Przetargi.pl
Remont 6 dachów budynków mieszkalnych zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 6 części

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Dobrzecka 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 598 55 00 , fax. 62 598 55 01
  • Data zamieszczenia: 2013-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Dobrzecka 18 18
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 598 55 00, fax. 62 598 55 01
    REGON: 25052391600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont 6 dachów budynków mieszkalnych zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 6 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont 6 dachów budynków mieszkalnych zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 6 części : Część 1: Remont dachu i klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy ul. Zamkowej 12 w Kaliszu , Część 2: Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Chodyńskiego 5 w Kaliszu, Część 3: Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Pogodnej 2 w Kaliszu, Część 4: Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Pogodnej 4 w Kaliszu. Część 5: Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Łódzkiej 45 w Kaliszu. Część 6: Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Lipowej 11 w Kaliszu oraz remont bramy wjazdowej Zakres prac obejmuje między innymi: a)remont kominów, b)wymianę pokrycia dachu z dachówki (ok. 835 m2 -Zamkowa 12, ok.483 m2 - Chodyńskiego 5 ), c)wymianę pokrycia dachu z płyt Onduline na blachę trapezową powlekaną (ok. 510 m2 - Pogodna 2, ok.354 m2 - Pogodna 4 ), d)wymianę pokrycia dachu z dachówki na blachę trapezową powlekaną (ok. 173 m2 - Łódzka 45 ), e)wymianę pokrycia dachu z papy (ok. 195 m2 - Lipowa 11,ok. 15 m2 -Pogodna 4), f)naprawa drewnianej konstrukcji dachu (Chodyńskiego 5), g)wymianę łacenia dachu (Zamkowa 12,Chodyńskiego 5, Pogodna 2, Pogodna 4, Łódzka 45, ) h)impregnację grzybobójczą bali i krawędziaków ( Zamkowa 12, Chodyńskiego 5 ), i)wymianę okienek typu -wole oko- (Zamkowa 12, Chodyńskiego 5), j)wyłazy dachowe (Zamkowa 12, Chodyńskiego 5, Łódzka 45,Lipowa 11), k)osadzenie okien w połaci dachowej- świetliki dachowe (Pogodna 2,Pogodna 4, Łódzka 45, Lipowa 11), l)wymianę obróbek blacharskich rynien i rur spustowych, m)remont podłogi na strychu (Lipowa 11), n)wykonanie i montaż wrót bramowych, nawierzchni w bramie wjazdowej, daszku nad wejściem do klatki schodowej (Lipowa 11), o)remont klatki schodowej (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, roboty tynkarsko-malarskie ) i wymiana instalacji elektrycznej i domofonowej (Zamkowa 12), p)montaż instalacji domofonowej i wykonanie obwodu zasilającego bramę (Lipowa 11), q)wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ : a)przedmiar robót - zał. nr 7-12, b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- zał. nr 13. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, opracowania projektu organizacji ruchu i uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień, zajęcia chodnika, uiszczenia opłat za zajęcie chodnika, odtworzenia dróg i chodników, przywrócenia terenu przyległego do stanu pierwotnego oraz innych czynności wynikających z umowy, której wzór stanowi załącznik do SIWZ. Uwaga:projekt organizacji ruchu i zajęcie chodnika dotyczy: części1 -Zamkowa 12, części 2- Chodyńskiego 5, części 5- Łódzka 45, . Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 2)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż : 100.000,00 PLN - część 1 i 2, 50.000 PLN- część 3,4,5i6. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni, uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : dla części 1 : 3.500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), dla części 2 : 1.500 zł (słownie : jeden tysiąc pięćset złotych), dla części 3 : 700 zł (słownie : siedemset złotych) , dla części 4 : 500 zł (słownie :pięćset złotych) , dla części 5 : 400 zł (słownie : czterysta złotych), dla części 6: 600 zł (słownie : sześćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzbm.kalisz.pl/articles2.php?article_id=138
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach