Przetargi.pl
R.EL.-05/2009 Odnowa oznakowania poziomego w ciągach dróg krajowych nr 7, 22, 54 administrowanych przez GDDKiA Rejon w Elblągu

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-083 Olsztyn, Al. Warszawska 89
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 52128 01 , fax. (089) 527 35 36, 5272307
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie
    Al. Warszawska 89 89
    10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 52128 01, fax. (089) 527 35 36, 5272307
    REGON: 01751157500179
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    R.EL.-05/2009 Odnowa oznakowania poziomego w ciągach dróg krajowych nr 7, 22, 54 administrowanych przez GDDKiA Rejon w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odnowa oznakowania poziomego w ciągach dróg krajowych nr 7, 22, 54 administrowanych przez GDDKiA Rejon w Elblągu na długości 86,3 km w ilości około 12 tys m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postepowaniu moga brac udziału Wykonawcy niepodlegajacy wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniajacy niżej okreslone warunki udziału w postepowaniu. 1 Warunki udziału w postepowaniu, okreslone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. 2 Doswiadczenie: Wykonawca musi wykazac, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczecia niniejszego postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakonczył) roboty polegajace na wykonaniu 2 oznakowania poziomego-min. 30 000 m2 3 Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja). W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegac wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki okreslone w pkt 7.2 IDW musza spełniac łacznie. 4 Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu bedzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawa oceny spełniania warunków beda w szczególnosci wymagane dokumenty i oswiadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, okreslonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyc niżej wymienione dokumenty: I. Oswiadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, zgodne z trescia Formularza 3.1. II. Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawione nie wczesniej ni= 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. III. Informacje o doswiadczeniu Wykonawcy (Doswiadczenie zawodowe), zgodnie z trescia Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzac spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2. Do informacji winny byc dołaczone dokumenty potwierdzajace, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane nale=ycie. IV. Jeżeli Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt II.- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibe lub miejsce zamieszkania, potwierdzajace odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłosci, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji własciwego organu; V. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa w pkt IV., zastepuje sie je dokumentem zawierajacym oswiadczenie zło=one przed notariuszem, własciwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorzadu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania. VI. Dokumenty, o których mowa w pkt IV. i V. powinny byc wystawione nie wczesniej ni= odpowiadajace im dokumenty okreslone w pkt II. VII. Dokumenty i oswiadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny byc składane w formie oryginału lub kopii poswiadczonej za zgodnosc z oryginałem przez Wykonawce. Potwierdzenie za zgodnosc z oryginałem winno byc sporzadzone w sposób umo=liwiajacy identyfikacje podpisu (np. wraz z imienna pieczatka osoby poswiadczajacej kopie dokumentu za zgodnosc z oryginałem). Dokumenty sporzadzone w jezyku obcym sa składane wraz z tłumaczeniem na jezyk polski poswiadczonym przez Wykonawce. VIII. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia: a) oswiadczenie wymienione w pkt I. powinno byc złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt II. albo odpowiadajace im okreslone w pkt IV. i V., powinny byc złożone przez każdego Wykonawce; c) dokumenty wymienione w pkt III. moga dotyczyc dowolnego sposród wykonawców składajacych wspólna oferte.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach