Przetargi.pl
Remont 5 lokali gminnych na terenie Miasta Gorzowa Wlkp.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Wełniany Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7387101 (-02) , fax. 957 387 100
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Wełniany Rynek 3
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7387101 (-02), fax. 957 387 100
    REGON: 36196200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont 5 lokali gminnych na terenie Miasta Gorzowa Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont 5 gminnych lokali usytuowanych w różnych budynkach administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp. Remont dotyczy lokali komunalnych oraz socjalnych o obniżonym standardzie. Z uwagi na ściśle ograniczony zakres robót prace będą wykonywane pod ścisłym nadzorem Inspektora Nadzoru Zamawiającego. Zakres prac remontowych obejmuje roboty ogólnobudowlane, elektryczne, sanitarne zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zakresami robót dla poszczególnych lokali oraz przedmiarami załączonymi do niniejszej siwz. Do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający w każdej części wymaga zaangażowania osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie, zatem koszt związany z zaangażowaniem Kierownika Budowy musi być uwzględniony w cenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna stosować się do zasad określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych i zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, 2) oświadczenia wymienione w pkt. 6. 1-4 siwz, 3) kosztorysy ofertowe z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą całkowitą cenę zamówienia. W celu uzyskania porównywalnych ofert Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przygotował kosztorysy ofertowe w oparciu o załączone przedmiary. Wyceny prac należy dokonać przy zastosowaniu określonych w przedmiarze technologii i materiałów równoważnych, gwarantujących ten sam efekt użytkowy, techniczny oraz identyczną trwałość i bezpieczeństwo użytkowania. 4) w przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym przez zamawiającego oświadczenie na załączniku nr 7 5) zobowiązanie innego podmiotu, jeżeli dotyczy, 6) pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy uwaga, do oferty należy złączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach