Przetargi.pl
Remont 4 dachów budynków mieszkalnych zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 4 części

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Dobrzecka 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 598 55 00 , fax. 62 598 55 01
  • Data zamieszczenia: 2014-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Dobrzecka 18 18
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 598 55 00, fax. 62 598 55 01
    REGON: 25052391600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont 4 dachów budynków mieszkalnych zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 4 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont 4 dachów budynków mieszkalnych zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 4 części : Część 1: Remont dachu budynku mieszkalnego przy Al. Wojska Polskiego 130 w Kaliszu, Część 2: Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Handlowej 8 w Kaliszu, Część 3: Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Śródmiejskiej 19 w Kaliszu (budynek frontowy i budynek oficyny), Część 4: Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Śródmiejskiej 23 w Kaliszu (budynek frontowy). Zakres prac obejmuje między innymi : a) remont kominów , b) wymianę pokrycia dachu z dachówki (ok. 444 m2 - Al.Wojska Polskiego 130, ok.453 m2 - Śródmiejska 19 , ok. 171 m2 - Śródmiejska 23), c) rozbiórka pokrycia z papy i blachy i pokrycie dachu papą (ok. 300 m2-Handlowa 8) d) remont dachu nad klatka schodową (Śródmiejska 23): wymiana pokrycia z blachy na pokrycie z papy (ok.20 m2 ) oraz wymiana obróbek blacharskich, e) naprawa drewnianej konstrukcji dachu (Handlowa 8, Śródmiejska 19), f) wymianę łacenia dachu (Al.Wojska Polskiego 130, Śródmiejska 19, Śródmiejska 23 ) g) montaż kontrłat i folii dachowej (Al.Wojska Polskiego 130, Śródmiejska 19, Śródmiejska 23 ) h) roboty remontowe na strychach (Al.Wojska Polskiego 130), i) wymiana instalacji odgromowej stalowej konstrukcji syreny alarmowej (Al.Wojska Polskiego 130) j) impregnację grzybobójczą konstrukcji dachu ( Śródmiejska 19, Śródmiejska 23), k) wymianę okienek strychowych (Al.Wojska Polskiego 130) l) wymianę okienek typu wole oko (Al.Wojska Polskiego 130, Śródmiejska 19, Śródmiejska 23), m) naprawę tynku gzymsu wieńczącego od strony ulicy (Śródmiejska 19, Śródmiejska 23), n) wyłazy dachowe (Al.Wojska Polskiego 130, Śródmiejska 19, Śródmiejska 23, Handlowa 8), o) wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, p) wywóz gruzu z utylizacją, 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ : a) przedmiar robót - zał. nr 8-11, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 12. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, opracowania projektu zmiany organizacji ruchu i uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień, zajęcia chodnika, uiszczenia opłat za zajęcie chodnika, odtworzenia dróg i chodników, przywrócenia terenu przyległego do stanu pierwotnego oraz innych czynności wynikających z umowy, której wzór stanowi załącznik do SIWZ. Uwaga: projekt zmiany organizacji ruchu i zajęcie chodnika dotyczy: części 2,3 i 4. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż : 150.000,00 PLN - część 1 i 3, 50.000 PLN- część 2 i 4. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni, uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w określonych poniżej wysokościach, dla poszczególnych części : dla części 1 : 3.000 zł (słownie : trzy tysiące złotych), dla części 2 : 800 zł (słownie : osiemset złotych), dla części 3 : 3.300 zł (słownie : trzy tysiące trzysta złotych), dla części 4 : 1. 100 zł (słownie : jeden tysiąc sto złotych),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzbm.kalisz.pl/articles2.php?article_id=172
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną