Przetargi.pl
Remont boiska do gry w piłkę nożną na obiekcie sportowym orlik w Kadzidle

Gmina Kadzidło ogłasza przetarg

  • Adres: 07-420 Kadzidło, ul. Targowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 618 016
  • Data zamieszczenia: 2020-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kadzidło
    ul. Targowa 4
    07-420 Kadzidło, woj. mazowieckie
    tel. 297 618 016
    REGON: 55066819500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kadzidlo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont boiska do gry w piłkę nożną na obiekcie sportowym orlik w Kadzidle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    REMONT BOISKA TYPU ORLIK W KADZIDLE : Przedmiotem remontu jest wymiana istniejącej nawierzchni z trawy syntetycznej boiska orlik w Kadzidle przy ul. Słonecznej, o powierzchni 1.860 m2. Wymiary zewnętrzne boiska 30m x 60m; wymiary pola gry 26m x 56m ZAKRES PRAC: 1. Przygotowanie zagospodarowania terenu budowy, wykonanie ogrodzenia terenu robót oraz jego zaplecza, prace przygotowawcze. 2. Demontaż oraz zmagazynowanie wyposażenia boiska (bramki, ławki) 3. Geodezyjne sprawdzenie wymiarów i kształtów boiska. 4. Demontaż istniejącej nawierzchni z trawy syntetycznej wysokości 5 cm . Wykonawca zobowiązany jest przedstawić stosowne uprawnienia do wywozu i utylizacji gumy oraz posiadanie uprawnień do transportu materiałów niebezpiecznych przed rozpoczęciem prac. 5. Uzupełnienie warstwy wyrównawczej z kruszywa. Wyprofilowanie odpowiednich spadków płyty boiska (od 0,5 % do 1,0 %). Ewentualna korekta wymiarów i kształtu boiska. Rzędna górnej części trawy nie może wystawać więcej niż 10 mm ponad poziom obrzeży wokół boiska. 6. Przygotowanie podłoża pod ułożenie trawy, ewentualna wymiana uszkodzonych obrzeży betonowych. 7. Ułożenie systemowej nawierzchni z trawy syntetycznej o wysokości 6 cm wraz z jej zasypaniem piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym EPDM. Linie wklejane na nawierzchnie – białe, kolor nawierzchni – zielony. 8. Dostawa i montaż 2 szt nowych ramek wraz z siatkami. 9. Montaż zdemontowanego wyposażenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: – 8 000,00 zł. ( słownie: osiem tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w formie:  w pieniądzu – przelewem na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kadzidle Nr konta 32 8916 0002 0000 0912 2000 0040. Kopię potwierdzenia przelewu należy załączyć do oferty.  poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancji bankowych,  gwarancji ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Dokumenty potwierdzające złożenie wadium w innej formie niż w pieniądzu, winny być złożone przed upływem terminu składania ofert w oryginale w siedzibie Urzędu Gminy w Kadzidle, ul. Targowa 4, ( referat finansowo – księgowy, pok. 14) lub dołączone do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy pzp. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców dokument poręczenia lub gwarancji wadialnej powinien być podpisany przez Pełnomocnika. 4. Wszelkie dokumenty zabezpieczające wadium winny być ważne, co najmniej przez okres związania ofertą tj. 30 dni. 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium: a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b) wykonawcy, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą, po zawarciu umowy z wykonawcą i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) na pisemny wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców w przypadku, o którym mowa w art. 46 ust 3 pzp. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach