Przetargi.pl
Remont boisk, bieżni i skoczni w dal przy Zespole Szkół w Tarczynie

Gmina Tarczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-555 Tarczyn, ul. Juliana Stępkowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7157900, 7157938 , fax. 227 278 191
  • Data zamieszczenia: 2020-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tarczyn
    ul. Juliana Stępkowskiego 17
    05-555 Tarczyn, woj. mazowieckie
    tel. 22 7157900, 7157938, fax. 227 278 191
    REGON: 55051600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont boisk, bieżni i skoczni w dal przy Zespole Szkół w Tarczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego remontu nawierzchni boiska do koszykówki, dwóch boisk do siatkówki, bieżni prostej oraz skoczni do skoku w dal, położonych przy Zespole Szkół w Tarczynie przy ul. Szarych Szeregów 8. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) demontaż istniejącej nawierzchni poliuretanowej o grubości 5 cm wraz z wywiezieniem i utylizacją odpadów, 2) korytowanie wraz z wywozem i utylizacją urobku, 3) wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubości 10 cm, 4) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego frakcji 4-31,5 mm o grubości 20 cm, 5) wykonanie warstwy wyrównawczej z miału kamiennego frakcji 0-4mm o grubości 5 cm wraz z profilowaniem spadków, 6) regulację obrzeży betonowych na ławie betonowej, 7) wykonanie nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwą podkładową (łączna powierzchnia 1 446m2), 8) budowę piłkochwytów wzdłuż boiska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty – załącznik numer 1 do siwz, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty – jeśli dotyczy, 3) informację, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zawierającą nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku (art. 91 ust. 3a Pzp) – jeśli dotyczy, 4) informację o podwykonawcach (załącznik nr 7) – jeśli dotyczy, 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania zasobów – jeśli dotyczy, 6) informację o podmiocie wspólnym (załącznik nr 4) – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach