Przetargi.pl
Remont bieżni stadionu lekkoatletycznego wraz z budową budynku sanitarno – sportowego w Łabiszynie

Gmina Łabiszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 89-210 Łabiszyn, Plac 1000-lecia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łabiszyn
    Plac 1000-lecia
    89-210 Łabiszyn, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 092351200
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.labiszyn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont bieżni stadionu lekkoatletycznego wraz z budową budynku sanitarno – sportowego w Łabiszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: Remont bieżni stadionu lekkoatletycznego wraz z budową budynku sanitarno- sportowo-rekreacyjnego w Łabiszyniea) Bieżnia: wymiana nawierzchni wraz z odwodnieniem, remont skoczni w dal oraz wymiana ogrodzenia zewnętrznego. Utwardzenie miejsc parkingowych.b) W ramach projektowanego budynku sanitarno – sportowo – rekreacyjnego o parametrach: dł:36,36 m.; szer.;11m, wys.7m, pow. zabudowy: 399,96m2, pow.użytkowa: 338,49m2, pow. całk. 495,45m2; planowane są: • 3 pomieszczenia szatniowo-socjalne wraz z wc, • sala bilardowa,• siłownia, • sala zajęć aerobowych, • 1 pomieszczenie na sprzęt sportowy,• 1 na sprzęt porządkowy, • 1 pomieszczenie trenera,• kotłownia gazowa.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:a) Załącznik nr 5 – Projektu budowlany budynkub) Załącznik nr 6 – Projekt budowlany bieżni Stadionuc) Załącznik nr 7 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych - budynekd) Załącznik nr 8 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych - bieżnia3) Rękojmia. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi, (zgodnie kodeksem cywilnym) na wykonane prace związane z przedmiotem zamówienia. Rękojmia stanowi kryterium oceny ofert i podlega ocenie, wykonawca będzie zobligowany do określenia długości rękojmi w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SWZ.4) Jeżeli dokumentacja projektowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywał będzie na Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.5) W przypadku, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 nowego PZP oraz art. 101 ust. 3 nowego PZP - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentach zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 30 000 PLN. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).Szczegółowy opis dotyczący wnoszenia wadium opisany został w Rozdziale 10 SWZ dostępnym na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:- Wykonawca wykonał robotę budowlaną polegającą na: wykonaniu nawierzchni bieżni lekkoatletycznej;- Wykonawca wykonał robotę budowlaną polegającą na budowie budynku o powierzchni zabudowy min. 400 m2wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – wzór wykazu stanowi załącznik do SWZ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach