Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg
- Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek 1
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8345100 , fax. 046 8345151
- Data zamieszczenia: 2009-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
ul. Rynek 1 1
96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
tel. 046 8345100, fax. 046 8345151
REGON: 00052430600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skierniewice.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont boiska przy ul. Jodłowej w Skierniewicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie: - boiska wielofunkcyjnego ze sztuczna nawierzchnią z ogrodzeniem systemowym do wys. 4m do wyłapywania piłek - deptaka spacerowego wzdłuż boiska - placu manewrowego usytuowanego przy wjeździe - odwodnienia boiska w - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przetargowe w wysokości 5.000 zł najpóźniej do dnia 08.05.2009 r. do godz. 10.00 na konto Urzędu Miasta: KREDYT BANK O/Skierniewice nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp , oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wpłacą przewidziane w niniejszej SIWZ wadium. 3) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w niniejszej SIWZ oraz dostarczą dokumenty wymagane w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferta musi zawierać n/w dokumenty: 1. wypełniony formularz oferty wg wzoru - zał. nr 1 do SIWZ, przy czym minimalny okres gwarancji to 36 m-cy 2. kosztorys ofertowy wg wzoru - zał. nr 2 do SIWZ; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi przetargu. 4. Informację o zatrudnianiu do wykonania zamówienia uprawnionego kierownika budowy, załączyć kopię uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniem wymaganym ustawą z 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 nr 5, poz. 42 ze zm.) 5. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wymaganych art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych wg wzoru nr 3 do SIWZ. 6. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Informację z adresami o realizacji robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat (2004 do 2008r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, wg wzoru nr 4 do SIWZ. Pamiętając, że przez roboty odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się roboty budowlane w zakres których wchodziły: place, drogi, place zabaw, boiska. Wymaga się aby każdy z wykonawców wykazał się zrealizowaniem , co najmniej dwóch robót o wartości minimum 100.000 zł netto każda podobnych z rodzaju do przedmiotu zamówienia. 9.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 10.Oświadczenie wg wzoru nr 5 do SIWZ, o przyjęciu przez oferenta warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem warunków szczegółowych zawartych w SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z uwzględnieniem warunków szczegółowych zawartych we wzorze umowy (zał. Nr 6). 11.Wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 12. Dowód wniesienia wadium - potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skierniewice.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT NAWIERZCHNI Z TRAWY SYNTETYCZNEJ BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ POŁOŻONEGO PRZY UL. ZAWIŁEJ 37 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Dodano: 2016-04-14 - Budowa boiska przy SP i Gimnazjum w Domiechowicach
Dodano: 2016-03-30 - Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy Szkole Podstawowej w Brąszewicach
Dodano: 2016-03-23 - Przebudowa ul. Fabrycznej w Wieluniu
Dodano: 2016-03-14 - Przebudowa boiska przy Szkole Podstawowej w Gaszynie - I etap
Dodano: 2016-02-03 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Janowie
Dodano: 2015-06-01 - Przebudowa boiska piłkarskiego przy ul. Wojska Polskiego w Wieluniu wraz z budową oświetlenia
Dodano: 2015-03-24 - Budowa kortu tenisowego nawierzchni poliuretanowej jako uzupełnienie kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 12.
Dodano: 2014-08-30 - Budowa zaplecza kortów tenisowych w Łęczycy
Dodano: 2014-08-29 - Budowa boiska wielofunkcyjnego z ogrodzeniem oraz placu zabaw w miejscowości Wiewiórów.
Dodano: 2014-08-29