Przetargi.pl
Remont boiska sportowego Moje boisko Orlik 2012 polegający na wymianie nawierzchni ze sztucznej trawy

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 32-447 Siepraw, Siepraw 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 3721811, 3721819, 3721807 , fax. 12 3721806
  • Data zamieszczenia: 2011-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Siepraw 1 1
    32-447 Siepraw, woj. małopolskie
    tel. 12 3721811, 3721819, 3721807, fax. 12 3721806
    REGON: 00054752000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siepraw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont boiska sportowego Moje boisko Orlik 2012 polegający na wymianie nawierzchni ze sztucznej trawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest remont boiska sportowego Moje boisko Orlik 2012 polegający na wymianie nawierzchni ze sztucznej trawy, malowaniu zaplecza, wykonanie zadaszenia pomiędzy toaletami a szatniami, 3.2. Zakres prac obejmuje wykonanie: 1) demontaż i montaż bramek do piłki nożnej, 2) zerwanie nawierzchni ze sztucznej trawy na istniejącym boisku do piłki nożnej wraz z odwozem i utylizacją (ok. 50%), 3) odwóz i złożenie fragmentów trawy (ok. 50%) w sposób umożliwiający jej późniejsze wykorzystanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającą, 4) montaż nawierzchni ze sztucznej trawy zgodnie z rozdz. 3 ust. 3.3, 3.4 niniejszej SIWZ, 5) demontaż wraz z montażem bramy o wymiarach 350x180cm w ogrodzeniu, 6) malowanie zaplecza na boisku sportowym, 7) wykonanie zadaszenia pomiędzy toaletami a szatniami na boisku sportowym. 3.3. Elementy charakterystyczne dla nawierzchni boiska; - nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania opisanych w punkcie następnym, dla boiska piłkarskiego o wymiarach 30m x 62m o powierzchni całkowitej 1860 m2 (pole gry 26m x 56m), - granulat gumowy o frakcji 0,5 - 1,8 mm, ilość zgodna z kartą techniczną nawierzchni, - piasek kwarcowy o zawartości krzemionki nie mniej jak 95%, płukany i suszony, Ziarna powinny być zaokrąglone i odpowiadać normom kraju instalatora. Granulacja piasku 04-1,2 mm, ilość zgodna z karta techniczną nawierzchni, - dwuskładnikowy poliuretanowy klej, zużycie 500g na metrze długości taśmy szerokości 16 cm. 3.4. Nawierzchnia ze sztucznej trawy musi spełniać łącznie poniższe warunki: 3.3.1 Przeznaczenie, zakres i warunki stosowania: - trawa syntetyczna bez konieczności stosowania dodatkowych mat elastycznych. Wykładzina typu trawa syntetyczna powinna być przeznaczona do wykonywania nawierzchni sportowych na otwartej przestrzeni obiektów sportowych, - Zastosowanie: piłka nożna, rugby, football amerykański i inne, - Kolorystyka: dwa kolory w każdym pęczku trawy - jasnozielony oraz oliwkowy, - Pakowanie: szerokość rolki: 3,85-4,00m, - Akcesoria: linie boisk dostępne w rolkach po 50 mb w kolorze białym, - Nawierzchnia musi posiadać Aprobatę Techniczną ITB, Atest Higieniczny PZH, a obiekty z zainstalowaną w/w nawierzchnią otrzymały Certyfikaty FIFA 2 STAR, - Wykładzinę ułożoną i zamocowaną zgodnie z instrukcją producenta należy zasypać suszonym i sortowanym piaskiem kwarcowym oraz granulatem gumowym (w ilości i rodzaju zgodnymi z zaleceniem producenta oraz z systemem, który otrzymał Certyfikat FIFA 2 Star). 3.3.2 Parametry trawy syntetycznej: - włókno proste, monofilowe o przekroju poprzecznym tożsamym z przekrojem włókna trawy naturalnej (tj. w kształcie litery C) - włókna wzmocnione na całej długości wtopionym rdzeniem stabilizującym, - grubość włókna mierzona w jego środkowej części - min. 220 mikronów - skład chemiczny włókna - polietylen, - wysokość włókna - min. 60 mm - gęstość pęczków - 8.400 - 9.000/m2 - gęstość włókien - 100.800 - 108.000/m2 - ciężar dtex - min. 11.000 - wytrzymałość na wyrywanie pęczków włókien trawy: min. 30 N - wytrzymałość na rozdzieranie: min. 140 N - ciężar całkowity nawierzchni - min. 2.300 g/m2 - kolorystyka: dwa odcienie zieleni w jednym pęczku 3.3.3 Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni: - Badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1, lub Aprobata lub Rekomendacja ITB lub inne wyniki badań potwierdzające wszystkie parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, wskazane w pkt. 3.3.2. - Atest Higieniczny PZH lub równoważny dla oferowanej trawy syntetycznej jak i dla granulatu gumowego; - Aktualny certyfikat FIFA 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA dla obiektu, na którym zainstalowano oferowany system nawierzchni - Autoryzacja producenta wystawiona na przedmiotowe zadanie wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię; - Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3.5 Szczegółowy zakres prac dotyczący wykonania w/w robót budowlanych zawiera; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ, - przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 3.6 Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do sporządzenia oferty. 3.7 Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia jego bezusterkowego odbioru końcowego. 3.8 Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przesłania szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji sztucznej trawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392933005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiająca wymaga wniesienia wadium w wysokości:6 000,00 zł (słownie; sześć tysięcy złotych 00/100) do dnia 17 czerwca 2011r., do godz. 10:00 11.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wyszczególnionych w art. 45 ust. 6. ustawy pzp; 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275). 6) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającej Nr KBS o/SIEPRAW nr 59 85910007 0240 0000 0228 0006 z dopiskiem: Remont boiska sportowego Moje boisko Orlik 2012 polegający na wymianie nawierzchni ze sztucznej trawy. 11.3 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającej. 11.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia - oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty (w ten sposób by można było dokument wypiąć -należy wpiąć luźno do oferty) lub oryginał złożyć w kasie Urzędu Gminy, a kserokopię poświadczoną za zgodność załączyć do oferty. 11.5 Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy pzp. 11.6 Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, Zamawiająca zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siepraw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach