Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44200 Rybnik, ul. Kościuszki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 422 12 47 , fax. 324 221 247
- Data zamieszczenia: 2017-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
ul. Kościuszki 17
44200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 32 422 12 47, fax. 324 221 247 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.rybnik.pl/bip
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont balkonów w budynkach mieszkalnych ADM II z podziałem na zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont balkonów w budynkach mieszkalnych ADM II. Zamówienie zostało podzielone na 9 zadań: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia (dotyczy każdego z zadań): 1) ustawienie rusztowań systemowych, 2) skucie posadzek płyt balkonowych i obicie tynków od spodu płyty, 3) wyrównanie podłoża i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej płyt balkonowych, 4) wykonanie tynków od spodu płyty, 5) wymiana obróbek blacharskich z płyt balkonowych, 6) naprawa balustrad metalowych wraz z pomalowaniem, 7) wykonanie posadzek płyt balkonowych. Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262900-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 4. Kosztorys ofertowy. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej: http://www.zgm.rybnik.pl/bip/ W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja i przebudowa balkonów w budynku DPS nr 1 - etap I - elewacja ogrodowa i boczna
Dodano: 2023-04-28 - wykonanie 52 szt. daszków nad balkonami na ostatniej kondygnacji budynków przy ul. Sławka 28, 28 c, ul. Sławka 30, 30 a, 30 b, ul. Sławka 34, 34 a, 34 b, ul. Sławka 38, 38 a, ul. Sławka 40, 40 a, 40 b w Katowicach
Dodano: 2019-06-10 - Remont balkonów budynków przy ul. Obrońców Westerplatte 13, 13a, 15, 15a, 15b w Katowicach.
Dodano: 2018-04-12 - Remont balkonów na budynku przy ul. Ondraszka 17 w Katowicach.
Dodano: 2018-02-01 - Dostawa wraz z montażem balkonów do budynku mieszkalnego przy ul. Szeflera 2 w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2017-09-27 - Dostawa wraz z montażem balkonów do budynku mieszkalnego przy ul. Śmiłowskiego 1 w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2017-09-27 - Dostawa wraz z montażem balkonów do budynku mieszkalnego przy ul. Śmiłowskiego 3 w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2017-09-27 - Dostawa wraz z montażem balkonów do budynku mieszkalnego przy ul. Matejki 26 w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2017-09-26 - Dostawa i montaż balkonów do budynku mieszkalnego przy ul. Matejki 26 w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2017-08-01 - Dostawa i montaż balkonów do budynku mieszkalnego przy ul. Śniadeckiego 2 w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2017-08-01