Przetargi.pl
REMONT BUDYNKÓW

Zakład Gospodarowania Mieniem Komunalnym w Sulechowie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, ul. Poznańska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 3851021, 3851024 , fax. 0-68 3852826
  • Data zamieszczenia: 2020-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Mieniem Komunalnym w Sulechowie
    ul. Poznańska 18
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 0-68 3851021, 3851024, fax. 0-68 3852826
    REGON: 97805107500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgmk.bip.sulechow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie robót budowlanych na budynkach: 1) na terenie zabytkowego zespołu urbanistyczno-krajobrazowego miasta Sulechów wpisanego do rejestru zabytków pod nr 58, polegających na remoncie i dociepleniu kamienicy na dz. 169/10 przy ulicy Brama Piastowska 10 w Sulechowie w zakresie: - renowacji elewacji frontowej (oczyszczenie elewacji z zniszczonego tynku, uzupełnienie cegieł i tynków w technologii WTA, wykonanie tynku renowacyjnego, renowacja i uzupełnienie detalu architektonicznego), - docieplenia elewacji bocznych i tylnych styropianem i wełną mineralną o grubości 14 cm wraz z odtworzeniem profili gzymsów i opasek okiennych, - malowania elewacji, - renowacji drzwi zewnętrznych, remont schodów wejściowych, - wymiany okien wraz z wymianą parapetów z blachy malowanej proszkowo, - wykonanie rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich z blachy tytan – cynk, - wykonanie opaski i instalacji odgromowej. Parametry techniczne obiektu: - kubatura - 991 m3 - pow. zabudowy - 108,9 m2 - wysokość obiektu - 9,69 m - szerokość - 7,86 m - długość - 19,03 m - liczba kondygnacji - 3 szt. 2) na obszarze zabytku, którym jest zespół urbanistyczno- krajobrazowy miasta Sulechów, wpisany wraz z otoczeniem do rejestru zabytków pod nr 58, w budynku mieszkalnym położonym przy ul. Armii Krajowej 27 w Sulechowie, polegających na wymianie pokrycia dachowego i ociepleniu tylnej elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego (wraz z częścią gospodarczą) w zakresie: - remontu elewacji frontowej i ścian szczytowych w zakresie oczyszczania, skucia zawilgoconych i uzupełnienia tynków w systemie WTA i wapiennym, - docieplenia elewacji tylnej i oficyny wełną mineralną gr. 14 cm i cokołu styropianem gr. 14 cm wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego 1,5 mm, - malowania elewacji, - wymiany pokrycia dachu papowego na nowe, - wymiany rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich na nowe z blachy tytan-cynk, - przemurowania kominów, - wymiany wszystkich okien w elewacji frontowej na nowe, drewniane w kolorze białym (wg wzoru istniejącej stolarki), - wymiany wszystkich okien elewacji tylnej oraz w części piwnicznej od frontu na nowe z PCV w kolorze białym ( wg wzoru istniejącej stolarki), - renowacji lub wymiany drzwi frontowych, wymiany drzwi tylnych (wg wzoru istniejącej stolarki) i pomieszczeń oficyny, - remontu schodów zewnętrznych frontowych, - wymiany szafki gazowej na nową, - wymiany parapetów na nowe z blachy malowanej proszkowo. Parametry techniczne obiektu: - kubatura - 2069 m3 - pow. zabudowy - 166,20 m2 - pow. użytkowa - 207,10 m2 - wysokość obiektu - 10,66 m - szerokość - 14,20 m - długość - 7,47 m - liczba kondygnacji - 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku ww zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego,zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenia (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229,1089 i 1132) z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach