Przetargi.pl
Remont - wymiana części pokrycia dachowego, zabytkowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Zamku.

Powiat Wieruszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 98-400 Wieruszów, Rynek 1-7
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 062 7842299, 7831996 , fax. 062 7831963
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wieruszowski
    Rynek 1-7 1-7
    98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
    tel. 062 7842299, 7831996, fax. 062 7831963
    REGON: 25085483700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wieruszowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont - wymiana części pokrycia dachowego, zabytkowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Zamku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi remont - wymiana cześci pokrycia dachowego, zabytkowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Zamku. Zamwiający dopuścił składanie ofert częściowych. Część nr 1: remont - wymiana części pokrycia dachowego zabytkowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Zamku. Połać nr 3. Zakres robót obejmuje m.in.: rozbiórkę pokrycia z dachówki karpiówki podwójnie- 207,730 m2; pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką w koronkę-angobowaną czarną - 207,73 m2;wykonanie i montaż pasów nadrynnowych o szer. ponad 25 cm z blachy miedzianej - 24,83 m2, naprawę rynien. Część nr 2: remont - wymiana części pokrycia dachowego zabytkowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Zamku. Połać nr 5. Zakres robót obejmuje m.in.: rozebranie pokrycia z dachówki karpiówki podwójnie - 134m2; pokrycie dachu dachówką ceramiczną kariówką w koronkę - angobowaną czarną - 134,00m2; wykonanie i montaż pasów nadrynnowych o szer. ponad 25 cm z blachy miedzianej - 13,00m2, naprawa rynien. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123504
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część nr 1: 1.500,00 zł Część nr 2: 1.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapweniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z co najmniej 2 - letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, która posiada aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej wyżej wymienione uprawnienia, doświadczenie zawodowe, 6) posiadają aktualną poilsę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.), wystawione przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.), wystwione przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do eidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wg wzoru stanowiącego załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5) Dokumenty potwierdzające, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z co najmniej 2- letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych ( tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz uprawnienia konserwatorskie potwierdzone przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków) i aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy dołączyć również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-wieruszowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach