Przetargi.pl
Remont 7 pokoi hotelowych wraz z wymianą pionów wodnych

Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 51-622 Wrocław, Kopernika
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 37 10 409 , fax. 71 37 10 402
  • Data zamieszczenia: 2019-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy
    Kopernika 5
    51-622 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 37 10 409, fax. 71 37 10 402
    REGON: 02140952000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ospip.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Nadzór nad warunkami pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont 7 pokoi hotelowych wraz z wymianą pionów wodnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest remont 7 pokoi hotelowych wraz z wymianą pionów wodnych w hotelu przy ul. Kopernika 9 we Wrocławiu. 1.2. Przedmiot i zakres robót budowlanych: pokoje hotelowe od numeru 9 do numeru 15: − roboty demontażowe (meble wbudowane i wyposażenie pokoi, urządzenia sanitarne, osprzęt elektryczny); − roboty rozbiórkowe (okładziny ścienne i podłogowe łazienki, zabudowy, tynki, wykładziny i podłoża, instalacje sanitarne oraz instalacje elektryczne; − roboty tynkarskie na ścianach i sufitach; − roboty posadzkarskie (podłoża); − roboty okładzinowe ścienne i podłogowe; − roboty malarskie; − roboty budowlane wykończeniowe; − roboty ślusarskie poręcze schodowe; − roboty remontowe instalacji sanitarnych wraz z wymianą grzejników; − roboty hydrauliczne związane z wymianą pionów wodociągowych oraz aneksem kuchennym; − roboty remontowe instalacji elektrycznych w tym instalacji TV, internetowej, telefonicznej i alarmowej. 1.3. Wyszczególnienie i opis prac tymczasowych i robót towarzyszących: − założenie tymczasowego zaplecza sanitarnego i magazynowego w części placu parkingowego; − montaż wyposażenia pokoi i łazienek (lustra, suszarki, mydelniczki, haczyki, uchwyty na ręczniki, kinkiety oraz karnisze, uchwyty tv i inne); − wytyczanie przebiegu projektowanych instalacji; − wykonanie inwentaryzacji powykonawczej; − wykonanie tymczasowych przyłączy wody, energii elektrycznej, kanalizacji, telekomunikacji, innych mediów potrzebnych Wykonawcy; − urządzenie, utrzymanie i likwidacja terenu budowy; − utrzymanie urządzeń i zaplecza terenu budowy; − działanie ochronne zgodnie z warunkami bhp; − usuwanie na bieżąco z obszaru budowy odpadów i zanieczyszczeń wraz z przedstawieniem karty odpadów przekazanych do utylizacji. UWAGA! Przekazanie terenu budowy nastąpi nie wcześniej niż 17 lipca 2019 r. Wykonawca zobowiązany jest, po zakończeniu robót, do usunięcia z terenu budowy wszystkich urządzeń oraz pozostawienie całego terenu budowy uporządkowanego i nadającego się do użytkowania, rozumianego, jako pozostawienie m.in. pomieszczeń czystych i wysprzątanych ( w tym umycie okien). 1.4. Odstępstwa od wymagań podanych w specyfikacji mogą mieć miejsce tylko w przypadkach małych prostych robót i konstrukcji drugorzędnych o niewielkim znaczeniu, dla których istnieje pewność, że podstawowe wymagania będą spełnione przy zastosowaniu metod wykonania na podstawie doświadczenia i przy przestrzeganiu zasad sztuki budowlanej. Wszystkie roboty remontowe mają być wykonywane na zasadzie wiernego odtworzenia pierwotnego stanu zabytkowego budynku hotelu co do funkcji użytkowych jak i kolorystyki wnętrz. 1.5. O konieczności wykonania robót dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, Wykonawca poinformuje niezwłocznie Zamawiającego za pośrednictwem inspektora nadzoru, sporządzając z nimi stosowny protokół konieczności. W przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy, Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówienia na roboty dodatkowe. Roboty dodatkowe realizowane będą na podstawie oddzielnej umowy. Ich realizacja bez zawarcia umowy odbędzie się na wyłączne ryzyko i koszt Wykonawcy. Roboty dodatkowe wyceniane będą na podstawie KNR, a w przypadku ich braku na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego wycen własnych Wykonawcy, w oparciu o czynniki cenotwórcze zawarte w ofercie. 1.6. Opis wyposażenia i materiałów, jakie należy zastosować znajduje się w Załączniku nr 2 SIWZ. 2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Załączniki nr 1 do SIWZ, na który składają się Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2.2. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ (Załącznik nr 4). 4. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 917, t.j.) Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub jego podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę pracowników fizycznych wykonujących bezpośrednio roboty budowlane oraz prace związane z instalacją, montażem urządzeń. Wymóg nie dotyczy osób wykonujących wolne zawody, w tym kierowników budowy i kierowników robót. 5. Zamawiający zwraca szczególną uwagę na możliwość dokonania wizji lokalnej w miejscu planowanych robót, przed złożeniem oferty. Wizję lokalną można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-13:00, po uprzednim uzgodnieniu terminu z p. Dariuszem Zielińskim, tel. (71) 37 10 391. 6. Wszystkie terminy wskazane w SIWZ należy obliczać zgodnie z zasadami wskazanymi w Kodeksie cywilnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (14 marca 2019 r., godzina 1200) w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP Oddział we Wrocławiu , nr rachunku 21 1010 1674 0035 3513 9120 0000 z dopiskiem „wadium – numer sprawy: OS-AAD.213.47.2019”. b) w formach niepieniężnych: 1) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, jako poręczeniach pieniężnych; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądza, Wykonawca winien dołączyć do oferty kopię dokumentu, zgodnie z opisem w pkt. 3.2 i 3.3 rozdziału V SIWZ, oraz oryginał dokumentu w obwolucie foliowej, nie numerowany i nie parafowany. 4. Wszelkie czynności związane z wadium Zamawiający będzie wykonywał zgodnie z przepisami art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto oferta musi zawierać Wypełniony „Formularz ofertowy” – zgodnie z załączonym wzorem. Zaleca się, by oferta zawierała również potwierdzenie wniesienia wadium, zgodnie ze wskazaniami rozdziału VIII SIWZ. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje analogiczne do treści art. 86 ust. 5 Pzp. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przedmiotowej informacji, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści wzór oświadczenia (Załącznik nr 9) na stronie internetowej wraz z informacją, o której mowa w zdaniu pierwszym niniejszego punktu. Oświadczenie Wykonawca składa w oryginale. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełnienia analogicznie do treści art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach