Przetargi.pl
Rekultywacja terenu przy ul. Zwierzynieckiej (działka 895/122). Wykonanie odwodnienia terenu przy ul. Zwierzynieckiej (działka nr 895/122).

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43100 Tychy, Al. Niepodległości
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2017-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49
    43100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 51592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekultywacja terenu przy ul. Zwierzynieckiej (działka 895/122). Wykonanie odwodnienia terenu przy ul. Zwierzynieckiej (działka nr 895/122).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rekultywacja terenu przy ul. Zwierzynieckiej (działka nr 895/122) oraz wykonanie odwodnienia terenu przy ul. Zwierzynieckiej (działka nr 895/122). Wspólny słownik zamówień : 45 00 00 00-7 – Roboty budowlane 45 33 00 00-9 – Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45 31 00 00-3 – Roboty instalacyjne elektryczne Przedmiotem zamówienia jest rekultywacja działki 895/122 , będącej własnością Gminy Tychy, położonej w północnej części miasta Tychy w dzielnicy Zwierzyniec. Rekultywację należy przeprowadzić w oparciu o dokumentację techniczną wykonaną przez biuro projektowe System Studio z Pszczyny pn.: „Rekultywacja terenu przy ul. Zwierzynieckiej ( działka 895/122) wraz z drenażem i przyłączem do kanalizacji deszczowej” autorstwa Łukasza Kwapińskiego. W ramach zamówienia należy: 1. Usunąć masy ziemne zalegające powyżej poziomu terenu rz. 263,0 m npm na działce o nr 895/122, tj. 2214m3 mas ziemnych w formie pryzm oraz 962 m3 – grunt przekraczający rzędną 263,0m npm. Łącznie 3167m3 gruntu. Usunięty grunt należy przewieźć na składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne i zutylizować lub odzyskać. 2. Wykonać warstwę stabilizacji . W tym celu należy wykorytować i .zutylizować 1961m3gruntu (korytowanie na średnią głębokość 0,45m), ustabilizować grunt dodatkiem hydrofobowym zwiększającym odporność na absorbcję kapilarną wody (warstwa 0,30m). Należy indywidualnie (wg recepty laboratoryjnej) dobrać preparat stabilizujący, wymieszać go z rozdrobnionym gruntem i wodą i zagęścić. Po stabilizacji należy osiągnąć następujące parametry: -współczynnik nasiąkania S – nie więcej niż 0,55kg/m2h0,5, współczynnik odporności na absorbcję kapilarną R nie mniej niż 80h0,5/m, wtórny moduł odkształcenia E2- nie mniej niż 80Mpa. 3. ,Wykonać drenaż z sączków dn60 oraz drenów zbierających dn100 w 5 cm obsypce ze żwiru płukanego owiniętych geowłókniną i włączenie do projektowanej studni rewizyjnej Dn450. Odprowadzenie wód drenarskich za pomocą rur PVC dn200 do istniejącej kanalizacji deszczowej. 4. Ułożyć na warstwie stabilizującej geowłókninę oraz zasypać pozostałą części wykopu warstwą piasku ( 10cm) i warstwą ziemi ( 30-40 cm) biologicznie czynnej odpowiadającej glebie obszarów B ( zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie standardów jakości gleby oraz jakości ziemi Dz.U.2002, Nr 165, poz.1359). Zgodnie z § 4.3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz.U. 2004 nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego, jeśli w istotnych postanowieniach umowy przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. Zgodnie z zapisami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogólnych warunków umowy, Zamawiający przyjął rozliczenie ryczałtowe, a nie kosztorysowe, a co za tym idzie nie ma obowiązku udostępniania przedmiaru robót. Cena oferty winna być obliczona na podstawie dokumentacji stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający pomocniczo dołącza przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 55 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100 PLN) 2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1 wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2 wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów (załącznik nr 1a do SIWZ) 3 oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 – 7.4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ); oświadczenie innego podmiotu (załącznik nr 2a do SIWZ); 4 dowód wpłaty wadium; 5 pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kserokopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach