Przetargi.pl
Remont 14 przepompowni ścieków w Dziwnowie, Dziwnówku i Międzywodziu

Gmina Dziwnów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-420 Dziwnów, ul. Szosowa 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3275163 , fax. 091 3275164
  • Data zamieszczenia: 2015-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziwnów
    ul. Szosowa 5 5
    72-420 Dziwnów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3275163, fax. 091 3275164
    REGON: 81168491800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dziwnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont 14 przepompowni ścieków w Dziwnowie, Dziwnówku i Międzywodziu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych w oparciu o procedury FIDIC - Warunki Kontraktowe dla budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego (tzw. czerwona książka), polegających na remoncie 14 przepompowni ścieków w Dziwnowie, Dziwnówku i Międzywodziu w ramach Projektu pn. Uzupełnienie sieci wodno-ściekowej wraz z modernizacją przepompowni w Gminie Dziwnów, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko - w zakresie wynikającym z dokumentacji technicznej wyszczególnionej w niniejszym rozdziale Opis przedmiotu zamówienia. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie robót budowlanych na rzecz Zamawiającego obejmujących remont 14 przepompowni ścieków komunalnych w Dziwnowie, Dziwnówku i Międzywodziu na terenie Gminy Dziwnów, województwo zachodniopomorskie. Szczegółowy zakres robót budowlanych, będących przedmiotem zamówienia, określony został w dokumentacji projektowej i obejmuje wskazane przepompownie: Nr 4 - Baza ratowników - przy bazie ratowników w Dziwnówku, ul. Kamieńska Nr 5 - MSW (Park 1), ul. Matejki, Dziwnów Nr 6 - Rynek 1, róg ul. Słoneczna Kościelna, Dziwnów Nr 7 - Politechnika, ul. Kościelna, Dziwnów Nr 8 - Belona, ul. Kościelna, Dziwnów Nr 9 - PKS, park przy ul. Słowackiego, Dziwnów Nr 10 - Murzynek (Park 2), park przy ul. Sienkiewicza, Dziwnów Nr 12 - Orzeszkowa, ul. Orzeszkowej, Dziwnów Nr 13 - Wydmy, ul. Osiedle Rybackie, Dziwnów Nr 14 - EKO (Hotel), ul. Osiedle Rybackie Żeromskiego, Dziwnów Nr 15 - Polon (Port), ul. Osiedle Rybackie koło portu, Dziwnów Nr 18 - WDW, ul. Dziwna, Dziwnów Nr 19 - P2 Międzywodzie, ul. Warszawska, Międzywodzie Nr 24 - Millenium Międzywodzie, teren OW Millenium, ul. Zielona, Międzywodzie 2) Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej; 3) Opis przedmiotu zamówienia łącznie i wzajemnie uzupełniająco określają: a) Projekt Budowlany, b) Przedmiar robót, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; 4) Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania tablic informacyjnych i pamiątkowych w ilości 2 szt. dla każdej remontowanej przepompowni. Tablice muszą być wykonane zgodnie z wytycznymi POIiŚ i ustawione w miejscu realizacji Projektu. Tablice mają być wykonane: a) informacyjna na podkładzie z tworzywa lub blachy ocynkowanej, b) pamiątkowa z płyty z tworzywa sztucznego wielowarstwowego odpornego na warunki atmosferyczne, odpowiednio sztywnego. Tablice mają być umieszczone na konstrukcji nośnej ze stali ocynkowanej. Wykonawca musi uzyskać akceptację projektu tablic przed ich wykonaniem. 3. W związku z możliwością pojawienia się w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat i innych systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp zamawiający, na podstawie art. 30 ust. 4 Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne. Dodatkowo, wszystkie nazwy własne użyte w Dokumentacji Projektowej i w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oznaczają pożądany standard materiałów i urządzeń, a Zamawiający dopuszcza użycie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych. W takim przypadku Wykonawca przedłoży odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające materiały lub urządzenie do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy PZP a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 4. Wykonawca przed wbudowaniem materiału uzyska akceptację Inżyniera Kontraktu, składając w tym celu Wniosek zawierający propozycję użycia materiału wraz z dokumentami (opis, parametry, aprobaty, atesty, itp.). 5. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj.: Dz. U. z 2014 r., poz. 1645) wraz z przepisami wykonawczymi oraz pozostałymi obowiązującymi przepisami prawa regulującymi przedmiotową materię. 6. Wykonawca robót budowlanych musi wziąć pod uwagę, że każda przepompownia jest w stałej eksploatacji i należy przewidzieć odpowiednią technologię zachowania ciągłości pracy systemu przepompowni w trakcie prowadzenia robót. Należy remontowaną przepompownię wyłączyć z eksploatacji na czas remontu poprzez wykonanie obejścia. 7. Roboty budowlane mogą zostać rozpoczęte nie wcześniej niż 01.09.2015r. Należy wykonać odpowiednie wygrodzenie i zabezpieczenie terenu budowy w zakresie uniemożliwiającym dostęp do miejsca prowadzenia robót osobom postronnym. 8. Rozliczenie wykonanych robót może, za zgodą Zamawiającego, nastąpić etapowo, w oparciu o faktycznie wykonane ilości robót (kompletnie wyremontowana i oddana do użytkowania przepompownia), potwierdzone TER (tabelą elementów rozliczeniowych), według wzoru stanowiącego załącznik do umowy. Stan zaawansowania rzeczowego realizacji zamówienia, dla którego Zamawiający może zezwolić na częściowe rozliczenie umowy wynosił będzie nie mniej niż 50% wartości umowy (wyłącznie dla kompletnie wyremontowanych i włączonych do eksploatacji przepompowni) i będzie podlegał sprawdzeniu przez Inżyniera Kontraktu oraz Zamawiającego. Odbiory techniczne będą dokonywane sukcesywnie dla każdej wyremontowanej przepompowni przed włączeniem do eksploatacji. 9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w taki sposób, aby była zapewniona ciągłość pracy sieci kanalizacyjnej i przepompowni. W tym celu zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym i Inżynierem Kontraktu terminów rozpoczęcia i zakończenia realizacji poszczególnych elementów składowych przedmiotu zamówienia. Prowadzenie robót budowlanych może powodować przerw w odbiorze ścieków. 10. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji robót do sporządzenia na własny koszt Dokumentacji Rysunkowej: Rysunków Wykonawczych - warsztatowych niezbędnych do realizacji inwestycji, przeprowadzenia prób rozruchu technologicznego oraz badań wymaganych dla przepompowni, a także przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem przepompowni w użytkowanie. W każdym przypadku (siwz wraz z załącznikami i dokumentacją budowlaną), gdzie produkt został opisany poprzez: wskazanie konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, znaków towarowych, patentów, a zamawiający nie określił dla tego produktu warunków równoważności, to przyjmuje się, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty jakościowo równoważne (nie gorsze), spełniające równoważne normy parametry techniczne i standardy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych), które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dziwnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach