Przetargi.pl
Rekultywacja Gminnego Składowiska Odpadów Komunalnych w Dziemianach

Gmina Dziemiany ogłasza przetarg

  • Adres: 83425 Dziemiany, ul. 8 Marca
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 880 022 , fax. 586 880 128
  • Data zamieszczenia: 2018-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziemiany
    ul. 8 Marca 3
    83425 Dziemiany, woj. pomorskie
    tel. 586 880 022, fax. 586 880 128
    REGON: 19167513200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dziemiany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekultywacja Gminnego Składowiska Odpadów Komunalnych w Dziemianach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rekultywacja nieczynnego Gminnego Składowiska Odpadów Komunalnych w Dziemianach o łącznej powierzchni około 1,4 ha oraz ograniczenie jego wpływu na środowisko naturalne w fazie porekultywacyjnej. Obiekt zlokalizowany jest na działce nr geodezyjny 254/12, obręb Dziemiany. Etapy prac zostały podzielone następująco: 1). Rekultywacja podstawowa (techniczna) będzie polegała na uformowaniu podstawowej bryły składowiska oraz przykryciu jej warstwą nieprzepuszczalną i glebotwórczą. Wykonanie tego zadania polegać będzie na wstępnym wyrównaniu i ubiciu warstwy odpadów za pomocą spychacza gąsienicowego, następnie wyłożeniu na odpadach warstwy nieprzepuszczalnej gliny lub pyłów o średniej miąższości 70 cm z materiałów typu glina, ił, i/lub produktem odpowiadającym swoim składem i właściwościami tym materiałom. Ponadto na skrajach czaszy uformowane zostaną rowy odprowadzające nadmiar wód opadowych na zewnątrz obwałowania i rozprowadzające go poprzez drenaż rozłączający. Dodatkowo wykonane zostaną studzienki odgazowujące wraz z biofiltrami. 2). Odgazowanie składowiska - wykonanie instalacji odgazowującej polegać będzie na budowie trzech studni o średnicy 30 cm, sięgających głębokością do warstwy drenażowej zbudowanej z opon. Jest to tzw. drenaż pionowy, w którym studzienki wykonane będą metodą górniczą i wypełnione zostaną żwirem i materiałem kamienistym o granulacji 9 – 18mm. Zastosowana zostanie metoda pala żwirowego, w którym ściany studzienki nie są wzmacniane mechanicznie, ale cały korpus odwiertu wypełniany jest materiałem żwirowym, który zapobiega zapadnięciu się studzienki i mechanicznym odkształceniom, zapewniając jednocześnie właściwą przewodność gazów. Materiał kamienisty, którym wypełnione będzie wnętrze studzienek można pozyskać z odsiewu piasku stosowanego do wytworzenia warstwy glebotwórczej. Ilości pozyskanego wówczas kamienia przekroczą zapotrzebowanie na surowiec niezbędny do wypełnienia trzech studzienek. 3). Rekultywacja szczegółowa (biologiczna). Podstawowym elementem zabudowy biologicznej zrekultywowanego obszaru będą nasiewy traw i roślin motylkowych, które docelowo wytworzyć mają powłokę darniową na kopule składowiska. 4). Wykonanie urządzeń do monitoringu składowiska w fazie poeksploatacyjnej. W tym etapie planuje się zainstalowanie trzech piezometrów pierwszego poziomu wodonośnego, tuż za obwałowaniem składowiska oraz dwóch reperów osiadania obiektu na jego terenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna obejmująca: 1) Projekt budowlany rekultywacji. 2) Przedmiar robót budowlanych (kosztorys ofertowy), 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.).: 1) Nadzór nad osobami realizującymi roboty budowlane oraz podwykonawcami; 2) Współpraca z kierownikiem budowy podczas realizacji umowy; 3) Kontrola dostaw i stanu materiałów budowlanych; 4) Nadzór nad prawidłowością i jakością wykonania robót budowlanych; 5) Wykonywanie wszystkich robót budowlanych na terenie budowy. Zamawiający wymaga, aby, Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przed rozpoczęciem robót oraz każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, przedłożył zanonimizowane kopie umów o pracę zawartych z pracownikami potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Nie przedłożenie przez Wykonawcę zanonimizowanych kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w umowie, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach wskazano znak towarowy, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy przyjąć, iż to są wskazania przykładowe. Zamawiający dopuszcza proponowanie innych materiałów i urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami oraz są one zgodne z wymaganiami Zamawiającego oraz zapewnią uzyskanie parametrów technologicznych i jakościowych oraz standardu wykonania nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej, a także nie będą powodować: istotnych zmian konstrukcyjnych, przyjętej technologii, pogorszenia jakości oraz zmian w wydanych postanowieniach, decyzjach, uzgodnieniach i pozwoleniach. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dodaje wyrazy „lub równoważne” oraz dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zaleca się Wykonawcy zapoznanie się z terenem przeznaczonym pod realizację całej inwestycji, celem rzetelnej wyceny przedsięwzięcia. Przedmiot zamówienia należy realizować w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45222110-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. (dziesięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach