Miasto i Gmina Pleszew ogłasza przetarg
- Adres: 63-300 Pleszew, Rynek
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (062) 74 28 300 , fax. (062) 74 28 301
- Data zamieszczenia: 2019-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Pleszew
Rynek 1
63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
tel. (062) 74 28 300, fax. (062) 74 28 301
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pleszew.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont biura obsługi interesantów” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont budynku Ratusza” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Zamówienie dotyczy remontu biura obsługi interesantów wraz z wydzieleniem nowego pomieszczenia oraz dostosowaniem istniejącej infrastruktury w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont budynku Ratusza”. Główna funkcja pomieszczenia to biuro obsługi oraz hol wejściowy do Urzędu Miasta i Gminy w Pleszewie oraz dodatkowe pomieszczenie biurowe. 2) Zakres robót budowlanych: a) roboty rozbiórkowe min. demontaż sufitu podwieszanego, boazerii, drzwi miedzy przedsionkiem a recepcją, skucie posadzek, demontaż mebli, grzejników; b) roboty remontowe branży budowlanej polegają na: wykonaniu nowej posadzki z płytek marmurowych typu Morawica o wym. 60x60 cm, klasa ścieralności IV, przedzieleniu pomieszczenia na dwa ścianą gipsowo-kartonową, wykończeniu sufitu w kolorze białym oraz pomalowaniu ścian farbą emulsyjną w kolorze jasnoszarym – RAL 7047, wykonaniu dekoracji ściany (na osi nr 3) w postaci lamperii angielskiej wykończonej okleiną imitującą dąb naturalny, w ścianie oddzielającej recepcję od biura należy wykonać wnękę, w której należy umieścić kaseton podświetlany z zewnętrznie naciągniętym wydrukiem (wydruk tematycznie powiązany z budynkiem Ratusza) zgodnie z dokumentacją projektową, wydruk podświetlany na profilach aluminiowych - 1 kpl. montaż drzwi aluminiowych oszklonych automatycznie rozsuwanych i drzwi płytowych do nowo powstałego pomieszczenia, malowanie krat okiennych, renowacja istniejących drzwi, montaż wycieraczki w przedsionku; c) roboty budowlane branży elektrycznej polegają na: wykonaniu nowej instalacji elektrycznej jak instalacja zasilania urządzeń, oświetlenia wewnętrznego, awaryjnego, gniazd wtykowych, ochrony przepięciowej i przeciwporażeniowej oraz montaż oświetlenia zgodnie z dokumentacją projektową, montaż 4 kwadratowych lamp rastrowych LED z szybą mleczną we wskazanym pomieszczeniu. d) roboty budowlane branży sanitarnej polegają na: rozbudowie istniejącej instalacji o jeden dodatkowy grzejnik i wymianę pozostałych grzejników na grzejniki stalowe dwupłytowe w kolorze antracyt. zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, STWiORB, zapisami SIWZ i kosztorysem ofertowym -„ślepym”. 3) Zamówienie obejmuje również dostawę i montaż następującego wyposażenia: - szafa M1 zgodnie z projektem mebli – 1 kpl. - szafa M2 zgodnie z projektem mebli – 1 kpl. - szafa M3 zgodnie z projektem mebli – 1 kpl. - biurkoM4 zgodnie z projektem mebli – 1 szt. - fotel o kształcie kubełkowym, podstawa chrom, tapicerka kolor grafit SN -15, stopka do podłóg twardych) – 2 szt., - fotel pracowniczy podstawa chrom, kółka do podłoża twardego, tapicerka kolor grafit SN -15 z podłokietnikiem -2 szt. - krzesło pracownicze na kółkach, tapicerka kolor grafit – 3 szt. - monitory – 3 szt. (cechy produktu opisane w załączniku nr 10a do SIWZ). - wózek do sprzątania – 3 szt. (rama wózka wykonana ze wzmocnionego plastiku odpornego na pękania, wózek wyposażony w dwa wiadra (16 l), wyciskarkę doczołową, uchwyt na kij mopa i podstawę pod mop, kuwetę na akcesoria (5 l), mop 40 cm. Przykładowy wymiar wózka (dł. szer. wys.) ok. 470x340x320. zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, STWiORB, zapisami SIWZ i kosztorysem ofertowym -„ślepym”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Więcej informacji w pkt 10 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); d) informację o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”; e) formularz cenowy wraz z kosztorysem ofertowym wydrukowanym w formie uproszczonej (załączniki nr 8 i 9 do SIWZ); f) kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał ewentualnej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia nie powinien być trwale połączony z ofertą); g) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy; h) zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu na budynku Muzeum Ziemi Wronieckiej
Dodano: 2024-07-26 - Wykonanie ogrodzenia terenu wokół Ośrodka Edukacji Przyrodniczej w Lądzie.
Dodano: 2024-07-26 - Budowa boiska piłkarskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Marchwaczu
Dodano: 2024-07-26 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Wiśniowej w miejscowości Śmieszkowo
Dodano: 2024-07-24 - Remont Przedszkola w Krzemieniewie wraz z adaptacją pomieszczeń na oddziały przedszkolne
Dodano: 2024-07-24 - PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ SZKOŁY NA BIBLIOTEKĘ PUBLICZNĄ W CHODOWIE
Dodano: 2024-07-23 - Budowa kancelarii pojedynczej w leśnictwie Kałkowskie
Dodano: 2024-07-23 - „Budowa małej architektury – utworzenie psiego parku”
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa ulicy Wiśniowej w Sędzinku
Dodano: 2024-07-19 - Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko - ORLIK 2012” przy ul. Ogrodowej 3 w Osiecznej
Dodano: 2024-07-18