budowie budynku o wartości 15 000 zł netto, dla Zadania nr 2: Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a). dla Zadania nr 3: - co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na remoncie, modernizacji lub budowie budynku o wartości 25 000 zł netto, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona (załącznik nr 6 do DIWZ). Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 1.1.3. Wykaz osób (załącznik nr 8 do DIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, który powinien zawierać, co najmniej tj.: dla Zadania nr 1 i 3: - Kierownika Budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który posiada następujące kwalifikacje: - co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru w robotach budowlanych w zakresie konstrukcyjno budowlanym, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane zagraniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. dla Zadania nr 2: Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a). 2. W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 12 ust. 1 Regulaminu, należy przedłożyć: 2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 4). 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 12 ust. 1 pkt 2 Regulaminu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: 3.1. Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: 3.1.1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 4.1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) dokumenty i oświadczenia opisane w ust. VIII, od pkt 2.1. do pkt 2.2. oraz pkt. 3.1, ust IX pkt 1 składane są dla każdego partnera z osobna, b) pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, iż spełniają warunki udziału w postępowaniu w sposób określony w DIWZ. 4.3. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałe podmioty występujące wspólnie (przez pozostałych członków konsorcjum). 4.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy, są zobowiązani do zawiązania konsorcjum. Zaleca się zawiązanie konsorcjum na drodze umowy cywilno-prawnej. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: a) wskazanie lidera, będącego pełnomocnikiem pozostałych wykonawców tworzących konsorcjum, b) prawa, obowiązki i uprawnienia lidera (upoważnienie lidera do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich wykonawców realizujących wspólnie umowę i każdego z osobna, a także upoważnienie do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od zamawiającego oraz do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich wykonawców realizujących wspólnie umowę), c) oznaczenie czasu trwania umowy konsorcjum – minimum na okres trwania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego i umowy gwarancji jakości, d) określenie sposobu współdziałania wykonawców po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz zakresu prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. 5. Niespełnienie wymagań określonych w pkt 4.5. potraktowane będzie, jako uchylanie się od podpisania umowy. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wymagane dokumenty muszą mieć formę oryginałów lub kopii (kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków będzie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. III INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU OKREŚLENIA PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ. 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej przez zamawiającego informacji: - dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 7 do DIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Definicje określa art. 4 ust. 1, 2, 3, 4 i 14 Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U z 2015 r. poz. 184 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach