Przetargi.pl
Rekultywacja gminnego składowiska odpadów w miejscowości Rudka

Gmina Rudka ogłasza przetarg

  • Adres: 17-123 Rudka, ul. Brańska 13
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 730-58-52 , fax. 0-85 730-58-51
  • Data zamieszczenia: 2011-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudka
    ul. Brańska 13 13
    17-123 Rudka, woj. podlaskie
    tel. 0-85 730-58-52, fax. 0-85 730-58-51
    REGON: 05065896000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.rudka.wrotapodlasia.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekultywacja gminnego składowiska odpadów w miejscowości Rudka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedsięwzięcie polega na rekultywacji technicznej i biologicznej wyłączonego z użytkowania składowiska odpadów w miejscowości Rudka, znajdującego się na działce nr 969. Powierzchnia działki wynosi 0,83 ha, a powierzchnia zajmowana przez zdeponowane odpady - 0,50 ha. Po wykonaniu prac rekultywacyjnych, powierzchnia zrekultywowanego składowiska będzie wynosiła 0,81 ha. Rekultywacja techniczna polegać będzie na ukształtowaniu bryły składowiska w taki sposób, aby otrzymać spadki terenu gwarantujące swobodny odpływ powierzchniowy wód opadowych i roztopowych z wierzchowiny bryły składowiska, co wraz z zainicjowaną zabudową biologiczną całego depozytu ograniczy do minimum filtrację pionową, tj. wewnątrz masy odpadów. Właściwe ukształtowanie składowiska to przede wszystkim dowiązanie do rzędnych terenu i wyprofilowanie skarp, które uniemożliwi niekorzystne działanie erozyjne, zwłaszcza w okresie nawalnych deszczów. Wody opadowe będą spływały poza bryłę składowiska i będą wsiąkać w chłonne piaszczysto żwirowe podłoże. Uformowana i zagęszczona bryła odpadów zostanie pokryta warstwą izolacyjną gruntu mineralnego grub. 0,3 m, warstwą drenażową ze żwiru grub. 0,2 m oraz warstwą rekultywacyjną mieszanki gruntu mineralnego z humusem grub. 0,3 m. W ramach rekultywacji składowiska nastąpi również ogrodzenie i oznakowanie działki oraz montaż 3 szt. piezometrów, zgodnie z projektem prac geologicznych wykonania piezometrów, stanowiącym załącznik do SIWZ. Po zakończeniu prac związanych z ukształtowaniem czaszy składowiska zostaną wykonane zabiegi odnowy biologicznej, której głównym celem będzie przyspieszenie procesu biodegradacji zdeponowanych odpadów oraz ograniczenie infiltracji wód opadowych w głąb terenu. Rekultywacja biologiczna polegać będzie na przygotowaniu warstwy gruntu dla potrzeb wprowadzenia roślinności, tj. użyźnieniu gruntu oraz nasadzeniu roślin - sadzonek brzozy. Najważniejszym zadaniem roślin zasadzanych na wierzchowinie jest pobieranie i wyparowywanie wody z opadów atmosferycznych, a tym samym eliminowanie wgłębnej infiltracji wody. Zadanie zostało podzielone na dwa etapy, o następujących zakresach prac do wykonania: 1) etap I: a) ręczne zbieranie odpadów wokół składowiska, b) wykonanie ogrodzenia terenu składowiska z siatki metalowej (wys. 2 m) i bramy wjazdowej wraz z oznakowaniem, c) ukształtowanie złożonej bryły odpadów poprzez ich przemieszczenie i zagęszczenie kompaktorem o masie min. 30 mg, na powierzchni 8 112 m2, d) pokrycie uformowanej i zagęszczonej bryły odpadów warstwą izolacyjną gruntu mineralnego (glina) o grubości 0,3 m, na powierzchni 8 112 m2, e) wbudowanie warstwy drenażowej ze żwiru o grub. 0,2 m, na powierzchni 8 112 m2, - łącznie z obsługą geodezyjną, 2) etap II: a) wbudowanie warstwy rekultywacyjnej - mieszanki gruntu mineralnego z humusem o grubości 0,3 m, na powierzchni 8 112 m2, b) wykonanie 3 szt. piezometrów wraz z zapewnieniem nadzoru geologicznego i opracowaniem dokumentacji geologicznej piezometrów, c) nasadzenie roślin - sadzonek brzozy w ilości 16 500 szt., na powierzchni 8 112 m2, - łącznie z obsługą geodezyjną oraz wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót objętych przedmiotem zamówienia wynika z dokumentacji projektowej, decyzji Starosty Bielskiego znak: AŚ 7643-1/10, wydanej w dniu 05.03.2010 r. oraz przedmiaru robót, będących załącznikami do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451123307
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 0/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 26.01.2011 r. do godz. 10.00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brańsku, nr konta 20806300010010010013000008. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Zamawiający zwraca wadium wg zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.rudka.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach