Przetargi.pl
Remont alei widokowo - spacerowej nad jeziorem Wydmińskim wraz z infrastrukturą II

Urząd Gminy w Wydminach ogłasza przetarg

  • Adres: 11-510 Wydminy, ul. Grunwaldzka 74
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4210019, 4210083 , fax. 087 4210019
  • Data zamieszczenia: 2013-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Wydminach
    ul. Grunwaldzka 74 74
    11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4210019, 4210083, fax. 087 4210019
    REGON: 00054090800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warmia.mazury/wydminy_gmina_wiejska
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont alei widokowo - spacerowej nad jeziorem Wydmińskim wraz z infrastrukturą II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont alei widokowo - spacerowej nad jeziorem Wydmińskim wraz z infrastrukturą II, polegający na modernizacji, utwardzeniu istniejącej nawierzchni ścieżki , ulepszeniu nawierzchni dróg dojazdowych, remoncie mostu Garbatego i pomostów na plaży, a także montaż i budowę elementów rekreacyjno - wypoczynkowych. Stan istniejący Przedmiar, DZIAŁ NR. 1: Teren wyznaczony przez istniejącą ścieżkę, biegnącą od mostu Garbatego do pomostów na plaży, z miejscowym zakrzaczeniem, trzciny od strony jeziora. Nawierzchnia ścieżki: piaszczysto - żwirowo - gliniasta. Przedmiar, DZIAŁ NR. 2: Na przeciwległym brzegu na terenie lasu, brak wyznaczonej w terenie trasy alei. Zgodnie z porozumieniem zawartym z Nadleśnictwem w Giżycku, trasa będzie wyznaczona przez miejsca wykluczające wycinkę drzew, a jedynie pozbycie się rosnących tam niewielkich krzewów i krzaków. Teren na działce lasu, przy brzegu jeziora miejscami podmokły, z typową ściółką leśną. Przedmiar, DZIAŁ NR. 13, 14: Most Garbaty i dwa pomosty z miejscowymi brakami w odeskowaniu. Elementy nośne częściowo zniszczone przeznaczone do wymiany. Przedmiar, DZIAŁ NR: 8, 10, 11, 12 : Teren przeznaczony pod miejsce rekreacyjno-wypoczynkowe, tj: boiska do siatkówki 2 szt., wiata grillowi i mały plac zabaw. Istniejąca powierzchnia nie równa z miejscowym zadrzewieniem. Wymagane profilowanie terenu. Plaża z piaszczystym brzegiem, miejscowymi trzcinami, do rekultywacji. Drogi i miejsca postojowe: Przedmiar, DZIAŁ NR. 3, 4: Na terenie wyznaczonym na planszach nr. 2 i 3, przeznaczonym pod wykonanie miejsc postojowych znajdującym się przy głównej drodze wojewódzkiej. Obszar z miejscowo występującymi drzewami, teren lekko spadzisty w kierunku jeziora. Grunt pod wykonanie schodów terenowych i zejścia do kładki o naturalnym dużym spadzie. Teren z planowanym ułożeniem kostki betonowej gr. 8 cm i częściowo płyt betonowych. Przedmiar, DZIAŁ NR. 5: Drogi oznaczone na arkuszu nr. 10, 13, 14, przeznaczone są do utwardzenia nawierzchni poprzez ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm. Obecnie ich nawierzchnia to częściowo płyty drogowe, trylinka i bruk ( przeznaczony do ułożenia na drogach oznaczonych na arkuszu nr. 7 i 8). Przedmiar, DZIAŁ NR. 6: Drogi oznaczone na arkuszu nr. 7 i 8, posiadają nawierzchnię z bruku, który przeznaczony jest do przełożenia, uzupełnienia z częściowego odzysku z dróg j.w. Przedmiar, DZIAŁ NR. 7: Drogi oznaczone na arkuszach nr. 2, 3, 4, 10 .Stan obecny: częściowo trylinka, w większości powierzchnia nieutwardzona. Teren przeznaczony pod ułożenie płyt drogowych ażurowych na całej powierzchni i częściowo w liniach dwutorowych. Zakres opracowania Część przeznaczona do realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i wskazanym w legendzie i na mapie zakresem. Wszystkie prace zgodnie z przedmiarem i informacjami zawartymi w pkt.: pozostałe roboty. Parametry techniczne ( zgodnie z pkt. przedmiaru robót ): 1.ŚCIEŻKA WIDOKOWA : zadanie polega na wykonaniu wszystkich prac przygotowawczych, docelowo nawierzchnia z kostki betonowej o różnych grubościach: 6 i 8 cm w ilości 5 116,75 m2, a także nawierzchni z płyt parkingowych betonowych ażurowych o wymiarach 60x60x8, z wypełnieniem spoin piaskiem w ilości 2 657,76 m2. 2. ŚCIEŻKA ŻWIROWA: przygotowanie terenu wraz z karczowaniem istniejących zakrzaczeń, docelowo wykonanie nawierzchni żwirowej o pow. 1 267,23 m2. UWAGA: przedmiar dotyczy trasy wrysowanej zgodnie z dok. rysunkową. Trasa może ulec zmianie ze względu na występujące miejscowo drzewa, które należy ominąć (j.w.) 3.ZEJŚCIA DO KŁADKI - SCHODY TERENOWE SCH-1 I SCH-2: wyprofilowanie nawierzchni przeznaczonej pod wykonanie 2x biegów schodowych, ułożenie krawężników i wykonanie stopni betonowych. Łączna powierzchnia: 32 m2. 4. UTWARDZONA NAWIERZCHNIA MIEJSC POSTOJOWYCH ORAZ ZEJŚCIA DO KŁADKI POMIĘDZY SCHODAMI SCH-1 I SCH-2: wyprofilowanie powierzchni pod wykonanie 3 poziomych odcinków pomiędzy schodami SCH-1 i SCH-2, z wykonaniem na każdym z nich miejsc do ustawienia latarni, koszy na śmieci. Docelowo utwardzenie nawierzchni z kostki betonowej. Plac na miejsca postojowe przy drodze wojewódzkiej utwardzony również z kostki betonowej gr. 8 cm. Łączna powierzchnia utwardzona: 1 336,93 m2. 5. ULEPSZENIE NAWIERZCHNI: Prace polegać będą na rozbiórce istniejącej nawierzchni (tj. trylinka, bruk oraz płyty drogowe) i zastąpienie jej kostką betonową gr. 8 cm. Łączna powierzchnia: 1 305,50 m2. 6. PRZEŁOŻENIE BRUKU: J.w. materiał przekładany i uzupełniany na bieżąco z osadzeniem obrzeży betonowych. Bruk i obrzeza planowane do wbudowania z częściowo nowych materiałów i tych, pochodzących z rozbiórki. Powierzchnia wykonana z nowego materiału: 651,44 m2. Powierzchnia wykonana z odzyskanego, przełożonego materiału: 1 003,62 m2. 7. NAWIERZCHNIA Z PŁYT DROGOWYCH AŻUROWYCH: zakres obejmuje prace przygotowawcze terenowe (korytowanie, podbudowa z zagęszczonego żwiru). W ramach zamówienia pow. utwardzona na całej szerokości drogi: 548,67 m2. Powierzchnia z płyt drogowych ażurowych w liniach dwutorowych: 440,08 m2. 8. REKULTYWACJA PLAŻY: Prace polegać będą na usunięciu wodorostów i namułu, dostawie i rozścieleniu piasku płukanego na łącznej powierzchni: 400 m2. 9. OŚWIETLENIA ALEI: Dostawa i montaż lamp solarnych z żarówkami typu LED, wraz z prefabrykowanymi betonowymi fundamentami. UWAGA: wzór oprawy oświetleniowej do ustalenia z inwestorem w trakcie realizacji zadania. Do wyceny przyjąć lampy o poniższych parametrach: - lampy solarne parkowo-ogrodowe, - wysokość słupa: powyżej 3 m, - konstrukcja słupa: stalowa, malowana lub powlekana, - żarówka typu LED, - moc paneli: 80 W, - wymiary paneli: 1205x545x35 mm, - typ akumulatora: żelowy, - pojemność akumulatora: 33 Ah, - sposób włączania: czujnik zmierzchowy. Łączna ilość latarni: 51 szt. 10. ELEMENTY PLACU ZABAW: zadanie obejmuje wykonanie monolitycznych fundamentów wraz z ich izolacją, pod ustawienia gotowych elementów placu zabaw, tj: dostawa i montaż: Zestawu zabawowego - 1 szt. Huśtawki podwójnej ważka - 1 szt., Mostka balansującego - 1 szt. 11. BOISKA DO SIATKÓWKI 2 SZT: prace polegać będą na przygotowaniu terenu, wyprofilowaniu, wykonaniu ław fundamentowych pod ustawienie krawężników, wykonaniu nawierzchni z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym, montaż słupków do mocowania siatki - 4 szt. Łączna powierzchnia boisk do siatkówki: 324 m2. 12. WIATA TURYSTYCZNA: wykonanie ław i stóp fundamentowych wraz z ich izolacja przeciwwilgociową. Montaż gotowej konstrukcji drewnianej wiaty wraz z jej lakierowaniem i bejcowaniem, wykonanie pokrycia dachowego z blachy powlekanej , orynnowanie. Wykonanie kamiennego kominka z grillem i wbudowanym na stałe rusztem, drewnianego stołu i ławek. Ilości zgodnie z załączonym przedmiarem. UWAGA: inwestor zastrzega sobie prawo zmiany materiału pokrycia dachowego wiaty. Wygląd i kształt w/w elementów wyposażenia wiaty, do ustalenia z inwestorem w trakcie realizacji robót. 13. REMONT KŁADKI ( MOST GARBATY): prace dotyczą wymiany istniejących pali na pale modrzewiowe w ilości 8 szt., wymiany desek pomostowych wraz z ich impregnacją w ilości 260 m2. 14. REMONT POMOSTÓW 2 SZT : prace dotyczą wymiany elementów konstrukcji drewnianej w ilości 2 m3, wymiany desek pomostowych wraz z ich impregnacją : 360 m2. 15. ŁAWECZKI ZEWNĘTRZNE: wykonanie fundamentów monolitycznych wraz z ich izolacją. Wykonanie ławy fundamentowej murowanej pod ławki oraz elementów drewnianych (siedzisko i oparcie) ławek. Łączna ilość: 17 szt. UWAGA: inwestor dopuszcza dostawę i montaż gotowych ławek zewnętrznych, przygotowanych do wbudowania w grunt. Wzór do ustalenia z inwestorem w trakcie realizacji robót. 16. KOSZE NA ŚMIECI: dostawa i montaż koszy betonowych z przykryciem i obręczą do wymiany worków na śmieci w ilości 20 szt. Pozostałe roboty: ( nie ujęte w przedmiarze) -dostawa i montaż słupka betonowego, parkingowego, uniemożliwiającego wjazd samochodów z utwardzonej powierzchni miejsc postojowych na zejście do kładki przed schodami SCH-1. - dostawa i montaż odpowiednich, ustalonych w trakcie realizacji robót z inwestorem, znaków drogowych, dla remontowanych w ramach zadania dróg. ( założenie: po jednym znaku dla każdej z modernizowanych dróg, łącznie: 9 szt.). - dostawa i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych z informacją o finansowaniu inwestycji w ilości 2 szt. Treść i wymiary tablicy do ustalenia z inwestorem w trakcie realizacji robót. Całość robót budowlano-montażowych wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 35.000 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank: Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy Oddział Wydminy Nr 05936400002004000244190001 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury/wydminy_gmina_wiejska
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach