Przetargi.pl
Remont budynków komunalnych przy ul. Traugutta 1 i 3 oraz ul. Szczecińskiej 25 w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Śródmieścia w Człuchowie”

Urząd Miejski w Człuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 342 291, , fax. 598 343 272
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Człuchowie
    ul. Wojska Polskiego 1
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 598 342 291, , fax. 598 343 272
    REGON: 52540629300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czluchow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynków komunalnych przy ul. Traugutta 1 i 3 oraz ul. Szczecińskiej 25 w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Śródmieścia w Człuchowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu „Rewitalizacja Śródmieścia w Człuchowie” – „Remont budynków komunalnych przy ul. Traugutta 1 i 3 oraz ul. Szczecińskiej 25” z podziałem na części zamówienia: Część 1 - – Remont budynków komunalnych przy ul. Traugutta 1 i 3. Budynki przy ul. Traugutta 1 i 3 są połączone, dlatego ich remont ze względów technologicznych zaplanowano jako jedna część zamówienia. Zakres prac w budynku Traugutta 1 obejmuje: Remont elewacji frontowej w zakresie uzupełnienia ubytków w gzymsach, opaskach przy pomocy zaprawy sztukatorskiej oraz w tynku, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz wymianę orynnowania i rur spustowych. Docieplenie części istniejącego budynku mieszkalnego w technologii lekkiej-mokrej. Docieplone mają być ściany boczna i tylna. Docieplenie dachu istniejącego budynku mieszkalnego poprzez wykonanie warstwy styropapy. Przewiduje się też wymianę rynien i rur spustowych, opierzeń i obróbek blacharskich z blachy powlekanej. Wewnętrzne roboty budowlane w części budynku polegające na częściowym wyburzeniu ścian wewnętrznych, montażu nowych ścianek działowych, remoncie podłóg, ścian i sufitów, wymianie stolarki wewnętrznej. Montaż instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku. W części budynku montaż instalacji wod.-kan. oraz elektrycznej. Remont przyłącza kanalizacji sanitarnej. Remont schodów zewnętrznych. Zakres prac w budynku Traugutta 3 obejmuje: Remont elewacji frontowej w zakresie uzupełnienia ubytków w gzymsach, opaskach przy pomocy zaprawy sztukatorskiej oraz w tynku, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz wymianę orynnowania i rur spustowych. Docieplenie części istniejącego budynku mieszkalnego w technologii lekkiej-mokrej. Docieplone mają być ściany boczna i tylna. Docieplenie dachu istniejącego budynku mieszkalnego poprzez wykonanie warstwy styropapy. Przewiduje się też wymianę rynien i rur spustowych, opierzeń i obróbek blacharskich. Montaż instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku. Remont przyłącza kanalizacji sanitarnej. Remont schodów zewnętrznych. Budynki Traugutta 1 oraz Traugutta 3 są objęte miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego na podstawie Uchwały nr XXVIII.203.2017 Rady Miejskiej w Człuchowie z dnia 29 marca 2017 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego przy ulicy Szczecińskiej w Człuchowie. Zgodnie z ww. planem oba budynki są objęte ochroną konserwatorską jako obiekty ujęte w gminnej ewidencji zabytków oraz wpisane jako inne zabytki nieruchome w wojewódzkiej ewidencji zabytków. Dla obu budynków obowiązują pewne wymogi określone w §6 ust. 5 pkt 4 Uchwały nr XXVIII.203.2017 Rady Miejskiej w Człuchowie, które obowiązują Wykonawcę. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 8 do SIWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne (STWiOR). Część 2 - – Remont budynku komunalnego przy ul. Szczecińskiej 25. Zakres prac w budynku Szczecińskiej 25 obejmuje: Remont dachu w zakresie zdjęcia istniejącej onduliny, odbicia łat i kontrłat. Wykonanie izolacji cieplnej z wełny mineralnej w połaci dachu. Pod wełną mineralną układać należy szczelnie folię paroizolacyjną. Nowe łaty i kontrłaty przybijać należy w rozstawie zgodnym z instrukcją producenta dachówki ceramicznej. Wszelkie stare opierzenia i obróbki blacharskie należy zdemontować. Nowe opierzenia wykonać należy z blachy stalowej gr. 0,5mm, ocynkowanej i powlekanej w kolorze ceglastym. Wymiana pokrycia dachowego obejmować ma także wymianę okien dachowych, wyłazów dachowych, ław kominiarskich i kominków wentylacyjnych. Dodatkowo przewiduje się montaż płotków przeciwśniegowych. Rynny i rury spustowe należy wymienić na nowe, stalowe, powlekane w kolorze grafitowym. Wykonanie docieplenia istniejącego budynku mieszkalnego w technologii lekkiej-mokrej. Remont schodów zewnętrznych. Remont przyłącza kanalizacji sanitarnej. Zakres nie obejmuje utwardzeń nawierzchni. Budynek przy ul. Szczecińskiej 25 jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego na podstawie Uchwały nr XXVIII.203.2017 Rady Miejskiej w Człuchowie z dnia 29 marca 2017 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego przy ulicy Szczecińskiej w Człuchowie. Zgodnie z ww. planem budynek jest objęty ochroną konserwatorską jako obiekt ujęty w gminnej ewidencji zabytków oraz wyznaczony przez Burmistrza Miasta Człuchowa w porozumieniu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków jako inne zabytki nieruchome. Dla budynku obowiązują pewne wymogi określone w §6 ust. 5 pkt 4 Uchwały nr XXVIII.203.2017 Rady Miejskiej w Człuchowie, które obowiązują Wykonawcę. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 8 do SIWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne (STWiOR).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: ­ 21 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia jeden tysięcy złotych 00/100) dla 1 części zamówienia, ­ 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy złotych 00/100) dla 2 części zamówienia, 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi wynikać: 1) zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Remont budynków komunalnych przy ul. Traugutta 1 i 3 oraz ul. Szczecińskiej 25 w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Śródmieścia w Człuchowie”. Numer referencyjny postępowania – RI.271.11.2020 2) oznaczenie zobowiązanego jako Wykonawcy (wnioskującego o wystawienie gwarancji wadialnej); 3) oznaczenie Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji wadialnej; 4) oznaczenie gwaranta jako podmiotu udzielającego gwarancji wadialnej; 5) nazwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6) suma gwarancyjna; 7) okres obowiązywania gwarancji wadialnej; 8) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniach: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; b) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 9) warunki wypłaty sumy gwarancyjnej, które powinny określać formę żądania beneficjenta oraz miejsce i termin jego dostarczenia, w taki sposób, aby nie utrudniały wypłaty sumy gwarancyjnej dla Zamawiającego; 10) zapisy dotyczące tytułu gwarancji, miejsca i daty jej wystawienia. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Człuchów Nr 35 2030 0045 1110 0000 0228 6250, z dopiskiem na przelewie – RI.271.11.2020 „Remont budynków komunalnych przy ul Traugutta 1 i 3 oraz ul. Szczecińskiej 25 w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Śródmieścia w Człuchowie” 6. Wniesienie wadium w pieniądzu na ww. rachunek bankowy będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, jeżeli wpływ środków pieniężnych nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 7. Oryginał lub kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium Wykonawca załącza do oferty. 8. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru - Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2, dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach