Przetargi.pl
Remont 780 mb barier drogowych SP-06 usytuowanych przy ulicy Piłsudskiego w Puławach.

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Skowieszyńska 51
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8884090 , fax. 081 8884847
  • Data zamieszczenia: 2012-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Skowieszyńska 51 51
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8884090, fax. 081 8884847
    REGON: 43226446300010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdmpulawy.bip.e-zeto.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont 780 mb barier drogowych SP-06 usytuowanych przy ulicy Piłsudskiego w Puławach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont barier drogowych ochronnych, w ilości 780 mb, typu SP-06 usytuowanych w ulicy Piłsudskiego w Puławach administrowanej przez Zarząd Dróg Miejskich w Puławach. Zakres robót remontowych obejmuje: a) demontaż barier skrajnych drogowych typu SP-06 z prowadnicą typu B o rozstawie słupków co 4 mb polegający na: demontażu prowadnic, wsporników, pasów profilowych, przekładek i wykopaniu zabetonowanych słupków, b) montaż, w tym samym miejscu, barier skrajnych drogowych wymienionych w pkt. 3a z wymianą zniszczonych lub zużytych elementów tj. prowadnic, wsporników, pasów profilowych, przekładek, śrub (komplet mocowania słupka z prowadnicą i pasem profilowym) oraz słupków z ich wbiciem i zabetonowaniem, c) Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. d) Wartość i zakres przedmiotu zamówienia może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego, stosując przy rozliczeniu ofertowe ceny jednostkowe. e) Zamawiający zastrzega możliwość zmian ilościowych w czasie realizacji umowy, w ramach ustalonej wartości zamówienia. f) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. g) Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu Oferty) zakresu (części) zamówienia (robót), których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. h) Zamawiający wymaga od Wykonawców aby dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. i) Prace remontowe będą prowadzone pod ciągłym ruchem pojazdów. Dlatego Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy należytego zabezpieczenia terenu robót poprzez posiadanie Projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonego remontu opracowanego i zatwierdzonego zgodnie z istniejącymi przepisami w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332805
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2000zł. (słownie: dwóch tysięcy złotych). 8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Getin Banku 85 1560 1195 2311 0973 9273 0001 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 8.3 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone ww. formie powinno być wystawione na beneficjenta, którym jest Zarząd Dróg Miejskich w Puławach ul.Skowieszyńska 51, 24-100 Puławy. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji, koniecznym jest aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 8.4 Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć (zostać zaksięgowane) na wskazany w pkt 8.2.a. rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 8.5 Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 8.6 Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: a) Wykonawca którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. c) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdmpulawy.bip.e-zeto.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach