Przetargi.pl
Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych przy ul. Gliwickiej w Ziębicach -III etap ( kontynuacja ): dalsze kształtowanie skarpy składowiska , przemieszczanie odpadów z profilowania , ich plantowanie i zagęszczenie , ułożenie biowłókniny na ukształtowanej już skarpie oraz wykonanie studni odgazowującej.

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 57-220 Ziębice, ul. Stawowa 2a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8163770 , fax. 074 8163771
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Stawowa 2a 2a
    57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8163770, fax. 074 8163771
    REGON: 89001137100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych przy ul. Gliwickiej w Ziębicach -III etap ( kontynuacja ): dalsze kształtowanie skarpy składowiska , przemieszczanie odpadów z profilowania , ich plantowanie i zagęszczenie , ułożenie biowłókniny na ukształtowanej już skarpie oraz wykonanie studni odgazowującej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ukształtowanie skarpy składowiska poprzez :wykonanie wykopów spycharkami o mocy 55 KW (75 KM) w gruncie kat. I-II w ilości 3.000 m3, przemieszczenie spycharkami mas ziemnych w przedziale ponad 10 do 30 m - ilość 1.800m3 ,przemieszczenie spycharkami mas ziemnych w przedziale ponad 30m do 60 m - ilość 1.800 m3 ; mechaniczne plantowanie terenu spycharkami gąsienicowymi w ilości 1.500 m2 ; humusowanie skarp przy grubości humusu 10 cm ; umocnienie czaszy i skarp składowiska poprzez ułożenie biowłókniny ( biowłóknina materiał inwestora) w ilości 2.770 m2 ; humusowanie skarp dodatek za następne 5 cm humusu ; wykonanie studni odgazowującej , wierconej o średnicy 200 mm z zapuszczoną perforowaną rurą PEHD wypełnioną materiałem gruboziarnistym w górnej części zakończona rurą betonową o średnicy 500 mm w ilości 1 szt .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452221103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy :posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Przyjęli warunki ogólne umowy bez zastrzeżeń.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie analizy złożonej oferty , przygotowanej zgodnie ze SIWZ i dołączonych do niej dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonana na zasadzie : spełnia/nie spełnia . Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru ( załącznik nr 1 do SIWZ) . 2. Kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie kosztorysu ślepego ( załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków - art.22 ust.1 Ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru ( załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr 2 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziebice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach