Przetargi.pl
Rekrutacja na stanowisko Koordynatora zadania nr 4 pn. Rozwój potencjału dydaktycznego Wydziału Inżynierii Lądowej, do projektu pn. Politechnika XXI wieku - Program rozwojowy Politechniki Krakowskiej -najwyższej jakości dydaktyka dla przyszłych polskich inżynierów, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Podziałanie 4.1.1

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6282641 , fax. 012 6282072
  • Data zamieszczenia: 2010-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
    ul. Warszawska 24 24
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6282641, fax. 012 6282072
    REGON: 00000156003300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekrutacja na stanowisko Koordynatora zadania nr 4 pn. Rozwój potencjału dydaktycznego Wydziału Inżynierii Lądowej, do projektu pn. Politechnika XXI wieku - Program rozwojowy Politechniki Krakowskiej -najwyższej jakości dydaktyka dla przyszłych polskich inżynierów, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Podziałanie 4.1.1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje : 1. Prowadzenie i inicjowanie poszczególnych działań w zadaniu pn. Rozwój potencjału dydaktycznego Wydziału Inżynierii Lądowej, zgodnie z harmonogramem projektu, 2. Monitorowanie i analiza postępu prac w zakresie w zadania pn. Rozwój potencjału dydaktycznego Wydziału Inżynierii Lądowej, 3. Udzielanie pracownikom konsultacji dotyczących w obrębie zadania pn. Rozwój potencjału dydaktycznego Wydziału Inżynierii Lądowej, 4. Merytoryczny i formalny nadzór nad podjętymi działaniami w zakresie zadania pn. Rozwój potencjału dydaktycznego Wydziału Inżynierii Lądowej, 5. Sporządzanie cząstkowych sprawozdań z działań do wniosku o płatność i innych niezbędnych raportów, 6. Współpraca z pozostałymi koordynatorami i asystentami przy realizacji innych zadań, wzajemnej weryfikacji postępu, uczestnictwo w naradach koordynatorów 7. Przekazywanie informacji dotyczących umów cywilno-prawnych z wykonawcami poszczególnych prac , 8. Przygotowanie danych do zamówień na zakup sprzętu i materiałów potrzebnych do realizacji zadania, 9. Wspieranie działalności informacyjnej i promocyjnej o Projekcie, POKL i źródle współfinansowania Projektu, 10. Inne czynności wynikające z bieżącej realizacji Projektu ustalone przez Kierownika Projektu. Osoba wykonująca przedmiot zamówienia musi wykonywać powierzone jej obowiązki w siedzibie Zamawiającego co najmniej 2 godziny dziennie w co najmniej 3 dni robocze w tygodniu (w godzinach pracy biura). Przewidywany wymiar czasu pracy 80 godz. miesięcznie. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751210000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach