Gmina Czarnia ogłasza przetarg
- Adres: 07-431 Czarnia, Czarnia
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 297 727 017 , fax. 297 727 017
- Data zamieszczenia: 2020-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarnia
Czarnia 41
07-431 Czarnia, woj. mazowieckie
tel. 297 727 017, fax. 297 727 017
REGON: 55066822600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: czarnia.samorzady.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont, adaptacja i wyposażenie pomieszczeń w budynku remizo-świetlicy w Czarni, w ramach programu „Senior plus” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Remont, adaptacja i wyposażenie pomieszczeń w budynku remizo-świetlicy w Czarni, w ramach programu „Senior plus” W ramach wykonania inwestycji przewidziano: Remont podjazdu oraz schodów wewnętrznych i zewnętrznych, remont hallu pełniącego funkcję szatni, remont sali ogólnej, w tym wymiana oświetlenia, remont kuchni (posadzki, płytki, malowanie ścian, remont salki do zajęć rehabilitacyjno-ruchowych, w tym malowanie ścian, oświetlenie). Szczegółowy zakres robót określa załączona dokumentacja projektowa- stanowiąca załącznik nr 9, przedmiary robót stanowiące załączniki nr 10 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom –jeśli dotyczy/Załącznik Nr 7 do SIWZ . W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności: a) oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, b) oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, które pozostają w dyspozycji Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów, przechowywanych przez Zamawiającego stosownie do dyspozycji art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego „Poprawa bezpieczeństwa i warunków (...) – etap I”.
Dodano: 2024-04-22 - Zadanie I: Remont ul. Okrzei w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku(...) Zadanie II: Remont ul. Prusa w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku (...)
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie robót związanych z remontem ul. Okrzei w ramach zadania budżetowego pn. „Remont dróg gminnych w Otwocku ul. Prusa i Okrzei”.
Dodano: 2024-04-22 - Budowa odgałęzień kanalizacji sanitarnej (grawitacyjne w pasie drogowym + odgałęzienia ciśnieniowe) w m. Trablice gm. Kowala
Dodano: 2024-04-15 - Przebudowa ul. Żytniej i Wiosennej w Józefowie
Dodano: 2024-04-08 - Remont drogi gminnej nr 301219W Zdunowo – Stróżewo – Sokal - Smulska
Dodano: 2024-04-03 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 4311W (ul. Słoneczna) na odcinku od końca zjazdu do działki 1178/2 obręb 0006-Kraszew Stary do ronda w miejscowości Stary Kraszew (...)
Dodano: 2024-03-08 - Zadanie I: Remont ul. Okrzei w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku(...) Zadanie II: Remont ul. Prusa w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku (...)
Dodano: 2024-03-01 - Zadanie I: Remont ul. Okrzei w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku(...) Zadanie II: Remont ul. Prusa w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku (...)
Dodano: 2024-03-01 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy ulicy Bohaterów Studzianek w Magnuszewie
Dodano: 2024-02-24