Przetargi.pl
REMONT - NAPRAWA DRÓG GMINNYCH ORAZ MODERNIZACJĄ DROGI GMINNEJ NR 104197L W MIEJSCOWOŚCI WYRYKI KOLONIA GMINA WYRYKI

Gmina Wyryki ogłasza przetarg

  • Adres: 22-205 Wyryki, Wyryki 154
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5913003 , fax. 82 5913003
  • Data zamieszczenia: 2013-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyryki
    Wyryki 154 154
    22-205 Wyryki, woj. lubelskie
    tel. 82 5913003, fax. 82 5913003
    REGON: 11019784200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugwyryki.bip.lubelskie.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT - NAPRAWA DRÓG GMINNYCH ORAZ MODERNIZACJĄ DROGI GMINNEJ NR 104197L W MIEJSCOWOŚCI WYRYKI KOLONIA GMINA WYRYKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I zadania. Remont - naprawa dróg gminnych pospółką żwirową frakcji 0-31,5 mm. Szacowana ilość dostaw: ok. 1351 ton. Przedmiotowa pospółka żwirowa winna spełniać wymogi jakościowe żwiru przeznaczonego do remontów dróg oraz nie zawierać nadmiernych zanieczyszczeń gliną i humusem. Roboty drogowe polegać będą na wyrównaniu remontowanego odcinka drogi, dowiezieniu pospółki żwirowej grubość 15 cm po zagęszczeniu na poszczególne drogi, rozplantowaniu i zagęszczeniu mechanicznym pospółki żwirowej na remontowanym - naprawianym odcinku drogi w miejscach wskazanych przez sołtysów poszczególnych miejscowości. Ilość poszczególnych dostaw zostanie uzgodniona z Zamawiającym i będzie zależna od zaistniałych warunków drogowych oraz łącznej ładowności pojazdów wskazanych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotowego zamówienia. Roboty wykonywane będą transportem o ładowności nie przekraczającej 30 ton. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia wykazu pojazdów oraz ich ładowności, którymi będzie realizował dostawy pospółki żwirowej do niżej wymienionych miejscowości celem ustalenia ilości dowiezionej pospółki żwirowej. Horostyta Kolonia w ilości ok 92 t, Ignaców w ilości ok 85 t, Zahajki Kolonia w ilości ok 74 t, Wyryki Adampol w ilości ok 186 t, Wyryki Połód w ilości ok 201 t, Wyryki Wola w ilości ok 156 t, Wyryki Kolonia w ilości ok 137 t, Kaplonosy Kolonia w ilości ok 124 t, Kaplonosy w ilości ok 80 t, Suchawa w ilości ok 106 t, Adampol w ilości ok 110 t.W trakcie realizacji zamówienia w razie konieczności Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia zakresu robót w poszczególnych miejscowościach do kwoty posiadanych środków finansowych na te zamówienie. Dostawa każdorazowo odbędzie się w obecności przedstawiciela jednostki Zamawiającego (Sołtysa) i zostanie przez niego potwierdzona. Wykonawca będzie zobowiązany do telefonicznego poinformowania przedstawiciela jednostki Zamawiającego (Sołtysa) o dostawie pospółki żwirowej. Zamawiający ma prawo dokonać kontroli przedmiotu zamówienia poprzez wyrywkowe sprawdzenie ładowności dostarczanej pospółki żwirowej. Powyższy przedmiot zamówienia, według wspólnego słownika CPV, określony jest kodem 14212210-5 Mieszanka piasku i Żwiru, 45233141-9-roboty w zakresie konserwacji dróg. Część II zadania Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej lokalnej w miejscowości Wyryki Kolonia nr 104190L - zgodnie z załącznikiem graficznym. Zakres opracowania stanowi: Odtworzenie parametrów geometrycznych jezdni drogi nr 104190L poprzez profilowanie korony drogi gminnej z nadaniem spadków poprzecznych i podłużnych wraz z umocnieniem nawierzchni materiałem kamiennym. Zakres opracowania dotyczy przebudowy parametrów geometrycznych jezdni drogi nr 104190L. Zakres inwestycji zlokalizowany zgodnie z załącznikami graficznymi: - dla drogi gminnej nr 104190L. W odcinku od km 0+000 do km 0+730 na działce nr ew. 56 w m. Wyryki -Kolonia administrowanej przez Gminę Wyryki. Właściwy odcinek do modernizacji wynosi 400 mb i zostanie wskazany przez Zamawiającego. Linie rozgraniczające terenu objętego opracowaniem określono na załączniku graficznym jako granice pasa drogowego. Droga gminna nr 104190L. Kategoria projektowanej drogi - gminna. Szerokość jezdni - 3,50 m Rodzaj nawierzchni jezdni - tłuczniowa. Szerokość poboczy - 0.50 m. Warstwa 1: Nawierzchnia tłuczniowa - kruszywo łamane (kliniec) 4/31.5 stabilizowane mechanicznie wg D-05.02.01 SST. Grubość warstwy 8 cm. Warstwa 2: Warstwa dolna podbudowy kruszywo łamane (tłuczeń) 31.5/63 stabilizowane mechanicznie wg D-04.04.02 SSTGrubość warstwy 12 cm. Łączna grubość warstw konstrukcyjnych 20 cm. CHARAKTERYSTYKI PROJEKTOWANEJ INFRASTRUKTURY: Długość odcinka drogi objętego modernizacją 400 m Powierzchnia jezdni tłuczniowej 1400 m2 Powierzchnia poboczy gruntowych 400 m2 Modernizacja drogi gminnej nr 104190L - zgodnie z załącznikiem graficznym zlokalizowana jest w całości w pasie drogowym Do zakresu modernizacji drogi gminnej nr 104190L należy: 1. Wykonanie robót przygotowawczych (odtworzenie granic działek i trasy oraz punktów charakterystycznych korony drogi, ew. usunięcie kolidujących krzaków i zdjęcie warstwy humusu i darniny) wg D-01.00.00 (SST). 2. Odtworzenia parametrów geometrycznych jezdni poprzez profilowanie wraz z zagęszczeniem podłoża drogi gminnej wg D-04.01.01 (SST) 3. Projektuje się wykonanie warstwy podbudowy z tłucznia stabilizowanego mechanicznie wg D-04.04.02 4. Projektuje się wykonanie warstwy nawierzchni z tłucznia stabilizowanego mechanicznie wg D-05.02.01. 5. Projektuje się także wykonanie nasypów w obrębie zlokalizowanych poboczy. Uwaga: Zakres prac i wielkości materiałowe zgodnie z załączonym przedmiarem załącznik nr 10. Odwodnienie. Wody opadowe z powierzchni korony drogi gminnej nr 104190L są odprowadzane powierzchniowo w kierunkach nadanych spadków poprzecznych z założeniem zachowania dotychczasowego charakteru odwodnienia z możliwością jej rozsączania poza koroną drogi. Projektowana kolejność robót. Projektuje się następującą kolejność robót: 1.Prace polegające na zabezpieczeniu placu budowy - Ustawienie oznakowania czasowej organizacji ruchu. 2.Wykonanie prac pomiarowych - odtworzenie punktów charakterystycznych korony drogi gminnej oraz koron dróg podrzędnych w celu określenia zakresu prac. 3.Zabezpieczenie lub wykonanie przebudowy istniejącej infrastruktury technicznej związanej z droga kolidująca z zakresem przebudowy. 4.Usunięcie i wywóz warstwy gruntu urodzajnego (humusu) na powierzchni odpowiadającej zarysowi projektowanej korony drogi gminnej. 5.Wykonanie zabezpieczenia inżynierskich obiektów odwodnienia - przepusty pod korona drogi. 6.Wykonanie profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża nawierzchni jezdni dróg gminnych. 7.Wykonywanie warstw konstrukcyjnych wzmacniającej nawierzchnię drogi wraz z ich mechanicznym zagęszczeniem. 8.Profilowanie, zagęszczenie i humusowanie powierzchni skarp i rowów. Uwaga ! Przedstawiona kolejność jest tylko ciągiem sugerowanym. Wykonawca sam ustali kolejność robót i przedstawi ją do z zaopiniowania Inwestorowi najpóźniej na 7 dni przed przystąpieniem do robót budowlanych. W trakcie realizacji zamówienia w razie konieczności Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia zakresu robót do kwoty posiadanych środków finansowych na te zamówienie. Powyższy przedmiot zamówienia, według wspólnego słownika CPV, określony jest kodem 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45111200 - 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45233140-2 Roboty drogowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu w ramach części I zadania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.000 PLN. słownie: dwa tysiące złotych i w ramach części II zadania zobowiązany jest do wniesienia wadium zadania i 2.000 PLN. słownie: dwa tysiące złotych. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W tym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Wadium może być wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Urzędu Gminy Wyryki Wyryki 154, 22-205 Wyryki Bank Spółdzielczy Parczew oWyryki Nr rach.: 97 8042 0006 2001 0680 0101 0003, z adnotacją Wadium w ramach przetargu na: część I zadania REMONT - NAPRAWA DRÓG GMINNYCH lub w części II zadania MODERNIZACJĄ DROGI GMINNEJ NR 104197L W MIEJSCOWOŚCI WYRYKI KOLONIA GMINA WYRYKI. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy a.nazwę Wykonawcy, b.nazwę Zamawiającego, c.nazwę gwaranta - banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji ze wskazaniem siedziby, d.określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e.kwotę gwarancji,f.termin ważności gwarancji, g.zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca którego ofertę wybrano:odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub wykonawca na wezwanie zamawiającego nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw. Postanowienia pkt 5 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2 i 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy-Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami według zasad określonych w art. 46 ust. 4a-5 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugwyryki.bip.lubelskie.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach