Przetargi.pl
Remont bud. Nr 2 w Rzeszowie, ul. Lwowska 5 - wykonanie zaleceń WINB Rzeszów oraz naprawa posadzki w budynku Nr 2 w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 22

Jednostka Wojskowa 4784 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 715 56 59 , fax. 17 715 63 85
  • Data zamieszczenia: 2014-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4784
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 715 56 59, fax. 17 715 63 85
    REGON: 18069037300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont bud. Nr 2 w Rzeszowie, ul. Lwowska 5 - wykonanie zaleceń WINB Rzeszów oraz naprawa posadzki w budynku Nr 2 w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 22
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje wykonanie następujących robót: Remont budynku Nr 2 w Rzeszowie, ul. Lwowska 5 wykonanie zaleceń WINB Rzeszów: W szczególności są to następujące roboty: na ścianach budynku należy wykonać iniekcję grawitacyjną jednorzędową, jednostronnie w ścianie grubości 51 cm przy stopniu przesiąknięcia wilgocią do 60% Wyszczególnienie robót: Wyznaczenie miejsc wykonania nawiertów. Wiercenie otworów. Odpylenie otworów. Przygotowanie preparatu iniekcyjnego. Wykonanie iniekcji. Zasklepienie otworów systemową zaprawą. przygotować do malowania farbami emulsyjnymi ściany elewacji budynku rozebranie obrzeży betonowych, opaski odwadniającej wokół budynku rozebranie opaski odwadniającej dookoła budynku wykonanej z kostki brukowej wykonanie nowego koryta pod ponowne ułożenie kostki brukowej wykonanie rowków pod ułożenie obrzeży trawnikowych przy budynku ułożenie obrzeży trawnikowych dla opaski odwadniającej budynku ponowne ułożenie opaski odwadniającej i dojść do budynku z kostki brukowej wywiercenie otworów w ścianach grubości 51 cm dla zamontowania ściągów wykonanie i zamontowanie ściągów w ścianach wypełnienie otworów po zamontowaniu ściągów zaprawą cementową przygotowanie powierzchni ścian do malowania przez poszpachlowanie dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych ścian zabezpieczenie okien folią samoprzylepną w kolorze niebieskim. Zakres rodzajowo- ilościowy robót wyszczególniony jest w przedmiarze stanowiącym załącznik nr 9A. Naprawa posadzki w budynku warsztatowym Nr 2 w Rzeszowie, przy ul. Dąbrowskiego 22: W szczególności są to następujące roboty: w hali remontowej należy skuć popękane płytki glazurowane z posadzki następnie należy skuć i usunąć betonowy podkład grub. 12 cm pod posadzkę po usunięciu podkładu i oczyszczeniu podłoża z chudego betonu należy wyrównać podłoże zaprawą naprawczo-renowacyjną w kolejności wykonujemy izolację poziomą przeciwwilgociową z folii w płynie po wykonaniu izolacji nawiercamy w ścianach otwory i montujemy zbrojenie o wym. oczka 15x15 cm z prętów okrągłych fi 12mm następnie układamy podkład betonowy grub. 12 cm z betonu B-25 pod posadzkę właściwą wykonujemy następną warstwę izolacji przeciwwilgociowej z folii w płynie przed ułożeniem posadzki właściwej z płytek glazurowanych antypoślizgowych układamy posadzkę z płytek glazurowanych antypoślizgowych o wym. 30x30 cm na za-prawie klejowej z wykończeniem spoin zaprawą wodoszczelną i chemoodporną. układamy posadzkę z płytek glazurowanych antypoślizgowych o wym. 15x15 cm na zaprawie klejowej z wykończeniem spoin zaprawą wodoszczelną i chemoodporną. po zakończeniu robót rozbiórkowych z placu budowy należy wywieźć gruz betonowy Zakres rodzajowo- ilościowy robót wyszczególniony jest w przedmiarze stanowiącym załącznik nr 9B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót - Załączniki nr 9A i 9B, w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (STWIORB) - Załącznik nr 10A i 10B. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. Wykonawca udzieli 3-letniej gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 11 Projektu umowy (Załącznik nr 8) Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45453000-7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454543007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP 77 2014, NIP [Wykonawcy]). Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert (tj. do dnia 22.09.2014 r. do godz. 10:30) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach określonych w ust. 3 pkt 2-5 jest oryginalny dokument wystawiony przez ubezpieczyciela, bank, poręczyciela dokument powinien zostać umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego bezproblemowe wyjęcie celem dokonania zwrotu. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści oznaczenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela, w okresie związania ofertą, do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego wpłaty wadium w przypadkach określonych a art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa Pzp, w szczególności art. 46.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną