Przetargi.pl
Remont balkonów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Radomiu przy ul. Paderewskiego 5.

Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, Waryńskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 384 65 08 , fax. 48 362 73 02
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o.
    Waryńskiego 16 A
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 384 65 08, fax. 48 362 73 02
    REGON: 67070447500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rtbs.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont balkonów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Radomiu przy ul. Paderewskiego 5.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont balkonów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Paderewskiego 5 w Radomiu na działce nr. ewid. 214/12. 2. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. Rozbiórkę istniejących warstw posadzkowych na balkonach; 2.2. Wykonanie nowych warstw posadzkowych i izolacji zgodnie z projektem; 2.3. Docieplenie płyt balkonowych; 2.4. Wykonanie nowych obróbek blacharskich; 2.5. Malowanie balustrad; 2.6. Montaż daszków nad balkonami ostatniej kondygnacji. Zamawiający informuje ze zgodnie z dokumentacją projektową prace obejmują remont 24 balkonów i montaż 6 daszków. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego wykonania określają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które są dołączone do niniejszej SIWZ i stanowią jej integralną część. 4. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia w sytuacjach, gdy wykonanie danego zakresu robót okaże się zbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zachowując zgodność z zasadami sztuki budowlanej i przepisami prawa. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania robót zamiennych oraz robót dodatkowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli okaże się to niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zachowując zgodność z zasadami sztuki budowlanej i przepisami prawa. 6. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmiany materiałów i konstrukcji przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, np. okoliczności: 6.1. Powodujące obniżenie kosztów ponoszonych na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia. 6.2. Powodujące poprawienie parametrów technicznych. 6.3. Wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 7. Zmiany, o których mowa w ust. 4, 5, i 6 mogą być realizowane wyłącznie w oparciu o protokół konieczności z uwzględnieniem zasad określonych przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.). Protokół konieczności powinien być podpisany co najmniej przez Wykonawcę, w tym kierownika budowy i Zamawiającego, w tym inspektora nadzoru oraz w razie potrzeby zmian w dokumentacji projektowej zawierać stanowisko projektanta o zasadności dokonania zmian w dokumentacji. 8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, na którym będą prowadzone roboty budowlane oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny Wykonawcy (wizja lokalna nie jest obowiązkowa). 9. Wymagania dotyczące gwarancji: 9.1 Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres 3 lat, licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. 9.2 Okres gwarancji udzielanej przez podwykonawców muszą odpowiadać okresowi udzielonemu przez Wykonawcę. 10. Wymagania dotyczące robót: 10.1. Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. i zgodnie z poleceniami Inspektora nadzoru. 10.2. Ww. zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 11. Wymogi dotyczące materiałów, konstrukcji: 11.1. Użyte materiały, konstrukcje winny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną. 12. Ustalenia organizacyjne związane z wykonywaniem zamówienia: 12.1. W trakcie prowadzenia prac Wykonawca będzie organizować roboty w sposób umożliwiający dokonanie ich odbioru. 12.2. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu robót uporządkować miejsce wykonywania zamówienia. 12.3. Wykonawca winien ogrodzić, oznaczyć i zabezpieczyć teren budowy oraz zapewnić na terenie wykonywanych robót, w granicach przekazanych przez Zamawiającego, należyty ład, porządek, zorganizować zaplecze budowy w tym wc dla pracowników, ochronę znajdujących się na terenie robót obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymać ich w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu robót usunąć poza teren budowy wszelkie urządzenia tymczasowego zaplecza oraz pozostawić cały teren budowy i robót czysty i nadający się do użytkowania. 12.4. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni w okresie realizacji robót i po ich zakończeniu wywóz odpadów powstałych z własnej i podwykonawców działalności i wykonywanych przez nich robót i usług oraz nie dopuści do przekroczenia dopuszczalnych norm w ściekach, pochodzących z własnej i podwykonawców działalności oraz wykonywanych przez nich robót i usług, odprowadzonych do kanalizacji miejskiej. 13. Wymagania stawiane Wykonawcy: 13.1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 13.2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 13.3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 13.4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez przedstawiciela Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 13.5. Inne wymagania określone we wzorze Umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 14. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenie zamówienia jak również podczas jego realizacji nie zatrudniał i nie współpracował z pracownikami Zamawiającego w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r., poz. 1010,1649). 15. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tych samych funkcjach i podobnych parametrach, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały, konstrukcje, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 16. Prace towarzyszące nieobjęte dokumentacją techniczną i przedmiarami robót, konieczne do uwzględnienia. 16.1. Uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz spełnienie tych decyzji na koszt Wykonawcy: a) za zajmowanie pasa drogowego i umieszczenie w pasie drogowym urządzeń, b) za realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających tych decyzji, c) innych – niezbędnych przy realizacji zadania. 16.2. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 16.3. Organizacja i zabezpieczenie terenu budowy, 16.4. Uporządkowanie terenu budowy, w tym usunięcie i wywiezienie gruzu oraz resztek materiałów budowlanych. 16.5. Wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, wiedzę techniczną i obowiązujące przepisy. UWAGA: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, konstrukcji, itp. Zamawiający – zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp – wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp., jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 17. Przy dokonywaniu płatności za nabyte towary lub usługi wymienione w załączniku nr 15 do ustawy o zmianie ustawy od podatku towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2019 r., poz., 1751), udokumentowane fakturą, w której kwota należności ogółem stanowią kwotę, o której mowa w art. 19 pkt. 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców tj. jednorazowa wartość transakcji, bez względu na liczbę wynikających z niej płatności przekracza 15 000,00 zł lub równowartość tej kwoty, podatnicy są obowiązani zastosować mechanizm podzielonej płatności. 18. Zamawiający informuje Wykonawcę o wynikającym z ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 2191 z późn. zm.) uprawnieniu do przesyłania ustrukturyzowanej faktury elektronicznej za pośrednictwem dedykowanej do tego celu platformy. W przypadku decyzji Wykonawcy o zamiarze przesyłania faktury w sposób wskazany w zdaniu poprzednim Zamawiający (działając na wniosek Wykonawcy) przekaże Wykonawcy adres skrytki (konto), na który należy przesłać ustrukturyzowaną fakturę. Na fakturze należy bezwzględnie umieścić numer umowy, jaki zostanie nadany przedmiotowemu zamówieniu wraz z symbolem komórki realizującej zamówienie (tj. PI-Z). 19. Zamawiający informuje, że identyfikatorem PEPPOL/ADRESEM PEF Zamawiającego, który pozwoli na założenie ustrukturyzowanej faktury elektronicznej jest: PEPPOL ID 7960024084.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 4 200,00 zł (słownie: cztery tysiące dwieście złotych zero groszy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga odrębnego potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 pkt 1.1 i 1.2. Rozdz. XI SIWZ. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać w szczególności: a. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 4. W przypadku, gdy wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, Wykonawca dołącza do oferty oryginał bądź kserokopię dokumentu przelewu. W pozostałych przypadkach (bezgotówkowe formy wniesienia wadium) wymagane jest DOŁĄCZENIE DO OFERTY oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 5. Pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdz. XVII ust. 4 w niniejszej SIWZ (jeżeli dotyczy). 6. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w Rozdz. XI ust. 2 pkt 2.3. SIWZ (o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów) wg załącznika nr 4 do SIWZ. 7. Pełnomocnictwo – Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), ZAŁĄCZAJĄ DO OFERTY o treści zgodnej wg załącznika nr 3 do oferty (jeżeli dotyczy). 8. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), Wykonawca składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369 z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ. 9. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: Zamawiający informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert) zamieści na swojej stronie internetowej niezwłocznie po otwarciu ofert. Obowiązek złożenia odpowiedniego oświadczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (załącznik nr 2 i 3 SIWZ), w wymaganym terminie w pełni obciąża Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach