Przetargi.pl
Remont boiska sportowego wraz z utwardzeniem terenu przy Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Wodzisławiu Śląskim -Etap I

Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-300 Wodzisław Śl., ul. Kopernika 71
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4552300 , fax. 32 4552300
  • Data zamieszczenia: 2013-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych
    ul. Kopernika 71 71
    44-300 Wodzisław Śl., woj. śląskie
    tel. 32 4552300, fax. 32 4552300
    REGON: 24165108000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strony.p/wp/pracowniasosw.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont boiska sportowego wraz z utwardzeniem terenu przy Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Wodzisławiu Śląskim -Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont boiska sportowego wraz z utwardzeniem terenu własnej działki Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Wodzisławiu Śl. przy ul. Kopernika 71 - EATAP I, na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez ARCHITEKT Studio Projektowe Paweł Kuczyński Rybnik ul. Rymera 4 i zgłoszenia robót budowlanych z dnia 29.06.2012r. 2.Zakres robót obejmuje: - remont boiska wielofunkcyjnego o wym. 19,0m x 33,0m, z wykonaniem nawierzchni poliuretananowej, - remont bieżni trzy torowej o łącznej dł. 75,0m, - remont skoczni do skoku w dal, - remont z wykonaniem warstwy ścieralnej z kostki betonowej: chodników - 121,50 m2, drogi pożarowej - 487,40 m2, - wykonanie piłkochwytów i ogrodzenia, - montaż elementów małej architektury oraz wyposażenia sportowego boiska i skoczni w dal, - wykonanie nowego przyłącza kanalizacji deszczowej, - remont istniejącego oświetlenia terenu wraz z przesunięciem 2 lamp. 3.Inne obowiązki wykonawcy: 1)opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 2)opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego do dnia podpisania umowy, zgodnie ze wzorem zamawiającego (wzór harmonogramu stanowi załącznik do wzoru umowy), 3)zorganizowanie zaplecza socjalnego dla swoich brygad roboczych wraz z jego likwidacją po zakończeniu robót, 4)zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania uzgodnionych w harmonogramie rzeczowo-finansowym terminów wykonania poszczególnych elementów robót i całego przedmiotu umowy, 5)zapewnienie we własnym zakresie pełnej obsługi geodezyjnej budowy, w tym tyczenie robót i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza (w 3 egzemplarzach dla zamawiającego) uzgodniona z ośrodkiem dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, 6)przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zabudowanych urządzeń jak i wykonanych instalacji, 7)sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej budowy zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane. Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy, bez ich wyodrębnienia w kosztorysie ofertowym. Dodatkowym obowiązkiem wykonawcy będzie prowadzenie dziennika budowy przez cały okres realizacji robót. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlano - wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ. 6.Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane roboty oraz zabudowane materiały i urządzenia - 5 lat od dnia podpisania protokołu końcowego. Zamawiający wymaga, aby wykonawca świadczył nieodpłatnie czynności serwisowe wymagających tego zabudowanych urządzeń w okresie trwania gwarancji łącznie z ponoszeniem kosztów za materiały serwisowe. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić i dołączyć do oferty Oświadczenie o warunkach gwarancji - zał. nr 6 do oferty. 7.Wszystkie materiały użyte do realizacji zadania winny być I-go gatunku. 8.Przedstawione w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, ewentualne wskazania na konkretne materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować materiały inne niż wyszczególnione w dokumentacji projektowej, które jednak nie prowadzą do zmiany technologii - równoważne. Ponadto zastosowane materiały równoważne winny charakteryzować się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż dobrane w projekcie, być I-go gatunku, muszą spełniać warunki określone w specyfikacji technicznej oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: soswwodzislaw.bip.powiatwodzislawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach