Przetargi.pl
Remont 5 i 6 piętra Szpitala w Pszczynie przy ul. Antesa 11.

Powiat Pszczyński ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4492300, 032 4492399 , fax. 324 492 345
  • Data zamieszczenia: 2018-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pszczyński
    ul. 3 Maja 10
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 32 4492300, 032 4492399, fax. 324 492 345
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont 5 i 6 piętra Szpitala w Pszczynie przy ul. Antesa 11.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: „Remont 5 i 6 piętra Szpitala w Pszczynie przy ul. Antesa 11”.2.Ze względu na zakres zamówienia, całość podzielono na dwie odrębne części: CZĘŚĆ A - Remont 5-go piętra i CZĘŚĆ B - Remont 6-go piętra . 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Dla CZĘŚĆI A - Remont 5-go piętra: a. Gruntowanie i malowanie ścian sal chorych i korytarzy – ok.2000 m2 b. Gruntowanie i malowanie sufitów sal chorych i korytarzy – ok. 820 m2 c. Miejscowa wymiana wykładziny podłogowej PCV d. Montaż wyposażenia łazienek e. Naprawa i malowanie drzwi, parapetów wewnętrznych, itp. f. Wymiana lub dostawa i montaż lamp sufitowych wraz z instalacją elektryczną. Dla CZĘŚĆI B - Remont 6-go piętra: a. Gruntowanie i malowanie ścian sal chorych i korytarzy – ok. 2000 m2 b. Gruntowanie i malowanie sufitów sal chorych i korytarzy – ok. 800 m2 c. Miejscowa wymiana wykładziny podłogowej PCV d. Montaż wyposażenia łazienek e. Naprawa i malowanie drzwi, parapetów wewnętrznych, itp. f. Wymiana lub dostawa i montaż lamp sufitowych wraz z instalacją elektryczną 4. Szczegółowy zakres zamówienia podano w załącznikach do SIWZ: a. Przedmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ b. Opis robót budowlanych - załącznik nr 8 do SIWZ. c. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB – załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Ze względu na fakt, że roboty budowlane, będące przedmiotem zamówienia, będą prowadzone w czynnym obiekcie, należy uwzględnić w procesie realizacyjnym ograniczenie do minimum utrudnień w normalnym funkcjonowaniu placówki opieki zdrowotnej, wydzielania na bieżąco bezpiecznych dojść i dojazdów do obiektu oraz bezpiecznych ciągów komunikacyjnych wewnątrz obiektu. Minimalizowania hałasu w trakcie pracy i zabezpieczania nieremontowanej części obiektu przed zapyleniem. Ponadto należy uzgadniać z Zamawiającym zakres i czas wykonywania poszczególnych elementów zamówienia, aby zsynchronizować proces inwestycyjny z działalnością placówki opieki zdrowotnej. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę W OFERCIE: a. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. b. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 4 do SIWZ. c.Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. d.Kosztorys ofertowy, sporządzony w układzie załączonego do SIWZ przedmiaru robót (załącznik nr 1 do SIWZ). Do kosztorysu należy dołączyć zestawienie cen jednostkowych robocizny, sprzętu i materiałów oraz wysokość narzutów. Zamawiający zastrzega, że w przypadku badania danej oferty w aspekcie rażąco niskiej ceny, Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia kosztorysu w formie szczegółowej. e. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. f. Zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca, będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. g. Oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2 składane są przez każdego z Wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. h. Oświadczenia, o których mowa w punkcie 1 i 2 składane przez każdy inny podmiot w przypadku gdy Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów (w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach