Przetargi.pl
"Remont auli w SP nr 3 w Złotoryi"

Gmina Miejska Złotoryja ogłasza przetarg

  • Adres: 59500 Złotoryja, Pl. Orląt Lwowskich
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 779 138 , fax. 768 783 120
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Złotoryja
    Pl. Orląt Lwowskich 1
    59500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 768 779 138, fax. 768 783 120
    REGON: 39064765300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotoryja.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Remont auli w SP nr 3 w Złotoryi"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont auli Szkoły Podstawowej nr 3 w Złotoryi położonej na działce nr 235/3 obręb nr 8 przy ul. Wilczej 41. Zakres prac obejmuje:  remont ścian,  remont podłogi drewnianej,  wymiana grzejników i instalacji,  wymiana drzwi wewnętrznych – 1 szt w sali, 3 szt do szatni,  wymiana okien w sali oraz szatniach  montaż rolet zewnętrznych ze sterowaniem elektrycznym naściennym (osobno strona lewa osobno strona prawa)  wymiana wentylacji,  wykonanie sufitów podwieszanego z płyt z wełny mineralnej,  remont dachu papowego,  udostępnienie sali dla osób niepełnosprawnych poprzez budowę podjazdu oraz montaż barierek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261910-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ---- Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć Oświadczenie w zakresie spełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 (jeżeli dotyczy) RODO według wzoru. ---- Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (protokół z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Oświadczenie zaleca się przygotować zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. ---- Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). ----- Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach