Przetargi.pl
Remont alejki nadbrzeżnej i rekonstrukcja wałów wokół stawu średniego na terenie Arboretum w Bolestraszycach

Arboretum i Zakład Fizjografii w Bolestraszycach ogłasza przetarg

  • Adres: 37-722 Wyszatyce, Bolestraszyce 130
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Arboretum i Zakład Fizjografii w Bolestraszycach
    Bolestraszyce 130
    37-722 Wyszatyce, woj. podkarpackie
    REGON: 650967049
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolestraszyce.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont alejki nadbrzeżnej i rekonstrukcja wałów wokół stawu średniego na terenie Arboretum w Bolestraszycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Remont alejki nadbrzeżnej i rekonstrukcja wałów wokół stawu średniego na terenie Arboretum w Bolestraszycach.2. Zakres prac obejmuje: 2.1. wykonanie remontu alejki nabrzeżnej: remont alejki spacerowej z wymianą nawierzchni na piaskowo-gliniastą; odsłonięcie osi widokowej poprzez przycięcie i wykarczowanie drzew, wyrównanie terenu po usuniętych roślinach; remont elementów małej architektury; 2.2. remont - rekonstrukcję wałów wokół stawu średniego: wykonanie umocnienia brzegów za pomocą faszynowania i palisady (usunięcie resztek starych umocnień – kołków); zasypanie dziur w ścieżkach i brzegu stawu powstałych na skutek opadów i dawnego bytowania gryzoni; reprofilacja brzegów wraz z montażem zabezpieczeń przed osuwaniem się gruntu; remont przepustów (mnichów) żelbetowych; odtworzenie kształtu wyspy; remont instalacji elektrycznej do układu pompowego fontanny.3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Załączniku nr 9 do SWZ, tj. w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi przedmiar robót wraz z dokumentacją projektową i STWiOR.4. Wymagany minimalny okres gwarancji na całość wykonanych robót budowlanych wynosi 36 miesięcy. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca ma możliwość zaoferowania dłuższego terminu gwarancji, zgodnie z Rozdziałem XVII pkt 2 SWZ oraz zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w pkt. 4 Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu oceny zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na wymaganą przez Zamawiającego sumę gwarancyjną ubezpieczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach