Przetargi.pl
Remont budynków

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2017-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie budynków położonych w kompleksie wojskowym nr 2617 i 2618 w Sieradzu z podziałem na 3 części. 2. Szczegółowy opis, standardy jakościowe i zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja, składająca się z: 2.1. Kosztorysu ślepego z obmiarem – załącznik nr 9a, 9b, 9c do SIWZ; 2.2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 8 do SIWZ, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wymagana gwarancja jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty i zabudowane materiały na okres min. 24 miesiące, maksimum – 36 miesięcy (dla części 1 i 3) i 48 miesięcy (dla części 2) licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy . 5. Termin płatności za wykonaną usługę musi się mieścić w przedziale od 14 do 30 dni, licząc od dnia dostarczenia prawidłowo sporządzonej faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 950,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1.1. część 1 – 1 500,00 PLN; 1.2. część 2 – 3 250,00 PLN; 1.3. część 3 – 2 200,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr sprawy 33/PN/2017”. Nr NIP …… (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 12.04.2017 r. do godz. 11:00. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach