Przetargi.pl
Remont boiska sportowego wielofunkcyjnego przy hali sportowej w Białobrzegach

Powiat Białobrzeski ogłasza przetarg

  • Adres: 26-800 Białobrzegi, Plac Zygmunta Starego 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6133414 w. 56 , fax. 48 6133420
  • Data zamieszczenia: 2015-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Białobrzeski
    Plac Zygmunta Starego 9 9
    26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie
    tel. 48 6133414 w. 56, fax. 48 6133420
    REGON: 67022313200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialobrzegipowiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont boiska sportowego wielofunkcyjnego przy hali sportowej w Białobrzegach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont boiska sportowego wielofunkcyjnego przy hali sportowej w Białobrzegach. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:wyrównanie terenu pod budowę boiska ze zdjęciem warstwy roślinnej (humusu) gr. ok. 15 cm oraz pogłębienie wykopu do głębokości około 38 - 40 cm poniżej terenu,wykonanie drenażu wgłębnego (odwadniającego), ułożenie kabli elektroenergetycznych do 6 punktów oświetlenia boiska (Lampy metalo-halogenowe o mocy do 400W, min. wymogi Imax. 60 st., bez efektu olśnienia, Eśr. 77 lx, Emax. 119 lx, Emin. 54 Lx, Min./Emax 1:1,4, Emin/Emax 1:2,18), wywiezienie ziemi remont boiska sportowego wielofunkcyjnego o wymiarach 22,60 x 44,00 m o nawierzchni przepuszczalnej sztucznej trawy,zakup i montaż wyposażenia boiska do gry w piłkę ręczną, zakup i montaż wyposażenia kortu tenisowego,wykonanie 2-ch piłkochwytów o wym. 22,60 x 6,0 m krótsze boki boiska,montaż instalacji oświetleniowej boiska,ułożenie obrzeża betonowego 30 x 8,ułożenie opaski z kostki betonowej gr. 6 cm,remont utwardzenia podkładu pod nawierzchnie sztucznej trawy. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, rzutami oraz przedmiarem robót (przedmiar robót jest jedynie materiałem pomocniczym do wykonania wyceny przedmiotu zamówienia). Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: pełna obsługa geodezyjna, w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, badania zagęszczenia podbudowy boiska,organizacja i zabezpieczenie placu budowy;uporządkowanie terenu po budowie,likwidacja placu budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy 00/100) złotych. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach:pieniężnej, poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Pekao S.A. O Radom Nr 48124057031111000049068977, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert określonym w § 15 pkt 1.a SIWZ środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww rachunek.UWAGA. Pod rygorem odrzucenia oferty niedopuszczalna jest wpłata gotówki celem wniesienia wadium w formie pieniężnej zarówno jeżeli zostanie dokonana w kasie Zamawiającego jak również jeżeli zostanie dokonana w banku PEKAO S.A. wprost na ww. rachunek. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt 1 należy w formie oryginału załączyć do oferty. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy):ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Powiat Białobrzeski,określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ),określać termin ważności (wynikający z SIWZ),określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ),być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie.Uwaga,z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 Pzp.Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt 4 stosuje się odpowiednio. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt 1-41 Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona.Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Pzp Zamawiający zwracając wadium zwróci jednocześnie,w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej,oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium wraz z adnotacją o podstawie i terminie zwrotu oryginału.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialobrzegipowiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach