Przetargi.pl
Remont 4 dróg powodziowych : 1. Remont drogi Przez Wieś w Grodzisku, w km 0+000 do 0+225 - droga nr 510427K, na długości 225 mb. 2. Remont drogi Na Łysą Górę w Graboszycach w km 0+000 do 0+360 - droga nr 510487K, na długości 360 mb. 3. Remont drogi Zator - Droga od trasy Oświęcim do Gospodarstwa Podlipki w km 0+637 do 1+130 - droga nr 510421K, na długości 493 mb. 4. Remont drogi Od DK 28 do Zbiornika Tęczak w Rudzach, Grodzisku i Trzebieńczycach, w km 0+270 do 0+480 - droga nr 510457K, na długości 210 mb. Nr procedury DI.271.20.2013

Burmistrz Zatora ogłasza przetarg

  • Adres: 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8412215 , fax. 33 84 10 206
  • Data zamieszczenia: 2013-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Zatora
    Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1 1
    32-640 Zator, woj. małopolskie
    tel. 33 8412215, fax. 33 84 10 206
    REGON: 00053107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont 4 dróg powodziowych : 1. Remont drogi Przez Wieś w Grodzisku, w km 0+000 do 0+225 - droga nr 510427K, na długości 225 mb. 2. Remont drogi Na Łysą Górę w Graboszycach w km 0+000 do 0+360 - droga nr 510487K, na długości 360 mb. 3. Remont drogi Zator - Droga od trasy Oświęcim do Gospodarstwa Podlipki w km 0+637 do 1+130 - droga nr 510421K, na długości 493 mb. 4. Remont drogi Od DK 28 do Zbiornika Tęczak w Rudzach, Grodzisku i Trzebieńczycach, w km 0+270 do 0+480 - droga nr 510457K, na długości 210 mb. Nr procedury DI.271.20.2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane. 2. Opis przedmiotu zamówienia. Zakres rzeczowy zadania obejmuje w całości dla wszystkich 4 dróg tzw. koszty kwalifikowane, finansowane z budżetu państwa, w ramach usuwania skutków powodzi z maja 2010 r. W zakres rzeczowy zadania, dla poszczególnych dróg wchodzą m. in. następujące roboty : 2.1. Roboty ziemne, rozebranie starej nawierzchni (13,3 m2), wyrównanie istn. nawierzchni masą bitum. (119,5 t), podwójne skropienie emulsją (1.197,35 m2), nawierzchnia bitum gr. 5 cm (1.197,35 m2), uzupełnienie poboczy (135 m2). 2.2. Ścinanie poboczy (288 m2), wyrównanie istn. nawierzchni tłuczniem (63 m3), podwójne skropienie emulsją (1.260 m2), wyrównanie nawierzchni masą bitum. (126 t), nawierzchnia bitum gr. 4 cm (1.260 m2), uzupełnienie poboczy (216 m2), regulacja studzienek (4 szt.). 2.3. Ścinanie poboczy, zebranie namułu z nawierzchni (1.577,6 m2), podbudowa z kruszywa gr. 20 cm (1.577,6 m2), nawierzchnia z tłucznia gr. 5 cm (1.577,6 m2). 2.4. Ścinanie poboczy, wyrównanie podbudowy tłuczniem (37,2 m3), podwójne skropienie emulsją (1.155 m2), wyrównanie nawierzchni masą bitum. (115,5 t), nawierzchnia bitum gr. 4 cm (1.155 m2), uzupełnienie poboczy (210 m2). 3. Przedmiary, komentarze, uwagi, itp. stanowią łącznie Opis przedmiotu zamówienia - Zał. nr 1 A do SIWZ. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1B do SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV) : 45233120-6. 4. Każdy z wykonawców może odwiedzić miejsca budowy (na własny koszt), celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 5. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także : - organizację, zabezpieczenie, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, zgodnie z przepisami, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, oraz przygotowanie dokumentacji odbiorczej (w tym również atesty na użyte materiały itp.), - po zakończeniu robót, doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, 6. W celu określenia ceny ofertowej, wykonawca będzie się kierował przede wszystkim dołączonymi przedmiarami, oraz pozostałymi zapisami niniejszej SIWZ. 7. Dopuszcza się wykonanie koniecznych robót zamiennych. Roboty zamienne będą rozliczane oddzielnym zleceniem, wg. nośników cenotwórczych z przetargu. 8. Wykonawca całość zamówienia wykona z materiałów własnych, siłami własnymi lub korzystając z podwykonawców, zlecając im część zadania opisaną w zał. nr 8. 9. Wykazane w dokumentach przetargowych typy, symbole, nazwy handlowe itp. technologii, materiałów urządzeń, czy wyposażenia oraz nazwy ich producentów zostały określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno - użytkowych. Dopuszcza się ekwiwalentne rozwiązania dla wymienionych wyżej elementów innych marek i producentów, takiej samej lub wyższej jakości i o tych samych lub wyższych parametrach technicznych i użytkowych, charakterystycznych dla danego urządzenia. Uwaga ! Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub wyłączenia z postępowania tych dróg, na które nie uzyska dofinansowania ze środków budżetu państwa. W przypadku wyłączenia części dróg z postępowania, umowa ze zwycięzcą całego przetargu będzie zawarta tylko na drogi, które nie zostały wyłączone z postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - 9.000,00 zł, w jednej z form opisanych w art. 45-46 ustawy, wniesione przed terminem otwarcia ofert (oryginał dokumentu złożony przed otwarciem ofert u Skarbnika Gminy, kopia dołączona do oferty). W przypadku wpłaty gotówkowej - nr konta Zamawiającego : 60 8136 0000 0000 1544 2000 0170 Bank Spółdzielczy w Zatorze.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zator.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach