Przetargi.pl
Rekultywacja części składowiska odpadów komunalnych w Wandynowie gm. Bytoń

Gmina Topólka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-875 Topólka, Topólka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 286-90-11 , fax. 542 869 035
  • Data zamieszczenia: 2019-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Topólka
    Topólka 22
    87-875 Topólka, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 286-90-11, fax. 542 869 035
    REGON: 91086668900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.topolka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekultywacja części składowiska odpadów komunalnych w Wandynowie gm. Bytoń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.) Przedmiotem zamówienia jest „Rekultywacja części składowiska odpadów komunalnych w Wandynowie gm. Bytoń.”. 2) Opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie rekultywacji składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne zlokalizowanego na działce ewidencyjnej o numerze 113/1 w miejscowości Wandynowo gm. Bytoń. Zakres robót obejmuje techniczną i biologiczną rekultywację składowiska odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne w Wandynowie gmina Bytoń, polegającą na ułożeniu okrywy rekultywacyjnej, składającej się z warstw: odgazowującej, słabo przepuszczalnej, organicznej oraz obsianie trawą i nasadzenia drzew, krzewów, wykonania rowu opaskowego. W zakres tych robót wchodzą: I. Roboty rekultywacyjne w kolejności technologicznej: 1. Geodezyjne wyznaczenie terenu z odpadami. 2. Przemieszczenie odpadów w pasie 53 m od strony zachodniej i 88 m od strony północnej. 3. Wykonanie warstwy odgazowującej gr 0,3 m 4. Wykonanie okrywy ziemnej na terenie „pod zieleń” - 1 900,38 m3 5. Wyprofilowanie skarp i obrobienie „na czysto” na powierzchni = 2 040,34 m2 6. Zagęszczenie odpadów na powierzchni 5 159,58 m2 – 5 krotne 7. Budowa 2 pali żwirowych jako studni do odgazowania 8. Wykonanie warstwy izolacyjnej 9. Wykonanie warstwy drenażowej 10. Wykonanie warstwy wierzchniej 11. Przygotowanie ziemi pod obsiew. 12. Obsiew traw. 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określone zostały w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót budowlanych, stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści SIWZ. 4) Dołączone przedmiary robót i kosztorysy nakładcze stanowią element pomocniczy do oszacowania wartości robót. 5) W związku z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: a) współpracowania z Zamawiającym w trakcie realizacji prac, b) zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy, w tym zachowania określonych standardów materiałów oraz zachowanie jakości robót, określonych w dokumentacji w ilości i o parametrach nie niższych niż określone w dokumentacji budowlanej, c) przystosowania terenu budowy i zaplecza budowy w sposób niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, d) kierowania do wykonywania robót budowlanych wyłącznie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie, e) pokrycia wszelkich opłat i kar nałożonych przez właściwe podmioty, organy i instytucje za dokonane przez Wykonawcę: złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania, f) terminowego wykonania robót, a także usuwania wad, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego, g) zabezpieczenia miejsca, w którym będzie znajdował się sprzęt przed dostępem osób trzecich, z wyjątkiem innych osób wykonujących w tym miejscu zlecone prace, w sposób zapewniający bezpieczne prowadzenie prac budowlanych. h) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robót, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi. i).Wykonawca jest zobowiązany koordynować roboty realizowane przez Podwykonawców. j). Wykonawca zobowiązany jest do obsługi geodezyjnej wymaganej do realizacji zadania i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej min.: inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 4 egzemplarzach przyjętą przez Ośrodek Dokumentacji Geodezji i Kartografii w Radziejowie, k). Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i przedstawienie do aprobaty przez Inspektora Nadzoru Budowlanego Programu Zapewnienia Jakości. 6) Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 7) Wartość robót budowlanych należy określić metodą kalkulacji sporządzonej na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8) Przy wyliczeniu cen jednostkowych robót budowlanych należy zachować następujące założenia: zakres robót, który jest podstawą do określenia tej ceny musi być zgodny z zakresami robót określonymi w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do porównania przedmiaru robót z dokumentacją projektową. W przypadku nie ujęcia w przedmiarze elementu robót występującego w dokumentacji projektowej należy przedmiar uzupełnić o ten element i ująć go do oferty. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy wycenie przedmiotu zamówienia jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nieujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego żadne roszczenia z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. 9) Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w załączonym przedmiarze robót. 10) Nie dopuszcza się stosowania tzw. upustów (zarówno do wyliczonych cen jednostkowych jak również do ogólnej ceny oferty) 11) Dołączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do opracowania kosztorysu ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112330-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 ) przed upływem terminu składania ofert, to jest do dnia 27.02.2019 r. do godziny 10.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisany i wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ 2. Dowód wniesienia wadium 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 4. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy)- załącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną