Przetargi.pl
REMEDIACJA TERENU ZDEGRADOWANEGO I LIKWIDACJA ŹRÓDEŁ SZCZEGÓLNIE NEGATYWNEGO ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO PRZY UL. OSIŃSKA GÓRA 3 W MYSZKOWIE

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34)3132682 , fax. (34)3135029
  • Data zamieszczenia: 2017-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    Kościuszki 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34)3132682, fax. (34)3135029
    REGON: 151398497
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMEDIACJA TERENU ZDEGRADOWANEGO I LIKWIDACJA ŹRÓDEŁ SZCZEGÓLNIE NEGATYWNEGO ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO PRZY UL. OSIŃSKA GÓRA 3 W MYSZKOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą Remediacja terenu zdegradowanego i likwidacja źródeł szczególnie negatywnego oddziaływania na środowisko przy ul. Osińska Góra 3 w Myszkowie. Przedmiotowa usługa polega na remediacji terenu położonego w Myszkowie przy ul. Osińska Góra 3 czyli: wydobyciu odpadów o kodzie: 17 05 03* - ziemia i gleba w tym kamienie zawierające substancje niebezpieczne np. PCB. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do usunięcia – 1 560 Mg. Gwarantowany przez Zamawiającego minimalny poziom ilości odpadów do usunięcia – 780 Mg, - transporcie odpadów w miejsce gdzie poddane zostaną unieszkodliwieniu i przekazanie do unieszkodliwienia podmiotowi uprawnionemu, - przywiezieniu na teren oczyszczanej działki materiału inertnego i wypełnienie nim miejsca po usuniętych odpadach. Wypełniając ubytki po odpadach należy materiał inertny układać warstwami o miąższości do 50cm i następnie zagęszczać w celu uzyskania docelowego wskaźnika zagęszczenia gruntu w miejscach, w których został zabudowany materiał inertny, wynoszącego: min. Is = 0,95. Ostatnie (górne) 30cm zasypu należy wykonać z materiału zawierającego materię organiczną i humus. Wszystkie prace w ramach realizacji przedmiotu zamówienia winny zostać wykonane zgodnie z Zasadami wykonywania przedmiotu zamówienia (umowy) w zakresie remediacji terenu zdegradowanego i likwidacji źródeł szczególnie negatywnego oddziaływania na środowisko przy ul. Osińska Góra 3 w Myszkowie, stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ, oraz w zgodzie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm. 2. W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia zakresu zamówienia w zakresie wszystkich prac objętych zamówieniem, Zamawiający w sytuacji konieczności usunięcia odpadów z terenów poza wskazanymi obszarami przeznaczonymi do usunięcia, skorzysta z prawa opcji przewidzianego w wielkości 10% zamówienia podstawowego, tj. do 156 Mg ilości odpadów do usunięcia (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp). Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane po wykorzystaniu prognozowanej wielkości przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane na takich samych warunkach, jak zamówienie podstawowe, włącznie z cenami jednostkowymi oferowanymi przez Wykonawcę na realizację zamówienia podstawowego. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji, w jednoznacznie określonym zakresie. 3. Rodzaj zamówienia: usługa. 4. Kody CPV dotyczące zamówienia: Główny kod: 90 72 20 00 - 4: rekultywacja środowiska, Dodatkowe kody: 90 72 23 00 - 7: usługi rekultywacji gruntu, 90 51 20 00 - 9: usługi transportu odpadów. 5. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące w okresie realizacji zamówienia prace, objęte zakresem usługi, były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). 6. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia dotyczących: 1) Wydobywania odpadów i ich załadunku na pojazdy przystosowane do transportu odpadów niebezpiecznych; 2) Wypełnienia ubytków materiałem inertnym i jego zagęszczenia. 7. Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 8. Zamawiający nie dopuszcza: 1) składania ofert częściowych; 2) składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90722000-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy 00/100). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi wynikać: 1) zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn. Remediacja terenu zdegradowanego i likwidacja źródeł szczególnie negatywnego oddziaływania na środowisko przy ul. Osińska Góra 3 w Myszkowie – nr referencyjny postępowania: ZP.271.4.2017.PZ; 2) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniach: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach niepieniężnych, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, Wykonawca składa w Sekretariacie Burmistrza Miasta Myszkowa - pokój nr 109 w budynku Urzędu Miasta Myszkowa, przy ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołącza do oferty. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP.271.4.2017.PZ - Remediacja terenu zdegradowanego przy ul. Osińska Góra 3 w Myszkowie. oraz załączyć do oferty kserokopię dokumentu wpłaty wadium. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu na ww. rachunek bankowy będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, jeżeli wpływ środków pieniężnych nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 8. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach