Gmina Sułkowice ogłasza przetarg
- Adres: 32-440 Sułkowice, ul. Rynek 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2732075 , fax. 012 2721422
- Data zamieszczenia: 2009-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sułkowice
ul. Rynek 1 1
32-440 Sułkowice, woj. małopolskie
tel. 012 2732075, fax. 012 2721422
REGON: 00053024100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulkowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont boiska przy Szkole Podstwowej w Biertowicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont boiska przyszkolnego w Biertowicach znajdującego się na działce nr 576/1 w Biertowicach przeznaczonego do gry w piłkę nożną, a także innych gier zespołowych i ćwiczeń sportowych. Remont boiska sortowego obejmuje między innymi: roboty ziemne, roboty fundamentowe, ułożenie podbudowy i nawierzchni, drenaż montaż urządzeń sportowych. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót stanowiących część składową specyfikacji. Kolor nawierzchni do uzgodnienia z Zarządcą obiektu tj. Dyrektorem Szkoły Podstawowej. Przedmiot zamówienia nie obejmuje ogrodzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5)udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres co najmniej 3 lat. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych -przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie- dokumentów wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: Wykonawca, musi wykazać, że osoba będąca pełnić funkcję kierownika robót posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej -należy załączyć kserokopie uprawnień odpowiednich do zakresu oraz aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 5. Wykaz części zamówienia , które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom; 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi udokumentować, że w podanym okresie wykonał co najmniej dwa boiska sportowe ze sztuczną nawierzchnią - należy dołączyć referencje potwierdzające należyte wykonanie robót; 7. Kosztorys ofertowy -uproszczony z podaniem cen jednostkowych oraz wartości każdej pozycji wykonany na podstawie załączonego przedmiaru oraz szczegółowej specyfikacji technicznej odbioru i wykonania robót budowlanych; 8. Zaparafowany wzór umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sulkowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i rozbudowa budynku Klubu Zorza w miejscowości Zaczarnie
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja boiska sportowego przy Gimnazjum Nr 2 w Tarnowie, ul. Kopernika 5
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i rozbudowa terenów rekreacyjno - sportowych przy ul. Wojska Polskiego na terenach TOSIR
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie nawierzchni poliuretanowej boiska w parku przy ul. Jana Pawła II w Skawinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i rozbudowa terenów rekreacyjno-sportowych przy ul. Sanguszków - Etap I
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa boiska do piłki nożnej na pełnowymiarowe boisko trawiaste oraz boisko wielofunkcyjne z nawierzchnią poliuretanową w Rzezawie w ramach projektu : Przebudowa i remont pełnowymiarowego boiska sportowego trawiastego do piłki nożnej, budowa boiska wielofunkcyjnego, obiektów małej architektury, parkingów i oświetlenia wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy budynku sportu w Rzezawie przy ulicy Wiśniowej 68.
Dodano: 2016-07-26 - Zagospodarowanie terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Borku w ramach projektu pn: Utworzenie szkolnej strefy sportu przy publicznej szkole podstawowej w Borku, Gmina Rzezawa
Dodano: 2016-07-13 - Wymiana sztucznej nawierzchni na boiskach szkolnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 5
Dodano: 2016-07-06 - Zagospodarowanie terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Borku w ramach projektu pn: Utworzenie szkolnej strefy sportu przy publicznej szkole podstawowej w Borku, Gmina Rzezawa
Dodano: 2016-06-09 - PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ O SALĘ GIMNASTYCZNĄ Z ZAPLECZEM WRAZ Z WYPOSAŻENIEM W OKULICACH, GMINA RZEZAWA
Dodano: 2016-04-27