Przetargi.pl
Rekultywacja kwatery nr II składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne zlokalizowanego w miejscowości Zakrzewo, Gmina Działdowo

EKO-TRANS Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 13200 Działdowo, ul. Przemysłowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 23 697 78 86 , fax. 23 697 78 86
  • Data zamieszczenia: 2018-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: EKO-TRANS Sp. z o.o.
    ul. Przemysłowa 22555
    13200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 23 697 78 86, fax. 23 697 78 86
    REGON: 28144901500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://eko-trans.info.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekultywacja kwatery nr II składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne zlokalizowanego w miejscowości Zakrzewo, Gmina Działdowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac zgodnie z załączonym przedmiarem robót Rekultywacja składowiska jest prowadzona na podstawie decyzji Marszałka Województwa Warmińsko – Mazurskiego nr OŚ – GO.7241.26.2016 z dnia 13 października 2016r. w sprawie wyrażenia zgody na zamknięcie kwatery nr 2 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Zakrzewo, Gmina Działdowo położonego na działkach geodezyjnych o numerach ewidencyjnych 141/1 oraz 141/2 zmienionej decyzją Marszałka Województwa Warmińsko – Mazurskiego nr OŚ – GO.7241.10.2017 z dnia 3 lipca 2017r. Rodzaje odpadów, które Wykonawca może wykorzystać do wykonania warstwy wyrównawczej oraz glebotwórczej zostały określone w Dokumentacji Projektowej Zamknięcia i Rekultywacji Kwatery nr 2 Składowiska Odpadów Innych Niż Niebezpieczne i Obojętne w m. Zakrzewo Gmina Działdowo Powiat działdowski, woj. Warmińsko – mazurskie – PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY wykonany przez ABRYS Technika Spółka z o.o. 60-401 Poznań ul. Wiślana 46. W przypadku wykorzystania odpadów Wykonawca zobowiązany jest przedstawić charakterystykę, źródła pochodzenia oraz karty przekazania odpadu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót będąca załącznikiem do SIWZ. Pozostałe prace zgodnie z dokumentacją przetargową. Wykonawca wykona wszelkie niezbędne prace dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i dokumentacją przetargową oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym. Ponadto zakres prac obejmuje: 1. Sporządzenie operatu kolaudacyjnego – 3 egzemplarze, na który składa się: - dokumentacja powykonawcza: - atesty na materiały i prefabrykaty. 2. Protokoły odbioru robót. 3. Wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń. 2. Technologia wykonania prac: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. Ponadto każdy zastosowany materiał należy uzgodnić z Zamawiającym oraz z inspektorem nadzoru inwestorskiego, brak w/w uzgodnienia skutkować będzie wymianą na odpowiedni, koszt wymiany poniesie w pełni Wykonawca. Jeżeli Wykonawca nie zastosuje się do polecenia, Zamawiający zleci wykonanie powyższych czynności osobie trzeciej i potrąci poniesione przez siebie koszty z wynagrodzenia Wykonawcy, a gdy kwota ta okaże się nie wystarczająca, będzie dochodził jej zwrotu na zasadach ogólnych. 3. Jeżeli w przedmiarze robót lub specyfikacji występują wskazania materiałowe na konkretnego producenta /nazwy producentów i produktów/ należy odczytywać je jako przykładowe służące tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiot zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych niż zakładane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. 5. Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. 6. Wykonawca na własną odpowiedzialność i swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń i szkód. 7. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w wyniku realizacji przedmiotu umowy w stosunku do osób trzecich. 8. Teren okoliczny oraz ruch pieszy i kołowy należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. 3. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych. a) Przed rozpoczęciem usługi Wykonawca dostarczy przedstawicielowi Zamawiającego oświadczenie, że przy realizacji usługi będą zatrudnione przez Wykonawcę̨ lub podwykonawcę̨ osoby na podstawie umowy o pracę, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, oraz listę tych osób (pracowników). Bez przedstawienia listy pracowników osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę, nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Po zakończeniu usługi Wykonawca przedłoży zamawiającemu oświadczenie, że podczas realizacji usługi zatrudniał osoby na podstawie umowy o pracę. (*art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się̨ do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę̨, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.) b) Wykonawca obowiązany będzie na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, w terminie 5 dni od daty otrzymania żądania, przedłożyć Zamawiającemu dowody zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w liście wykonujących czynności wskazane w pkt. 3a. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. c) Każdorazowa zmiana listy osób nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektę listy osób do wykonywania zamówienia do wiadomości Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od wystąpienia zmiany). d) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w liście osób. Osoby oddelegowane przez Wykonawcę są zobowiązane podać imię i nazwisko podczas kontroli przeprowadzanej przez Zamawiającego oraz złożyć oświadczenie, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących prace na terenie prac bądź odmowy złożenia oświadczenia Zamawiający wzywa Wykonawcę do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac do momentu wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wzywa Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska lub odmówiły złożenia oświadczenia podczas kontroli Zamawiającego. e) Niewykonanie obowiązku wskazanego w pkt. III. 3. S.I.W.Z. skutkować będzie sankcjami wskazanymi we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112330-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089, 1475 i 2201) z późn. zm.). 3. Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN, zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy”; lub d) zgodnie z art. 46. ust. 4a ustawy P.Z.P. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PEKAO SA. w Działdowie pl. Mickiewicza 2/3 56 1240 5338 1111 0010 4837 4793 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które znalazło się na rachunku Zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej należy złożyć oryginał potwierdzający wniesienie wadium w odrębnej kopercie w sekretariacie EKO – TRANS Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 61/10, 13-200 Działdowo, najpóźniej w terminie składania ofert. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy P.Z.P. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie X ust. 1 S.I.W.Z.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną