Przetargi.pl
Rekultywacja i zagospodarowanie terenów zielonych przy ul. Kujawskiej w Gliwicach na cele rekreacyjno-sportowe w systemie zaprojektuj i wybuduj

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekultywacja i zagospodarowanie terenów zielonych przy ul. Kujawskiej w Gliwicach na cele rekreacyjno-sportowe w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: Wykonanie prac w zakresie zaprojektowania i budowy rekultywacji i zagospodarowania terenów zielonych przy ul. Kujawskiej w Gliwicach na cele rekreacyjno-sportowe działki nr obręb 289/5, 291/4 obręb Łąki Kłodnickie Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie: 1. Opracowanie kompletnego projektu budowlanego obejmującego: - wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu; - projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, - uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń, opinii technicznych, ekspertyz i badań technicznych; - przygotowanie wniosku i dokonanie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę / uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę – jeśli wymagane, Dokumentację projektową należy wykonać w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (CD). W wersji papierowej dokumentację należy wykonać w 4 egzemplarzach. W wersji elektronicznej dokumentację należy wykonać w 1 komplecie. 2. Zakres prac: - uprzątnięcie terenu, - nawiezienie ziemi urodzajnej na projektowany obszar, - wyprofilowanie elementów zieleni rekreacyjnej, - wyprofilowanie terenu przeznaczonego pod trawniki, - wykonanie drenażu powierzchniowego odprowadzającego wody powierzchniowe, - wykonanie zraszacza ciśnieniowego na zagospodarowanym terenie, - ułożenie warstwy ziemi urodzajnej na obszarze przeznaczonym na trawniki, - przygotowanie gruntu do siewu traw, - zasiew traw i ich pielęgnacja. Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, według opracowanego projektu budowlano – wykonawczego. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: 1. Program funkcjonalno – użytkowy; 2. Załącznik graficzny – lokalizacja. Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi z SIWZ należy rozpatrywać łącznie. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art.29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych www. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Oznacza to, ze Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. Istotne warunki zamówienia. I. Dla prac projektowych: 1. Dokumentację projektową należy opracować w podziale na projekt koncepcyjny oraz projekt budowlany lub dokumentację niezbędną do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Przed przystąpieniem do dalszych prac. Wykonawca winien uzyskać od Zamawiającego zatwierdzenie koncepcji zagospodarowania terenu. 2. Projekt musi zawierać wszystkie branże, jakie będą wynikać z zakresu projektu. Projekt powinien zawierać część opisową (opis techniczny dla poszczególnych branż, wymagane prawem uzgodnienia), część rysunkową (proj. zagospodarowania terenu, rysunki branżowe). Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z wymaganiami zawartymi w PFU, pozostałymi dokumentami Zamawiającego, Umową, obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), a także zgodną z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, wytycznymi i zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa winna być opracowana przez uprawnionych projektantów oraz winna spełniać wymagania PFU. Roboty powinny być zaprojektowane zgodnie z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, praktyką inżynierską i najlepszą dostępną techniką. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację przedmiotu zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji. 3. Przygotowanie wniosku i dokonanie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę / uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę – jeśli wymagane. II. Dla robót budowlanych: 1. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie. 2. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, zharmonizowaną specyfikację techniczną, ocenę i weryfikację stałości właściwości użytkowych wyrobu, deklarację właściwości użytkowych, znak budowlany, znak CE lub równorzędny dokument zgodny z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2004 nr 94 poz. 881 z pózn. zm.) 3. Prace winny być realizowane zgodnie z zaleceniami producenta stosowanych materiałów i urządzeń. Sprzęt używany do realizacji robót winien być zgodny z instrukcją producenta. 4. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym, o ile zaistnieje taka potrzeba. 5. Wykonawca robót ogólnobudowlanych do wykonania prac zatrudni kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami. 6. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. 7. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym, - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem zmian na zasoby mapowe Wydziału Geodezji Urzędu Miejskiego w Gliwicach, - protokoły z pomiarów i badań, - dokumentację powykonawczą, w tym dokumentację techniczną zastosowanych materiałów budowlanych, - wpis do dziennika budowy, jeśli wymagany. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy, 2. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, 3. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, 4. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach cząstkowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* *dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 maksymalnie 24 miesięcznej gwarancji/rękojmi pielęgnacji wykonanych trawników licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad. W okresie trwania i w ramach udzielonej gwarancji/rękojmi pielęgnacji wykonanych trawników Wykonawca, na własny koszt i rachunek, będzie zobowiązany do: 1.Pielęgnacji wykonanych trawników, polegającej na: - podlewanie (częstotliwość uzależniona od warunków atmosferycznych); - odchwaszczanie mechaniczne i chemiczne w zależności od potrzeb; - dosiewanie trawy w miejscach wypadów w zależności od potrzeb; - uzupełnianie ziemi w zależności od potrzeb; - nawożenie (wiosna, lato); - koszenie zgodnie z warunkami podanymi w pkt. 8 Programu Funkcjonalno-Użytkowego (przez cały okres obowiązywania gwarancji/rękojmi). W czasie pielęgnacji trawników Wykonawcę obowiązuje bieżąca kontrola. Zamawiający może wezwać Wykonawce do, np. wymiany uszkodzonego trawnika. Podczas okresu pielęgnacji Wykonawca pozostaje w bieżącym kontakcie z Zamawiającym. Po upływie okresu pielęgnacji nastąpi protokolarne jej przekazanie Zamawiającemu. Wymagany termin gwarancji pielęgnacji trawników: min. 12 miesięcy maks. 24 miesiące - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad. Wymagany termin rękojmi pielęgnacji trawników: min. 12 miesięcy maks. 24 miesiące - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad. Wymagany termin gwarancji robót budowlanych min. 36 miesięcy max. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych bez wad. Wymagany termin rękojmi robót budowlanych min. 36 miesięcy max. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych bez wad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 80 1050 1298 1000 0023 3046 5408 Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w ING Bank Śląski SA O/Gliwice, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w oryginale w sekretariacie Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach ul. Strzelców Bytomskich 25c, natomiast kopie dołączyć do oferty,
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3) Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 2, 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach