Przetargi.pl
REMONT BOISKA PIŁKARSKIEGO, REKREACYJNO - SPORTOWEGO - ORLIK PLUS

Urząd Gminy Kamienica ogłasza przetarg

  • Adres: 34-608 Kamienica, ul. Kamienica 420
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3323004, 3323025 wew. 23
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kamienica
    ul. Kamienica 420 420
    34-608 Kamienica, woj. małopolskie
    tel. 018 3323004, 3323025 wew. 23
    REGON: 00053772800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienica.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BOISKA PIŁKARSKIEGO, REKREACYJNO - SPORTOWEGO - ORLIK PLUS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska o nawierzchni z trawy naturalnej wraz z ogrodzeniem. Zakres robót obejmuje: - rozbiórki istniejących obiektów i nawierzchni, - wykonanie nowej płyty boiska wraz z podbudową, - wykonanie ogrodzenia, - wykonanie odwodnienia boiska (drenaż)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8400 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 Zatrudniają co najmniej jedną osobę z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 1.6 W ostatnich pięciu latach zrealizowali co najmniej dwa zamówienia. Łączna wartość dwóch zrealizowanych zamówień nie może być mniejsza niż kwota zawarta w ofercie złożonej przez wykonawcę. Wykazane roboty (nie mniej niż dwie) muszą być potwierdzone i udokumentowane listami referencyjnymi wskazującymi, iż roboty te zostały wykonane z należytą starannością 1.7Dysponują ( minimum) narzędziami i urządzeniami niezbędnymi dla wykonania przedmiotu zamówienia: a) walec statyczny samojezdny - szt.1, b) samochód samowyładowczy 5 - 10 t - szt. 1 c) równiarka samojezdna 74 kW - szt. 1 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty sporządzonej na formularzu OFERTA- załącznik nr 2 do specyfikacji, niżej wymienione dokumenty, oświadczenia, informacje i wykazy składające się na ofertę: 1) Oświadczenie wykonawcy w trybie artykułu 22.- Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia oraz aktualny wykaz osób uprawnionych do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, jeżeli z tego dokumentu to nie wynika. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczone o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, o których mowa wyżej, muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie kserokopii umowy spółki i dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników. Dla wykonawców występujących wspólnie obowiązuje załączenie umowy regulującej współpracę. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW. DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. 3)Oświadczenie o nie zaleganiu w podatkach i opłatach wg wzoru załącznika nr 4 do specyfikacji 4) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (lata 2005-2009) robót budowlanych (minimum dwie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, sporządzony na druku - załącznik nr 5 do specyfikacji, 5) Dokument stwierdzający wpis osoby z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa, 6) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony na druku - załącznik nr 6 do specyfikacji, 7) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (minimum: walec statyczny samojezdny - szt.1, samochód samowyładowczy 5 - 10 t - szt.równiarka samojezdna 74 kW - szt. 1), sporządzony na druku - załącznik nr 7 do specyfikacji 8) Wykaz podwykonawców (jeżeli nie występują wpisać - NIE DOTYCZY) - załącznik Nr 8 9) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( ubezpieczenie dotyczące roku 2009). Polisa ubezpieczeniowa w dniu otwarcia ofert musi być ważna minimum do upływu terminu związania z ofertą 10) Kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót - załącznik nr 9 do specyfikacji, 11) Zaakceptowany wzór umowy, zaparafowany przez uprawnioną/upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy osobę (załącznik nr 10)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/kamienica , www.kamienica.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach