Przetargi.pl
Remont boiska szkolnego wraz z niezbędną infrastrukturą przy Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I i II st. w Gdańsku Etap I

Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. F. Nowowiejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80847 Gdańsk, ul. Gnilna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 209 950 , fax. 583 209 950
  • Data zamieszczenia: 2017-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. F. Nowowiejskiego
    ul. Gnilna 3
    80847 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 209 950, fax. 583 209 950
    REGON: 27844500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osm.gdansk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Publiczna szkoła artystyczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont boiska szkolnego wraz z niezbędną infrastrukturą przy Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I i II st. w Gdańsku Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie boiska szkolnego znajdującego się przy Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I i II st. w Gdańsku wraz z infrastrukturą techniczną oraz remont części ogrodzenia w bezpośrednim sąsiedztwie boiska (zwanego dalej „Roboty lub Robotami”) 2. Zakres robót do wykonania w ramach Etapu I obejmuje w szczególności: 1) Roboty ziemne, w których zakres wchodzą m.in.: a) Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych; b) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu); c) Rozebranie chodników i przejść dla pieszych z płyt betonowych na podsypce piaskowej; d) Rozebranie na czas budowy z ponownym montażem fragmentu ogrodzenia od strony ul. Gnilnej z siatki na słupkach stalowych obetonowanych wraz z podmurówką poniżej terenu; e) Demontaż starych bramek; f) Wywiezienie gruzu; 2) Remont instalacji deszczowej, w której zakres wchodzi m.in.: a) Likwidacja części trasy tj demontaż przewodów kanalizacyjnych z rur żeliwnych, demontaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych; b) Drenaż nowej nawierzchni wraz z montażem studzienek systemowych PCV/PE; c) Przełożenie instalacji poza obrys boiska, tj wykonanie nowego kanału wraz z montażem nowych studni rewizyjnych z kręgów betonowych; 3) Remont nawierzchni boiska, w której zakres wchodzi m.in.: a) Podbudowa z piasku; b) Podbudowa z kruszyw łamanych; c) Nawierzchnia ze sztucznej trawy; d) Wykonanie ogrodzenia technicznego terenu boiska wraz z obrzeżem, siatką i piłkochwytami; e) Montaż nowych bramek. Uwaga: Dokumentacja projektowa zawiera zakres prac związany z Etapem I oraz II Zamówienia. Niniejszy zakres przedmiotu zamówienia dotyczy wyłącznie robót budowlanych związanych z Etapem I (zgodnego między innymi z pomocniczym przedmiarem robót dołączonym do załącznika nr 1 do SIWZ). Etap II prac będzie przedmiotem oddzielnego zamówienia przeprowadzonego przez Zamawiającego w późniejszym terminie. 3. Pozostałe uregulowania dotyczące zakresu robót Etapu I zostały określone w dokumentacji projektowej wraz z rysunkami, przedmiarze robót (który został załączony do niniejszej SIWZ wyłącznie w celach poglądowych), stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 3. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego przy czym należy pamiętać, że wadium jest wniesione należycie w dniu i o godzinie obciążenia rachunku Zamawiającego, a nie w dniu i o godzinie dokonania przelewu przez Wykonawcę. Wadium musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, w przypadku gdy wymagana kwota nie wpłynie na rachunek Zamawiającego do wyznaczonego terminu będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w innych formach: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 lit. b, ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst. jedn. : Dz. U. 2016, poz. 359 ze. zm.). 5. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie, o której mowa w pkt. 4.b) musi być ono ważne co najmniej na okres 30 dni licząc od dnia składania ofert. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Sposoby wniesienia wadium: a) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: nr 38 1010 1140 0109 5313 9130 0000 w Narodowym Banku Polskim Oddział Okręgowy Gdańsk Tytułem: „Wadium na remont boiska szkolnego wraz z niezbędną infrastrukturą przy Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I i II st. w Gdańsku Etap I” b) jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie, o której mowa w pkt. 4.b) musi zrobić to w następujący sposób:  potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię dokumentu, o którym mowa w pkt. 4.b), jako dowód wniesienia wadium, załączyć do oferty jako kolejną jej stronę,  oryginał dokumentu, o którym mowa powyżej włożyć do oferty w osobnej zamkniętej kopercie oznaczonej „WADIUM”. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8, b) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę , zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach