Przetargi.pl
Rekultywacja oraz koszenie mechaniczne łąk na terenie Nadleśnictwa Kluczbork.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. A. Mickiewicza 8
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4182540, 4186565, 4180105 , fax. 077 4182323
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork
    ul. A. Mickiewicza 8 8
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 077 4182540, 4186565, 4180105, fax. 077 4182323
    REGON: 53055930000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/web/kluczbork/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekultywacja oraz koszenie mechaniczne łąk na terenie Nadleśnictwa Kluczbork.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PGL LP Nadleśnictwo Kluczbork zawiadamia o wszczęciu postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na: usługi z zakresu gospodarki rolno-łąkowej. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy pakiety: PAKIET 1. REKULTYWACJA CAŁKOWITA ŁĄK. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 771000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do 22.04.2009,do godz10:30. 3) Zamawiający ustala wadium na kwotę : PAKIET 1:500, 00 złotych ( słowni
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz ofertowy ( na lub wg załączonego druku zał. Nr 2 do SIWZ); 2)uzupełniony i parafowany projekt umowy na wykonanie zadania ( zał. Nr.4 do SIWZ); 3)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi integralną część wzoru formularza ofertowego dla Pakietu 1 , 2 i 3; 4)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7)aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych; 10)informacja o Podwykonawcy - wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom ( wg wzoru- załącznik nr 7 do SIWZ); 11)oświadczenie (Podwykonawcy)(na lub wg. Załącznika nr 8 do SIWZ)- w przypadku, gdy oferent zamierza powierzyć część zadania podwykonawcom - wymagane jest z złożenie oświadczenia precyzującego, która część zamówienia będzie wykonywana przez podwykonawcę; 12)Wykaz usług wykonywanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie (wg wzoru - załącznik nr 5) wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż usługi określone w załączniku nr 1 zostały wykonane należycie np. referencje, protokoły odbioru robót) lub oświadczenie o wykonywaniu prac o podobnym charakterze na rzecz własną. 13) Wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca (wg załącznika nr 6 SIWZ). 14)Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) : W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1)Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, 2)wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców, 3)oferta musi być podpisana w taki sposób, aby skutecznie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 4)każdy z Wykonawców odrębnie ma obowiązek oświadczyć, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia jest załącznikiem nr 3 do SIWZ, 5)wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na (Wykonawcę), w miejscu np. (nazwa i adres Wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie dane pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/web/kluczbork/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach