Przetargi.pl
Remont balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Kamionkowskiej 18 na terenie Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2015-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Kamionkowskiej 18 na terenie Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Kamionkowskiej 18 na terenie Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy: 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in: - rozbiórkę obróbek blacharskich, - skucie posadzek balkonów oraz żelbetowych balustrad, - oczyszczenie hydrościerne płyty balkonowej i balustrady żelbetowej oraz odsłonię-tego zbrojenia, - wykonanie reprofilacji płyt balkonowych, - wykonanie nowej izolacji bitumicznej, - wykonanie nowej szlichty balkonów, - wykonanie nowych obróbek blacharskich, - wykonanie nowej izolacji szlamowej balkonów, - ułożenie płytek gresowych, - wymurowanie przesłon na balustradzie zgodnie z oryginalnym kształtem, - wymiana balustrad stalowych, UWAGA! Zamawiający dysponuje prawomocnym pozwoleniem na budowę oraz prace re-montowe będą wykonane zgodnie z ALTERNATYWĄ I przedstawioną w projekcie technicznym. 3.Rodzaj robót i warunki ich wykonania określa dokumentacja projektowa (ALTERNATYWĄ I ) wraz z przedmiarami robót stanowiąca Załącznik nr 6 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych materiałów i wyrobów nie gorszej jakości niż opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę art. 30 ust 5 ustawy Pzp). W takim przypadku Oferent musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 5.Zlecanie i rozliczanie robót: 1) Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem odbioru końcowego. 2) Podstawą do wystawienia faktur jest kosztorys powykonawczy sporządzony w oparciu o składniki kalkulacyjne wykazane w kosztorysie ofertowym, sprawdzony przez wskazanego w umowie inspektora nadzoru inwestorskiego Zamawiającego oraz protokół odbioru, 3) Rozliczenie wykonanych robót będzie odbywało się kosztorysem powykonawczym, według cen jednostkowych robót określonych w kosztorysie ofertowym i rzeczywistych ilości wykonanych robót. 4) Roboty które zostały ujęte w przedmiarach, rozliczane będą na podstawie cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym i rzeczywistych ilości wykonanych robót. 5) warunki techniczne wykonawstwa określają odpowiednie przepisy normatywne (PN i BN) oraz Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych Tom 1- Budownictwo ogólne. 6) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie odbywało się fakturą końcową 6.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową, 2)realizacja robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, 3)zabezpieczenie terenu robót oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami BHP i PPOŻ oraz zgodnie z BIOZ, 4)dostarczenie w dniu podpisania umowy do Kierownika Działu Technicznego ZGN Praga-Południe oświadczenia kierownika budowy o przejęciu obowiązków na obowiązującym druku Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego dla m. st. Warszawy. 5)zapewnienie wszelkich pozwoleń i zgód na zajęcie terenu nie będącego w administrowaniu ZGN Praga-Południe oraz poniesienie wszelkich związanych z tym kosztów. 6)dostarczenie po wykonaniu przedmiotu umowy, dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami. 7)dostarczenie niezbędnych protokółów, atestów, prób, badań, sprawozdań dotyczących rzeczy i robót, 8)zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz utrzymanie stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. 9)używanie własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonania robót oraz zapewnienie we własnym zakresie transportu materiałów narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót, 10)bieżące utrzymanie porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych codziennie po zakończeniu prac oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji, 11)zapewnienie zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb budowy, zapewnienie zasilania urządzeń i narzędzi w energię elektryczną oraz miejsca poboru wody bez dodatkowego wynagrodzenia, 12)zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami bez dodatkowego wynagrodzenia, 13)przywrócenie, po zakończeniu robót, terenu do stanu pierwotnego (przejścia przez drogi, dojazdy itp.), 14)zawiadomienie użytkowników obiektów, w których będą prowadzone roboty, o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii, dopływu wody - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia, 15)zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu do dnia odbioru końcowego robót, 16)uporządkowanie terenów sąsiadujących, usunięcie wszelkich urządzeń związanych z realizacją robót, pozostałości materiałów, gruzu i śmieci do dnia odbioru poszczególnych robót, 17)kompletowanie na bieżąco w trakcie wykonywania robót dokumentacji, w tym protokołów niezbędnych przy odbiorze, 18)usuwanie wad i usterek w wyznaczonym terminie w czasie trwania robót oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi, 19)wykonanie innych obowiązków związanych z realizacją robót, 20)trzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; Wykonawca zobowiązany jest również na własny koszt usuwać niezbędne materiały, odpady, śmieci i niepotrzebne urządzenia prowizoryczne i składować urządzenia i materiały w taki sposób, aby nie stwarzały zagrożenia dla zdrowia i mienia osób trzecich. W trakcie realizacji robót utrudniających komunikację, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczne przejście do wszelkich lokali, 21)umożliwiania wstępu na teren budowy pracownikom organu państwowego nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409; dalej Prawo Budowlane) oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452629000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na wykonane prace
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach