Przetargi.pl
Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w Kopanicy

Związek Międzygminny "Obra" ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, Berzyna 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3474270 , fax. 068 3474272
  • Data zamieszczenia: 2009-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Obra"
    Berzyna 6
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 068 3474270, fax. 068 3474272
    REGON: 41129252700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmobra.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Związek Międzygminny Obra

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w Kopanicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rekultywacja nieczynnego składowiska odpadów komunalnych w Kopanicy , gmina Siedlec, powiat wolsztyński. Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie następujących elementów: a.Roboty związane z ukształtowaniem odpadów: - usunięcie i wywiezienie roślinności z terenu działki, - usunięcie i przewiezienie na rekultywowane składowisko hałd ziemi, gruzu itp. z pobocza drogi przed składowiskiem, - wyrównanie skarp składowiska poprzez likwidację nierówności z nadaniem jednolitej płaszczyzny i pochylenia, - wyrównanie wierzchowiny , z nadaniem spadków w kierunku na zewnątrz składowiska. UWAGA: Zamawiający nie przewiduje zmiany kształtu istniejącej bryły odpadów, roboty będą dotyczyły tylko wyrównania powierzchni składowiska w celu wykonania warstwy odgazowującej. b. Uszczelnienie składowiska: - wykonanie w złożu jednej studni odgazowania, - wykonanie na powierzchni odpadów warstwy odgazowania z piasku, o grubości 15 cm, - uszczelnienie czaszy geomembraną uszorstnioną na skarpach, wraz z zakotwieniem w gruncie składowiska ( przy stopie) o szerokości 2,5 m , - wykonanie na geomembranie warstwy drenażowej z piasku o grubości 15 cm, - wykonanie na warstwie drenażowej podglebia z ziemi urodzajnej o grubości 30 cm, ( przy czym 50% materiału udostępni Zamawiający, pozostałą część zakupi Wykonawca), - obsiew skarp mieszanką traw ( 200kg/ha) na warstwie ziemi urodzajnej o grubości 8 cm, - obsiew wierzchowiny mieszanką traw j.w.na warstwie osadów z oczyszczalni po wymieszaniu z warstwą podglebia ( odbiór osadów z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Komorowie), - ustawienie dwóch tablic informacyjnych. c. Wykonanie rowu opaskowego o długości ca 400 m i głębokości 0,7 m , wraz humusowaniem i obsianiem skarp. d. Oczyszczenie istniejących piezometrów w ilości 3 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451123207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych , spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia , a w szczególności wymagania minimalne dla wykonawców : wymagania minimalne dla Wykonawców:1) W zakresie dysponowania przez Wykonawce osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie rekultywacji składowisk, lub przedstawi pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia posiadających opisane wyżej doświadczenie 2) W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w wykonywaniu robót o zakresie i wartości porównywalnej z niniejszym zamówieniem, a w szczególności udokumentuje, że zrealizował jako wykonawca w okresie ostatnich 5 lat co najmniej:- 1 zadanie polegające na rekultywacji lub budowie składowiska odpadów, lub budowie nasypów, wałów - w zakresie wykonania robót ziemnych w ilości co najmniej 2500 m3, - 1 zadanie polegające na uszczelnieniu geomembraną powierzchni co najmniej 5000 m2 W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie.3)W zakresie dysponowania potencjałem technicznym ,Wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zadania, w tym: - koparką hydrauliczną o pojemności łyżki 0,4 m3, - zgrzewarką do geomembramy PEHD lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń opisanych wyżej.W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie.4)W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek każdy z Wykonawców winien spełniać osobno. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia wymogów udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie sprawdzenia spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Wykonawca składa następujące dokumenty: A1. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ; A.2. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1. Wykaz robót potwierdzających spełnienie warunku minimalnego z zakresu posiadanego doświadczenia, wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; B.2. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załączonymi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; B.3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. B2. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; B.4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ - potwierdzający spełnienie warunku minimalnego z zakresu posiadanego potencjału technicznego opisanego w SIWZ. B.5. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. B4 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia jakimi będzie dysponował. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. D. Inne dokumenty, które Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: D.1. Zaakceptowane przez Wykonawce - poprzez parafowanie przez osoby uprawnione - Istotne Postanowienia Umowy stanowiące załącznik do SIWZ; D.2. Kosztorys i Tabele elementów scalonych.D.3. Harmonogram rzeczowo-finansowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmobra.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną